Whehequote:Op donderdag 20 november 2008 10:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wilde ik ook, maar had ik meteen mijn ouders op mijn nek
dat er zoveel geweld was met taxi chauffeurs enzo
Toen zei ik, ja in amsterdam en rotterdam enzo..trouwens mogen taxi chauffeurs altijd wapens bij zich hebben.
Vond mijn ma niet zo grappig
Te moeilijkquote:Op donderdag 20 november 2008 10:52 schreef Runx het volgende:
[..]
idd je zou lief doen nu ben ik wel een beetje gekwetst , ik dacht misschien kunnen we onze relatie verbeteren maar blijkbaar wil jij daar niet aan me werken
ghehequote:Op donderdag 20 november 2008 10:51 schreef Sm0keZ het volgende:
Check deze eindbaas trouwens eens... Kwam ik laatst met een paar mate in een té slechte kroeg, staat er een DJ die je gewoon met baas aan moet spreken
[ afbeelding ]
Gastquote:Op donderdag 20 november 2008 10:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wie de fuck is die kerel ?
kan je beter een worstelaar posten
[ afbeelding ]
Moozziequote:
ja ik heb gemengde gevoelens bij austin powers. ene kant briljant, ander kant super vervelendquote:Op donderdag 20 november 2008 10:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gast
Ga eens héél snel Austin Powers 3: Goldmember kijken!
Je bent een schande voor de maatschappij!
Oja, en vergeet vooral niet veel te veel te roken voordat je die film gaat kijken... Gegarandeerd dat je morgen niet komt posten omdat je téveel pijn in je buik hebt
hey everybody, I'm from holland, isn't that weird ?quote:Op donderdag 20 november 2008 10:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gast
Ga eens héél snel Austin Powers 3: Goldmember kijken!
Je bent een schande voor de maatschappij!
Oja, en vergeet vooral niet veel te veel te roken voordat je die film gaat kijken... Gegarandeerd dat je morgen niet komt posten omdat je téveel pijn in je buik hebt
Gebeurt nooit iets.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wilde ik ook, maar had ik meteen mijn ouders op mijn nek
dat er zoveel geweld was met taxi chauffeurs enzo
Toen zei ik, ja in amsterdam en rotterdam enzo..trouwens mogen taxi chauffeurs altijd wapens bij zich hebben.
Vond mijn ma niet zo grappig
nee, maar dat zei ik tegen mijn maquote:Op donderdag 20 november 2008 10:54 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Gebeurt nooit iets.
En dat mogen we niet.
ik werk niet , ik ben allochtoon gekquote:Op donderdag 20 november 2008 10:52 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Het betaalt matig. Behalve op die zaterdagnachten waar je het over hebt.
Maargoed, bijbanen. De tijden zijn ideaal, die spreek ik elke week opnieuw af.
Ik studeer International Business/International Economics and Finance op de UvT.
Daar zou ik dus nu hard aan moeten werken.
Iedereen werkt hier verder? (Althans, zou noeste arbeid moeten verrichten?)
Ja echt, kijken gastquote:Op donderdag 20 november 2008 10:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik heb gemengde gevoelens bij austin powers. ene kant briljant, ander kant super vervelend
misschien moet ik maar gaan cocktailen en dan de film kijken![]()
idd, hij leeft van onze centen.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:55 schreef Runx het volgende:
[..]
ik werk niet , ik ben allochtoon gek
ik loop stage bij Tui ( dat is het moederbedrijf van arke , holland international , kras, etc reisbureaus)
ja ok , zal hem thuis ff opzoekenquote:
Jouw fotoboek.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:55 schreef Runx het volgende:
[..]
ik werk niet , ik ben allochtoon gek
ik loop stage bij Tui ( dat is het moederbedrijf van arke , holland international , kras, etc reisbureaus)
Jezusquote:Op donderdag 20 november 2008 10:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
idd, hij leeft van onze centen.
Maar ik heb het hem al betaal gezet, ik heb onlangs zijn anaalplug, 5-koppige-anaalstimulator, gedragen herenslip en moeder gejat
ho,
que ne pas vrijdagquote:
van jou centenquote:Op donderdag 20 november 2008 10:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
idd, hij leeft van onze centen.
Maar ik heb het hem al betaal gezet, ik heb onlangs zijn ps3, laptop, tas en cake gejat
ho,
Hoe is het met gekke Pquote:
ik betaal belasting anusquote:Op donderdag 20 november 2008 10:58 schreef Runx het volgende:
[..]
van jou centen![]()
wel grappig dat jij niks (nog) bijdraagt aan de maatschappij
dank uquote:Op donderdag 20 november 2008 10:57 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Jouw fotoboek.
(Ja, ik wilde de claim even checken.)
Stage bij reisbureaus? Is dat nodig?
Kappen nou hoorquote:Op donderdag 20 november 2008 10:58 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik betaal belasting over jouw anus
kerel google 4 lifequote:Op donderdag 20 november 2008 10:58 schreef Sm0keZ het volgende:
Runx, zit je toevallig vlabij Sloterdijk in dat gebouw naast de belastingdienst helemaal bovenin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |