Ik weetztsquote:Op donderdag 20 november 2008 11:25 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat is mijn serieuze account jeweetzzz
is dat smokezquote:Op donderdag 20 november 2008 11:24 schreef Droxz.nl het volgende:
Droxz en Smokez aan het "werk".
(ik bedoel... knetter worden en C&C spelen)
[ afbeelding ]
Jah maar jij haxt...developer!quote:
Smokez staat ook in het plaatje van de OP hoorquote:Op donderdag 20 november 2008 11:29 schreef Runx het volgende:
[..]
is dat smokezhij ziet er normaler uit dat ik me had voorgesteld
nou hij zit nog aardig rechtop. dat was zeker voor het roken ?quote:Op donderdag 20 november 2008 11:24 schreef Droxz.nl het volgende:
Droxz en Smokez aan het "werk".
(ik bedoel... knetter worden en C&C spelen)
[ afbeelding ]
Aanwezigheidspremie verdienen met wiet roken, C&C spelen en koffie drinken.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:26 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Wat zouden jullie moeten doen?
Ongeduldig ventjequote:Op donderdag 20 november 2008 11:30 schreef debbie_19 het volgende:
Ik had er ook 1 geopend omdat ik dacht dat .... datik zal wel ff melden
Stil eensquote:Op donderdag 20 november 2008 11:30 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Jah maar jij haxt...developer!
kijkt Rensjebree onder de staart..quote:Op donderdag 20 november 2008 11:22 schreef Rensjebree het volgende:
*steek hand op*
Ik doe geen reet en er is genoeg te doen
Zorgen dat de persoonskosten niet teveel wegzakken. Hulde!quote:Op donderdag 20 november 2008 11:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Aanwezigheidspremie verdienen met wiet roken, C&C spelen en koffie drinken.
Dit was op een zaterdag, erg he?
Sorry, normaal staat er binnen 10 seconden een nieuw topicquote:
Geen idee meer, is al ruim 4 a 5 jaar terug he Smokez?quote:Op donderdag 20 november 2008 11:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou hij zit nog aardig rechtop. dat was zeker voor het roken ?
Deze "noob" zocht naar een link een OP. Ook op die website in de OP.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Sorry, normaal staat er binnen 10 seconden een nieuw topic
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:35 schreef Droxz.nl het volgende:
Maar ik heb pijn van die fusking fysio sjit,
dus ik ga nog ff mijn bedje opzoeken!
Jah niet druk, maar geen klap zin om iets te doen.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:07 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
een beetje druk.. maar het gaat wel.. daar dan?
Massol!quote:Op donderdag 20 november 2008 11:35 schreef Droxz.nl het volgende:
Maar ik heb pijn van die fusking fysio sjit,
dus ik ga nog ff mijn bedje opzoeken!
heb ook geen zin om iets te doen.. maar ja.. zal wel moeten hequote:Op donderdag 20 november 2008 11:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah niet druk, maar geen klap zin om iets te doen.
Beetje bezig om nieuwe vid kaart te zoeken
droxz, iemand raad de 280 aandenk van ati
jah dat klopt ook jah. ach jah, gewoon ff beetje orienteren op videokaarten enzo, net doen of ik bezig benquote:Op donderdag 20 november 2008 11:37 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
heb ook geen zin om iets te doen.. maar ja.. zal wel moeten he![]()
anders krijg ik niets betaald enzo
de 280 is van nvidia.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah niet druk, maar geen klap zin om iets te doen.
Beetje bezig om nieuwe vid kaart te zoeken
droxz, iemand raad de 280 aandenk van ati
hoiquote:Op donderdag 20 november 2008 11:39 schreef Moozzie het volgende:
Btw hey Crazy-p/m, kanaiken en WL
Hoiquote:Op donderdag 20 november 2008 11:39 schreef Moozzie het volgende:
Btw hey Crazy-p/m, kanaiken en WL
max 200, dus die 280 van 400 wordt het szeker nietquote:Op donderdag 20 november 2008 11:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
de 280 is van nvidia.
hoeveel wil je betalen ?
ze doen het niet express hoor!quote:Op donderdag 20 november 2008 11:42 schreef BrandX het volgende:
Best moeilijk he, jullie hebben wel drie minuten moeten wachten voordat deze werd geopend.![]()
Met deze instelling heb jij echter wel weer iets te doen.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:42 schreef BrandX het volgende:
Best moeilijk he, jullie hebben wel drie minuten moeten wachten voordat deze werd geopend.![]()
Je kan iemand natuurlijk ook gewoon even de tijd gunnen. Doe ondertussen wat aan je werk bijvoorbeeld
Dus zoals Klonk een week of twee geleden al aangaf: gewoon even geduld hebben. Er zijn nog zat andere topics op FOK! om die paar minuten even te overbruggen. Jullile kunnen het, ik voel het! TSJAKKAAAAA!!!!
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:42 schreef BrandX het volgende:
Je kan iemand natuurlijk ook gewoon even de tijd gunnen. Doe ondertussen wat aan je werk bijvoorbeeld
Dus zoals Klonk een week of twee geleden al aangaf: gewoon even geduld hebben. Er zijn nog zat andere topics op FOK! om die paar minuten even te overbruggen. Jullile kunnen het, ik voel het! TSJAKKAAAAA!!!!
Brandx, wat doe je ons aan?quote:Op donderdag 20 november 2008 11:42 schreef BrandX het volgende:
bwaaaaaaaaaaaahquote:Op donderdag 20 november 2008 11:42 schreef BrandX het volgende:
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik heb al sorry gezegd
ik dacht dat dinges kanaiken hierboven het misschien niet doorhad omdat hij nieuw in ons fijne topic is
Debbie en droxz, in de hoek nu!!quote:
Ik had heel netjes van te voren de OP gelezen.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik heb al sorry gezegd
ik dacht dat dinges kanaiken hierboven het misschien niet doorhad omdat hij nieuw in ons fijne topic is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |