Die had ik moeten zien aankomen.quote:
fit genoeg om et fokken met iedereen hierquote:
en daar weer de kloon van heeft een kloon van zijn achternicht, en die kloon is wederom gekloont door klonende klonen van klonersquote:Op donderdag 20 november 2008 11:09 schreef Runx het volgende:
[..]
Een kloon wat een kloon is van een kloon wat daar een kloon is van iemand die de kloon heeft aangemaakt
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:09 schreef Runx het volgende:
[..]
Een kloon wat een kloon is van een kloon wat daar een kloon is van iemand die de kloon heeft aangemaakt
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge, ik is ziekjes :`(
Ben ze ff aan het zoekenquote:Op donderdag 20 november 2008 11:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Uhhh PM eerst het linkje maar ff
mogguhquote:Op donderdag 20 november 2008 11:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Ben je wel aan het werk? Ziek zijn is voor mietjesquote:
mogguh barra!quote:Op donderdag 20 november 2008 11:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Kloontje!quote:Op donderdag 20 november 2008 11:11 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en daar weer de kloon van heeft een kloon van zijn achternicht, en die kloon is wederom gekloont door klonende klonen van kloners
softyquote:
Goedemorgenquote:Op donderdag 20 november 2008 11:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
het land van ooitquote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:12 schreef Sm0keZ het volgende:![]()
http://www.guzer.com/videos/chuck_norris_facts.php
Een filmpje waarin Chuck Norris zélf allerlei uitspraken doet
Moet jij zeggenquote:Op donderdag 20 november 2008 11:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ben je wel aan het werk? Ziek zijn is voor mietjes![]()
maar als je dus een lekkere achternicht heb zijn de kloonen avn de gekloonde klonen dan wel ook hele lekkere klonen of niet ?quote:Op donderdag 20 november 2008 11:11 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en daar weer de kloon van heeft een kloon van zijn achternicht, en die kloon is wederom gekloont door klonende klonen van kloners
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |