quote:Op donderdag 20 november 2008 11:12 schreef Sm0keZ het volgende:![]()
http://www.guzer.com/videos/chuck_norris_facts.php
Een filmpje waarin Chuck Norris zélf allerlei uitspraken doet
Moet jij zeggenquote:Op donderdag 20 november 2008 11:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ben je wel aan het werk? Ziek zijn is voor mietjes![]()
maar als je dus een lekkere achternicht heb zijn de kloonen avn de gekloonde klonen dan wel ook hele lekkere klonen of niet ?quote:Op donderdag 20 november 2008 11:11 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en daar weer de kloon van heeft een kloon van zijn achternicht, en die kloon is wederom gekloont door klonende klonen van kloners
Bemoei je er niet meequote:
hij zal het wel van jou hebben hahaquote:Op donderdag 20 november 2008 11:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ben je wel aan het werk? Ziek zijn is voor mietjes![]()
jij snapt emquote:Op donderdag 20 november 2008 11:14 schreef Runx het volgende:
[..]
maar als je dus een lekkere achternicht heb zijn de kloonen avn de gekloonde klonen dan wel ook hele lekkere klonen of niet ?
talk to the handquote:Op donderdag 20 november 2008 11:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Bemoei je er niet meehij weet wat ik bedoel
ik spreek namelijk met zijn woorden
wooooooooooowww hoe doe je dat toch ? hax ?quote:
dat is whatever maar dan nerovetsrethcaquote:
Please allow me to introduce myself, BOFHquote:Op donderdag 20 november 2008 11:09 schreef Aho het volgende:
er werken hier mensen bij ITC bedrijven of in de IT branche..merk ik..ik toevallig ook nou lerende althans=P
Ohneequote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hij zal het wel van jou hebben haha
Gewoon van rechts naar links typenquote:Op donderdag 20 november 2008 11:18 schreef Runx het volgende:
[..]
wooooooooooowww hoe doe je dat toch ? hax ?
Indeedquote:Op donderdag 20 november 2008 11:18 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat is whatever maar dan nerovetsrethca
oh great 1 teach mequote:Op donderdag 20 november 2008 11:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Please allow me to introduce myself, BOFH
idd je verneukt het weerquote:Op donderdag 20 november 2008 11:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohnee
Fuck,
Laten we het opnieuw doen
Hey runx
Hoe gaat het ermee man?
Damn wat heb ik jou gemist zeg, heb zelfs nog over je gedroomd
Meteen me bed nat enzo
ik was vet bang
Fuck ik verpest het weer
quote:
Nee valt tegenquote:Op donderdag 20 november 2008 11:22 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
![]()
Ben alleen een kloon van "Droxz" en "Dr.Droxz" en... die andere dan...
Valt mee toch?
Dat is al heel watquote:Op donderdag 20 november 2008 11:22 schreef Runx het volgende:
[..]
idd je verneukt het weermaak niet uit ik raak wel gewend
maar je probeert het in ieder geval
noway je hebt hax kan niet andersquote:Op donderdag 20 november 2008 11:20 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Gewoon van rechts naar links typen
zeg mag je wel andere kleren aantrekken van het weekend, maar je bent geen manon thomas hoor!quote:Op donderdag 20 november 2008 11:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Please allow me to introduce myself, MILF
Dat is mijn serieuze account jeweetzzzquote:Op donderdag 20 november 2008 11:23 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nee valt tegen
ik had er veel meer verwacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |