Ik weetztsquote:Op donderdag 20 november 2008 11:25 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat is mijn serieuze account jeweetzzz
is dat smokezquote:Op donderdag 20 november 2008 11:24 schreef Droxz.nl het volgende:
Droxz en Smokez aan het "werk".
(ik bedoel... knetter worden en C&C spelen)
[ afbeelding ]
Jah maar jij haxt...developer!quote:
Smokez staat ook in het plaatje van de OP hoorquote:Op donderdag 20 november 2008 11:29 schreef Runx het volgende:
[..]
is dat smokezhij ziet er normaler uit dat ik me had voorgesteld
nou hij zit nog aardig rechtop. dat was zeker voor het roken ?quote:Op donderdag 20 november 2008 11:24 schreef Droxz.nl het volgende:
Droxz en Smokez aan het "werk".
(ik bedoel... knetter worden en C&C spelen)
[ afbeelding ]
Aanwezigheidspremie verdienen met wiet roken, C&C spelen en koffie drinken.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:26 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Wat zouden jullie moeten doen?
Ongeduldig ventjequote:Op donderdag 20 november 2008 11:30 schreef debbie_19 het volgende:
Ik had er ook 1 geopend omdat ik dacht dat .... datik zal wel ff melden
Stil eensquote:Op donderdag 20 november 2008 11:30 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Jah maar jij haxt...developer!
kijkt Rensjebree onder de staart..quote:Op donderdag 20 november 2008 11:22 schreef Rensjebree het volgende:
*steek hand op*
Ik doe geen reet en er is genoeg te doen
Zorgen dat de persoonskosten niet teveel wegzakken. Hulde!quote:Op donderdag 20 november 2008 11:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Aanwezigheidspremie verdienen met wiet roken, C&C spelen en koffie drinken.
Dit was op een zaterdag, erg he?
Sorry, normaal staat er binnen 10 seconden een nieuw topicquote:
Geen idee meer, is al ruim 4 a 5 jaar terug he Smokez?quote:Op donderdag 20 november 2008 11:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou hij zit nog aardig rechtop. dat was zeker voor het roken ?
Deze "noob" zocht naar een link een OP. Ook op die website in de OP.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Sorry, normaal staat er binnen 10 seconden een nieuw topic
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:35 schreef Droxz.nl het volgende:
Maar ik heb pijn van die fusking fysio sjit,
dus ik ga nog ff mijn bedje opzoeken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |