Jouw fotoboek.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:55 schreef Runx het volgende:
[..]
ik werk niet , ik ben allochtoon gek
ik loop stage bij Tui ( dat is het moederbedrijf van arke , holland international , kras, etc reisbureaus)
Jezusquote:Op donderdag 20 november 2008 10:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
idd, hij leeft van onze centen.
Maar ik heb het hem al betaal gezet, ik heb onlangs zijn anaalplug, 5-koppige-anaalstimulator, gedragen herenslip en moeder gejat
ho,
que ne pas vrijdagquote:
van jou centenquote:Op donderdag 20 november 2008 10:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
idd, hij leeft van onze centen.
Maar ik heb het hem al betaal gezet, ik heb onlangs zijn ps3, laptop, tas en cake gejat
ho,
Hoe is het met gekke Pquote:
ik betaal belasting anusquote:Op donderdag 20 november 2008 10:58 schreef Runx het volgende:
[..]
van jou centen![]()
wel grappig dat jij niks (nog) bijdraagt aan de maatschappij
dank uquote:Op donderdag 20 november 2008 10:57 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Jouw fotoboek.
(Ja, ik wilde de claim even checken.)
Stage bij reisbureaus? Is dat nodig?
Kappen nou hoorquote:Op donderdag 20 november 2008 10:58 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik betaal belasting over jouw anus
kerel google 4 lifequote:Op donderdag 20 november 2008 10:58 schreef Sm0keZ het volgende:
Runx, zit je toevallig vlabij Sloterdijk in dat gebouw naast de belastingdienst helemaal bovenin?
dudequote:
En van wie ben jij nou weer een kloon?quote:Op donderdag 20 november 2008 10:38 schreef Aho het volgende:
[..]
jouw manier van logica is ook complex
jaquote:Op donderdag 20 november 2008 10:58 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik betaal belasting anus
inkopperquote:Op donderdag 20 november 2008 11:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
En van wie ben jij nou weer een kloon?
Ah vandaar.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:59 schreef Runx het volgende:
[..]
dank u
nee loop op de hoofdkantoor
neuhhquote:Op donderdag 20 november 2008 10:58 schreef Sm0keZ het volgende:
Runx, zit je toevallig vlabij Sloterdijk in dat gebouw naast de belastingdienst helemaal bovenin?
Hey jijquote:
ik denk van sm0kez!quote:Op donderdag 20 november 2008 11:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ben ik ook al mee gestoptquote:Op donderdag 20 november 2008 11:01 schreef Runx het volgende:
mensen jullie moeten echt stoppen met snuiven hoar
'Snuifje coke vernietigt 4 m2 oerwoud'
Als we dan toch foto's aan het posten zijn, kan ik die foto van die kut bank posten weer jij aan het smoken was, terwijl weC&C aan het spelen waren?quote:Op donderdag 20 november 2008 10:55 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, k zit net ff ouwe foto's terug te kijken....
Deze is legendarisch, hier hadden we voor het eerst iemand gehitlerdHelaas slecht zichtbaar
[ afbeelding ]
neeuh ik ben heel belangrijk in dit bedrijf hoarquote:Op donderdag 20 november 2008 11:01 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ah vandaar.
Ik wilde het niet zeggen maar het leek me al supermarktkassawerk.
Maar gelukkig kan ik het nu uitten.
haha, kon het niet laten hehquote:
ghehe die kon je er nog inpissenquote:
lijkt me genoeg, wat krijg ik van de maatschappij dan ?quote:
Wat doe je op het hoofdkantoor?quote:Op donderdag 20 november 2008 11:02 schreef Runx het volgende:
[..]
neeuh ik ben heel belangrijk in dit bedrijf hoar![]()
Goochelaar?quote:Op donderdag 20 november 2008 11:03 schreef Aho het volgende:
[..]
ghehe die kon je er nog inpissen![]()
..had ik dat nie eens gezegd¿
<---- zie de hoed
Wil jij soms een NIke Air Max Classic maatje 48.5 tussen je kringspier hebben?quote:Op donderdag 20 november 2008 11:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, kon het niet laten heh![]()
Ophoeren met die kloons hier, ik gebruik mijne ook al een tijdje niet meerquote:
zeg dat nou niet, dat vind die lekkerquote:Op donderdag 20 november 2008 11:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wil jij soms een NIke Air Max Classic maatje 48.5 tussen je kringspier hebben?
48.5quote:Op donderdag 20 november 2008 11:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wil jij soms een NIke Air Max Classic maatje 48.5 tussen je kringspier hebben?
Uhhh PM eerst het linkje maar ffquote:Op donderdag 20 november 2008 11:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Als we dan toch foto's aan het posten zijn, kan ik die foto van die kut bank posten weer jij aan het smoken was, terwijl weC&C aan het spelen waren?
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ben ik ook al mee gestopt
Ik verkleed me nu alleen nog maar als vrouw, alleen in het weekend!
Fokken !quote:Op donderdag 20 november 2008 11:04 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Wat doe je op het hoofdkantoor?
stage lopenquote:Op donderdag 20 november 2008 11:04 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Wat doe je op het hoofdkantoor?
zeg het is donderdag heh, dus geen weekend!!!!!quote:
is ie weerquote:
ik, van Runxquote:
Een kloon wat een kloon is van een kloon wat daar een kloon is van iemand die de kloon heeft aangemaaktquote:
Die had ik moeten zien aankomen.quote:
fit genoeg om et fokken met iedereen hierquote:
en daar weer de kloon van heeft een kloon van zijn achternicht, en die kloon is wederom gekloont door klonende klonen van klonersquote:Op donderdag 20 november 2008 11:09 schreef Runx het volgende:
[..]
Een kloon wat een kloon is van een kloon wat daar een kloon is van iemand die de kloon heeft aangemaakt
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:09 schreef Runx het volgende:
[..]
Een kloon wat een kloon is van een kloon wat daar een kloon is van iemand die de kloon heeft aangemaakt
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge, ik is ziekjes :`(
Ben ze ff aan het zoekenquote:Op donderdag 20 november 2008 11:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Uhhh PM eerst het linkje maar ff
mogguhquote:Op donderdag 20 november 2008 11:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Ben je wel aan het werk? Ziek zijn is voor mietjesquote:
mogguh barra!quote:Op donderdag 20 november 2008 11:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Kloontje!quote:Op donderdag 20 november 2008 11:11 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en daar weer de kloon van heeft een kloon van zijn achternicht, en die kloon is wederom gekloont door klonende klonen van kloners
softyquote:
Goedemorgenquote:Op donderdag 20 november 2008 11:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
het land van ooitquote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:12 schreef Sm0keZ het volgende:![]()
http://www.guzer.com/videos/chuck_norris_facts.php
Een filmpje waarin Chuck Norris zélf allerlei uitspraken doet
Moet jij zeggenquote:Op donderdag 20 november 2008 11:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ben je wel aan het werk? Ziek zijn is voor mietjes![]()
maar als je dus een lekkere achternicht heb zijn de kloonen avn de gekloonde klonen dan wel ook hele lekkere klonen of niet ?quote:Op donderdag 20 november 2008 11:11 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en daar weer de kloon van heeft een kloon van zijn achternicht, en die kloon is wederom gekloont door klonende klonen van kloners
Bemoei je er niet meequote:
hij zal het wel van jou hebben hahaquote:Op donderdag 20 november 2008 11:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ben je wel aan het werk? Ziek zijn is voor mietjes![]()
jij snapt emquote:Op donderdag 20 november 2008 11:14 schreef Runx het volgende:
[..]
maar als je dus een lekkere achternicht heb zijn de kloonen avn de gekloonde klonen dan wel ook hele lekkere klonen of niet ?
talk to the handquote:Op donderdag 20 november 2008 11:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Bemoei je er niet meehij weet wat ik bedoel
ik spreek namelijk met zijn woorden
wooooooooooowww hoe doe je dat toch ? hax ?quote:
dat is whatever maar dan nerovetsrethcaquote:
Please allow me to introduce myself, BOFHquote:Op donderdag 20 november 2008 11:09 schreef Aho het volgende:
er werken hier mensen bij ITC bedrijven of in de IT branche..merk ik..ik toevallig ook nou lerende althans=P
Ohneequote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hij zal het wel van jou hebben haha
Gewoon van rechts naar links typenquote:Op donderdag 20 november 2008 11:18 schreef Runx het volgende:
[..]
wooooooooooowww hoe doe je dat toch ? hax ?
Indeedquote:Op donderdag 20 november 2008 11:18 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat is whatever maar dan nerovetsrethca
oh great 1 teach mequote:Op donderdag 20 november 2008 11:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Please allow me to introduce myself, BOFH
idd je verneukt het weerquote:Op donderdag 20 november 2008 11:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohnee
Fuck,
Laten we het opnieuw doen
Hey runx
Hoe gaat het ermee man?
Damn wat heb ik jou gemist zeg, heb zelfs nog over je gedroomd
Meteen me bed nat enzo
ik was vet bang
Fuck ik verpest het weer
quote:
Nee valt tegenquote:Op donderdag 20 november 2008 11:22 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
![]()
Ben alleen een kloon van "Droxz" en "Dr.Droxz" en... die andere dan...
Valt mee toch?
Dat is al heel watquote:Op donderdag 20 november 2008 11:22 schreef Runx het volgende:
[..]
idd je verneukt het weermaak niet uit ik raak wel gewend
maar je probeert het in ieder geval
noway je hebt hax kan niet andersquote:Op donderdag 20 november 2008 11:20 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Gewoon van rechts naar links typen
zeg mag je wel andere kleren aantrekken van het weekend, maar je bent geen manon thomas hoor!quote:Op donderdag 20 november 2008 11:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Please allow me to introduce myself, MILF
Dat is mijn serieuze account jeweetzzzquote:Op donderdag 20 november 2008 11:23 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nee valt tegen
ik had er veel meer verwacht
Wat zouden jullie moeten doen?quote:Op donderdag 20 november 2008 11:24 schreef Droxz.nl het volgende:
Droxz en Smokez aan het "werk".
(ik bedoel... knetter worden en C&C spelen)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |