Je hebt niet hard genoeg gestemd want je bent er nog steedsquote:Op donderdag 20 november 2008 09:47 schreef Runx het volgende:
[..]
klopt ik heb op Geert Wilders gestemt en toen moest ik het land uit
quote:Op donderdag 20 november 2008 09:49 schreef crazy987 het volgende:
fipo
een goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedeeeeeeeee mooooooooooooorrrrrrrgeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnn
damens en heren
verberg uw geile tienerdochtertjes en vriendinnetjes maar weer
want crazy987 is weer gearriveerd om de boel onveilig te maken(neucken)
en hij scoort gelijk de fipo
wat is het toch een eindbaas he![]()
moet ik mijn zus ook opbergenquote:Op donderdag 20 november 2008 09:49 schreef crazy987 het volgende:
fipo
een goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedeeeeeeeee mooooooooooooorrrrrrrgeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnn
damens en heren
ik heb top 2000 van 2007 en 2006quote:Op donderdag 20 november 2008 09:51 schreef Aho het volgende:
@droxz..idd nog langer geen reet te doen op werk..hele dag drionken toevallig op youtube staan?=P
@runx heb de top1000 alle tijden opstaan.
das toch wel een mens he, want schapen doe ik nietquote:Op donderdag 20 november 2008 09:52 schreef Runx het volgende:
[..]
moet ik mijn zus ook opbergen
goedemorgen
quote:
als je windows vista ultimate 32bit instaleert herkent hij 4gb geheugen, maar je kan er maar 3gb van gebruiken.quote:Op donderdag 20 november 2008 09:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Oh, en Ultimate dan?Dacht dat die wel gewoon alles herkende.
Maar gooi dan GEEN 4 gig in die laptop, of gooi er dan GEEN vista home op....
je moet gewoon linux gebruikenquote:Op donderdag 20 november 2008 09:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je windows vista ultimate 32bit instaleert herkent hij 4gb geheugen, maar je kan er maar 3gb van gebruiken.
is gewoon de beperking van 32bit. je moet vista ultimate 64bit erop knallen, dan werkt alles gewoon perfekt
jij lijkt net die evert ten napel gast die altijd commentaar geeft als het nl elftal heeft gespeeldquote:Op donderdag 20 november 2008 09:49 schreef crazy987 het volgende:
fipo
damens en heren
ja volgens mij is dat een mensquote:Op donderdag 20 november 2008 09:53 schreef crazy987 het volgende:
[..]
das toch wel een mens he, want schapen doe ik niet![]()
Gedraag je eens naar je leeftijd man....quote:Op donderdag 20 november 2008 09:49 schreef crazy987 het volgende:
fipo
damens en heren
nee hij houdt van gamenquote:Op donderdag 20 november 2008 09:55 schreef crazy987 het volgende:
[..]
je moet gewoon linux gebruiken
goed hequote:Op donderdag 20 november 2008 09:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij lijkt net die evert ten napel gast die altijd commentaar geeft als het nl elftal heeft gespeeld
Ik wil zien dat jij alles games die ik speel goed aan de praat krijgt.quote:Op donderdag 20 november 2008 09:55 schreef crazy987 het volgende:
[..]
je moet gewoon linux gebruiken
jij neuckt ook alles hequote:Op donderdag 20 november 2008 09:55 schreef Runx het volgende:
[..]
ja volgens mij is dat een mensik zie niet zo goed meer verschil tussen schapen en mensen
een pot nat
klopt , ik heb 64 bit business , alleen 64bit is kut maarja , heb geen ander keusquote:Op donderdag 20 november 2008 09:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je windows vista ultimate 32bit instaleert herkent hij 4gb geheugen, maar je kan er maar 3gb van gebruiken.
is gewoon de beperking van 32bit. je moet vista ultimate 64bit erop knallen, dan werkt alles gewoon perfekt
kan ook op linuxquote:
neuh alleen schapen johquote:
jot is goed.quote:Op donderdag 20 november 2008 09:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik wil zien dat jij alles games die ik speel goed aan de praat krijgt.
Dan wil ik wel volledig overstappen.....
tuurlijk lunix is wel goed en sommige spelen werken er op, alleen niet echt gebruikers vriendelijk , verder wordt het niet over ondersteund , er zijn zeker wel beter os dan Windows maar Windows heeft gewoon een hele grote markt in handen, dus je bent zowat verplicht om windows te gebruikenquote:Op donderdag 20 november 2008 09:57 schreef crazy987 het volgende:
[..]
jot is goed.
zal kijken of ik er vandaag even tijd voor heb voor een filmpje te maken van ik gamend op linux
Games en linux is not done ...quote:Op donderdag 20 november 2008 09:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik wil zien dat jij alles games die ik speel goed aan de praat krijgt.
Dan wil ik wel volledig overstappen.....
DOE IK OOKquote:Op donderdag 20 november 2008 09:55 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Gedraag je eens naar je leeftijd man....
"MIJN" games zeg ik je. Kijk maar of je dit aan de praat krijgt:quote:Op donderdag 20 november 2008 09:57 schreef crazy987 het volgende:
[..]
jot is goed.
zal kijken of ik er vandaag even tijd voor heb voor een filmpje te maken van ik gamend op linux
waarom is 64bit kut ? het heeft juist meer voordelen hoor! je moet alleen wel aan de hardware eisen voldoen.quote:Op donderdag 20 november 2008 09:56 schreef Runx het volgende:
[..]
klopt , ik heb 64 bit business , alleen 64bit is kut maarja , heb geen ander keus
echt welquote:
WOW is geen game, maar een sektequote:Op donderdag 20 november 2008 09:57 schreef crazy987 het volgende:
[..]
jot is goed.
direct x wordt niet ondersteund. einde verhaalquote:Op donderdag 20 november 2008 10:00 schreef crazy987 het volgende:
[..]
echt wel
als je maar de juiste applicaties hebt
ik speel geen wowquote:Op donderdag 20 november 2008 10:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
WOW is geen game, maar een sekte
Mee eensch!quote:Op donderdag 20 november 2008 10:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
WOW is geen game, maar een sekte
Zo snel gaan we niet heurquote:Op donderdag 20 november 2008 10:02 schreef Crazy-p het volgende:
tvp.. zeg ga eens niet zo snel.. zo kan ik toch niet werken tussendoor
dude ik voldoe zeker aan de hardware eisenquote:Op donderdag 20 november 2008 10:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waarom is 64bit kut ? het heeft juist meer voordelen hoor! je moet alleen wel aan de hardware eisen voldoen.
ik ga ieder geval nooit meer 32bit
is goedquote:Op donderdag 20 november 2008 10:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
"MIJN" games zeg ik je. Kijk maar of je dit aan de praat krijgt:
C&C en RA3
CSS
COD4
COD5
NFS
Ik vind vista niet kut, ik moest er wel heel erg aan wennen, maar ben er nu zelf aan gewend en heb er weinig last meer van moet ik zeggen.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:03 schreef Runx het volgende:
[..]
dude ik voldoe zeker aan de hardware eisen
64bit was in het begin echt te kut nergens mee compatible , en nog steeds heb ik dat soms , en ik vind sowieso windows niet echt de stabielste
en vista is gewoon kut, ik vind het echt kut werken maarja , ik heb het voor dx10
Dat is (ben Linux noob) niet helemaal waar toch, daar hadden ze toch een proggie voor... "wine" ofzo?quote:Op donderdag 20 november 2008 10:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
direct x wordt niet ondersteund. einde verhaal
idd pak de fakkels maar weer tevoorschijnquote:Op donderdag 20 november 2008 10:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mee eensch!
Een stelletje radicale volgelingen, dat zijn het!
Ben benieuwd, en dat zeg ik serieus.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:03 schreef crazy987 het volgende:
[..]
is goed
op school deden we niks anders dan op linux gamen
konden we tussen de games door het netwerk, servers en printers nog eens zieken
nee dat werkt zeer beperkt helaasquote:Op donderdag 20 november 2008 10:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat is (ben Linux noob) niet helemaal waar toch, daar hadden ze toch een proggie voor... "wine" ofzo?![]()
Niet echt mijn wereldje, dus kan er compleet naast zitten
mijn probleem is niet wennen , er zijn dingen die echt nergens op slaanquote:Op donderdag 20 november 2008 10:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik vind vista niet kut, ik moest er wel heel erg aan wennen, maar ben er nu zelf aan gewend en heb er weinig last meer van moet ik zeggen.
en gta binnenkortquote:Op donderdag 20 november 2008 10:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
"MIJN" games zeg ik je. Kijk maar of je dit aan de praat krijgt:
C&C en RA3
CSS
COD4
COD5
NFS
ik wil jou wel eens 3dmark zien draaienquote:Op donderdag 20 november 2008 10:03 schreef crazy987 het volgende:
[..]
is goed
op school deden we niks anders dan op linux gamen
konden we tussen de games door het netwerk, servers en printers nog eens zieken
Jij bent een stageloper...en nog een hele luie ookquote:Op donderdag 20 november 2008 10:05 schreef Runx het volgende:
[..]
mijn probleem is niet wennen , er zijn dingen die echt nergens op slaanbijvoorbeeld ik ben admin , en dan moet ik toch soms programma's als admin starten anders werken ze niet helemaal WTF ik ben admin
haha is goedquote:Op donderdag 20 november 2008 10:05 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ben benieuwd, en dat zeg ik serieus.
FPS ed. moet natuurlijk even goed zijn, of zelfs beter.
Stel ik zou dan met minder FPS moeten gamen... einde verhaal.
das bij linux toch ook zo ? maar je moet UAC gewoon uitzetten. gelijk vanaf het beginquote:Op donderdag 20 november 2008 10:05 schreef Runx het volgende:
[..]
mijn probleem is niet wennen , er zijn dingen die echt nergens op slaanbijvoorbeeld ik ben admin , en dan moet ik toch soms programma's als admin starten anders werken ze niet helemaal WTF ik ben admin
Ik draai 64-bit Ultimate. Heb sindsdien slechts 2 keer hoeven te booten in XPquote:Op donderdag 20 november 2008 09:56 schreef Runx het volgende:
[..]
klopt , ik heb 64 bit business , alleen 64bit is kut maarja , heb geen ander keus
nee, als je linux iets verteld doet die het ookquote:Op donderdag 20 november 2008 10:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das bij linux toch ook zo ? maar je moet UAC gewoon uitzetten. gelijk vanaf het begin
quote:Op donderdag 20 november 2008 10:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd pak de fakkels maar weer tevoorschijn![]()
ik dacht toch echt dat je met een Root password moet werken ?!?quote:Op donderdag 20 november 2008 10:07 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nee, als je linux iets verteld doet die het ook
de enige reden waarom het niet zou starten is als het programma zelf defect is
klopt i know maar je kan nog steeds programma's als admin runnen rechtermuis knop ectquote:Op donderdag 20 november 2008 10:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das bij linux toch ook zo ? maar je moet UAC gewoon uitzetten. gelijk vanaf het begin
Wine.. werkt niet ideaal met linuxquote:Op donderdag 20 november 2008 10:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat is (ben Linux noob) niet helemaal waar toch, daar hadden ze toch een proggie voor... "wine" ofzo?![]()
Niet echt mijn wereldje, dus kan er compleet naast zitten
Koop dan ook geen Trust/Sweex hardwarequote:Op donderdag 20 november 2008 10:03 schreef Runx het volgende:
[..]
dude ik voldoe zeker aan de hardware eisen
64bit was in het begin echt te kut nergens mee compatible , en nog steeds heb ik dat soms , en ik vind sowieso windows niet echt de stabielste
en vista is gewoon kut, ik vind het echt kut werken maarja , ik heb het voor dx10
Ja ok, beperkt. Maar ik had gewoon wat goed dus met linux?quote:Op donderdag 20 november 2008 10:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee dat werkt zeer beperkt helaas
volgens mij hoef je maar een keer als root in te loggen maar weet ik niet zekerquote:Op donderdag 20 november 2008 10:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik dacht toch echt dat je met een Root password moet werken ?!?
Mogguhquote:Op donderdag 20 november 2008 10:09 schreef renedis het volgende:
[..]
Wine.. werkt niet ideaal met linux
maar iig... een goede morgen iedereen!
dan draag je ipv gouden kettingen en een cane wollen sokkenquote:Op donderdag 20 november 2008 09:57 schreef Runx het volgende:
[..]
neuh alleen schapen johvalt wel mee
ik ben zeg maar de pimp van de shapen
GTA hou ik lekker voor mijn PS3, speel echt zo goed als alleen shooters op mijn pc.quote:
ja wat je ook kan doen, heb ik laatst gedaan, linux op een usb stick gooien, en dan via de bios op laten starten , werkt ook perfect.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ja ok, beperkt. Maar ik had gewoon wat goed dus met linux?
Heb er ooit eens wat weekjes mee zitten klooien. Gewoon live-cd erin, en je kan klooien wat je wil
nee mijn webcam van logitech deed het niet meerquote:Op donderdag 20 november 2008 10:09 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Koop dan ook geen Trust/Sweex hardware
linux is inderdaad wat beter beveiligtquote:Op donderdag 20 november 2008 10:10 schreef Runx het volgende:
[..]
volgens mij hoef je maar een keer als root in te loggen maar weet ik niet zekerik heb niet vaak mee gewerkt dus .
woow ik had je niet herkend met je nieuwe avaquote:Op donderdag 20 november 2008 10:09 schreef renedis het volgende:
[..]
Wine.. werkt niet ideaal met linux
maar iig... een goede morgen iedereen!
Ik moest gewoon een keer echt lachen om je opmerking!quote:Op donderdag 20 november 2008 10:09 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Koop dan ook geen Trust/Sweex hardware
jaa lekker.. ik ben mijn icon kwijtquote:Op donderdag 20 november 2008 10:13 schreef Runx het volgende:
[..]
woow ik had je niet herkend met je nieuwe ava
goedemorgen jongenalles flex?
zoiets als dat uac dusquote:Op donderdag 20 november 2008 10:13 schreef crazy987 het volgende:
[..]
linux is inderdaad wat beter beveiligt
zelfs als je met root ingelogt bent en je wilt in de shell een root command uitvoeren vraagt deze idd nog om een wachtwoord.
deze onthoud die dan wel weer zo lang.
lol wtf wie heeft bhem verwijderd dan ?quote:Op donderdag 20 november 2008 10:14 schreef renedis het volgende:
[..]
jaa lekker.. ik ben mijn icon kwijt![]()
moet ik weer een nieuwe gaan zoeken![]()
zo werkt het nou eenmaal met een nieuw os. sp3 voor xp werkt ook weer sneller dan sp2.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:12 schreef Runx het volgende:
[..]
nee mijn webcam van logitech deed het niet meer, virusscanner kon niet met 64bit en andere programma's die vast liepen en niet fatsoenlijk deed, maar nu is het al wel een stukken beter .
en wtf bij servicepack 1 werd onder andere plakken van bestanden sneller gemaakt wtf dat hadden ze toch in het begin moeten doen
Zat ik ook aan te denken ja, maar is in mijn geval wat lastig.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja wat je ook kan doen, heb ik laatst gedaan, linux op een usb stick gooien, en dan via de bios op laten starten , werkt ook perfect.
maar als je cod4 of 5 in directx7 wil spelen moet je linux erop gooien haha
nee, beterquote:
bij linux werkt dat toch iets beter.. ik draai OpenSuse en Ubuntu thuis. hij vraagt een wachtwoord alleen als het echt nodig is.quote:
hij vraagt het alleen bij dingen uit de windows dir, en program files hoorquote:Op donderdag 20 november 2008 10:16 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nee, beter
UAC vraagt bij elke actie wat je wilt doen.
linux doet dat alleen als je een root-command wilt uitvoeren bijvoorbeeld de ethernetkaart wilt benaderen.
en dat is dan ook maar 1 malig per shell sessie geloof ik
ja klopt maar dat ze plakken functie moeten verbeter is wel triest dat is iets zo standaard dat hoort toch goed te gaan ze testen zo'n os toch voordat ze het uitbrengen , maar maak niet uitquote:Op donderdag 20 november 2008 10:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo werkt het nou eenmaal met een nieuw os. sp3 voor xp werkt ook weer sneller dan sp2.
sterf ik heb gemeld dat ik weg gingquote:
zoek er maar 1quote:Op donderdag 20 november 2008 10:15 schreef Runx het volgende:
[..]
lol wtf wie heeft bhem verwijderd dan ?
nu kan je ava vaneen evo doen![]()
ohh sorryquote:Op donderdag 20 november 2008 10:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
sterf ik heb gemeld dat ik weg ging
Daarom ging ik ook wegquote:Op donderdag 20 november 2008 10:21 schreef Runx het volgende:
[..]
ohh sorryik das heel diep in discussie dus heb het niet meegekregen
![]()
mijn emoticonquote:
en waar gebruik jij directx10 voor eigelijk ?quote:Op donderdag 20 november 2008 10:19 schreef Runx het volgende:
[..]
ja klopt maar dat ze plakken functie moeten verbeter is wel triest dat is iets zo standaard dat hoort toch goed te gaan ze testen zo'n os toch voordat ze het uitbrengen , maar maak niet uit
ik gebruik windows en mag niet zo zeurenmijn mening is dat ik vista niet echt geweldig vind maar ok maar ik gebruik het wel om dx10 .
Denk het ook wel :dquote:Op donderdag 20 november 2008 10:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
GTA hou ik lekker voor mijn PS3, speel echt zo goed als alleen shooters op mijn pc.
Op uitzondering van NFS en C&C dan
Denk wel dat je het een leuke game gaat vinden trouwens!
google , en dan kan je hem toch resizen op internapquote:Op donderdag 20 november 2008 10:20 schreef renedis het volgende:
[..]
zoek er maar 1
ik moet weer gaan resizen enzo
ik zit op google te zoeken op "avatar" krijg ik allemaal cartoon pics
als ik ooit gamequote:Op donderdag 20 november 2008 10:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en waar gebruik jij directx10 voor eigelijk ?
waar wil jij het over hebben ?quote:Op donderdag 20 november 2008 10:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Daarom ging ik ook wegkan er toch niet over mee praten
Moggûh developerquote:
nou idd, kom op met een stellingquote:
ikke gistere nog farcry 2quote:
naja er zijn nu wel wat games die het ondersteunen , bioschock zag er ook dope uitquote:
Hallo ik ben al met een stelling gekomen vanmorgenquote:Op donderdag 20 november 2008 10:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou idd, kom op met een stelling
over waarom ik ramtin heeft en niet martin ?quote:
Wat vind jij van rekeningrijden?quote:Op donderdag 20 november 2008 10:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou idd, kom op met een stelling
naaais i likequote:Op donderdag 20 november 2008 10:27 schreef renedis het volgende:
got my icon back 8)
typfoutje bij het gemeente huis toen ze je inschreven?quote:Op donderdag 20 november 2008 10:27 schreef Runx het volgende:
[..]
over waarom ik ramtin heeft en niet martin ?
ik draai nog steeds op mijn AMD X2 5600+quote:Op donderdag 20 november 2008 10:26 schreef Runx het volgende:
[..]
naja er zijn nu wel wat games die het ondersteunen , bioschock zag er ook dope uit![]()
mijn pc core 2 duo E6600
4gig ram
gforce 8800GTS 640RAM
500 gb HD
Asus p5b moederbord
ik ga x keer mijn cpu vervangen
WL 4 Presidentquote:Op donderdag 20 november 2008 09:37 schreef WhiteLightning het volgende:
ik vind dat alles verboden moet worden. beginnen met "werken"
bij lost planet kan je goed zien wat directx10 isquote:Op donderdag 20 november 2008 10:26 schreef Runx het volgende:
[..]
naja er zijn nu wel wat games die het ondersteunen , bioschock zag er ook dope uit![]()
mijn pc core 2 duo E6600
4gig ram
gforce 8800GTS 640RAM
500 gb HD
Asus p5b moederbord
Haha dat topicquote:Op donderdag 20 november 2008 10:07 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind dit een betere optie!![]()
je moeder zei ram em d'r in toen je nog een kwakje wasquote:Op donderdag 20 november 2008 10:27 schreef Runx het volgende:
[..]
over waarom ik ramtin heeft en niet martin ?
Weer een slecht initiatief vanuit onze 'helden' in Den Haag, zum kotzen dus!quote:Op donderdag 20 november 2008 10:27 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wat vind jij van rekeningrijden?
Ga je voor een quadcore?quote:Op donderdag 20 november 2008 10:26 schreef Runx het volgende:
[..]
mijn pc core 2 duo E6600
4gig ram
gforce 8800GTS 640RAM
500 gb HD
Asus p5b moederbord
ik kan soms wel zinnige dingen zeggenquote:
ik vind het een goed plan, ik heb geen autoquote:Op donderdag 20 november 2008 10:27 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wat vind jij van rekeningrijden?
quote:Op donderdag 20 november 2008 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kan soms wel zinnige dingen zeggen
ja, eigenlijk welquote:
Eensche...kom we schoppen dat koningshuis eruit en gaan voor presedentschap van WLquote:Op donderdag 20 november 2008 10:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vind het een goed plan, ik heb geen auto![]()
nee serieus, alles waar belasting op zit, is gewoon een slecht idee.
Kunnen ze weer meer poen krijgen joh... daar gaat het toch omquote:Op donderdag 20 november 2008 10:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Weer een slecht initiatief vanuit onze 'helden' in Den Haag, zum kotzen dus!
hahahahahaquote:Op donderdag 20 november 2008 10:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
je moeder zei ram em d'r in toen je nog een kwakje was
valt mee, chaos is gewoon een complexe wijze van ordenenquote:Op donderdag 20 november 2008 10:31 schreef Aho het volgende:
het loopt weer allemaal door elkaar..have to luv it georganiseerde chaos>_<
jouw manier van logica is ook complexquote:Op donderdag 20 november 2008 10:34 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
valt mee, chaos is gewoon een complexe wijze van ordenen
quote:Chaos, Panic, Disorder. My work here is done.
quote:Op donderdag 20 november 2008 10:39 schreef Runx het volgende:
hier een leuke feit![]()
vrouwen hebben een kleinere blaas dan mannen omdat ze een baarmoeder hebben , dus zij moeten vaker plassen dan wij manen
manen kunnen ook langer plassen dan vrouwen omdat we neer pis kunnen opslaan
ik ga ff pipi machen , daarom kwam ik er even op
als ik het fout heb zeg het maar hoor
lijkt me een strak plan. hoef ik ieder geval niet meer te werken hahaquote:Op donderdag 20 november 2008 10:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Eensche...kom we schoppen dat koningshuis eruit en gaan voor presedentschap van WL
Jah omdat jij de OP hebt ben ik vandaag lief tegen jequote:Op donderdag 20 november 2008 10:21 schreef Runx het volgende:
[..]
mijn emoticondoe je dat nou speciaal voor mij
als jij mijn topic sluit ben ik ook lief voor jouquote:Op donderdag 20 november 2008 10:41 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jah omdat jij de OP hebt ben ik vandaag lief tegen je
* Sm0keZ zit al bjina op de 2x 1.5l waterquote:Op donderdag 20 november 2008 10:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]voorlopig heb ik al zowat een liter thee op en nog steeds niet gepiest
je hebt natuurlijk uitzonderingen op de regelquote:Op donderdag 20 november 2008 10:41 schreef debbie_19 het volgende:
welke wil je halen ?quote:Op donderdag 20 november 2008 10:41 schreef Crazy-M het volgende:
kut,
Droxz, die kaart met 1 gig is er echt bijna nergens meer![]()
![]()
![]()
die ene site had nog wel 1 op voorraad maar goed.
iets zegt me dat ik even had moeten kijken naar geheugenbankjes, weet nu niet of ik de pc**** kaarten aankan
Zolang je geen zin meer hebt en de hele week verlangt naar het weekend ben je welkomquote:Op donderdag 20 november 2008 10:41 schreef kanaiken het volgende:
Hallo allemaal.
Ik ben kanaiken en heb het stiekem best druk maar dit is mijn excuus om niks te hoeven doen.
Mag ik dan hier ook meeposten?
Groetjes,
kanaiken
Tuulkquote:Op donderdag 20 november 2008 10:41 schreef kanaiken het volgende:
Hallo allemaal.
Ik ben kanaiken en heb het stiekem best druk maar dit is mijn excuus om niks te hoeven doen.
Groetjes,
kanaiken
niet >? komt nog ? misschien heb ik het fout hoe kan dat , ik heb allemaal zitten uitreken en eindelijk mijn hersenen gebruikt om een goede verklaarbare theorie te verzinnen dan dan klopt die nietquote:Op donderdag 20 november 2008 10:41 schreef debbie_19 het volgende:
bier telt niet als water.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ zit al bjina op de 2x 1.5l water
Check.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zolang je geen zin meer hebt en de hele week verlangt naar het weekend ben je welkom
Welkomquote:Op donderdag 20 november 2008 10:41 schreef kanaiken het volgende:
Hallo allemaal.
Groetjes,
kanaiken
Nou, doe allemaal eens lief tegen onze nieuwste aanwinst en zeg eens halloquote:Op donderdag 20 november 2008 10:44 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Check.
Check
Stiekem is het gaan werk maar studeren, maar dat is het neuken van miertjes.
stond er nog een tijdsaanduiding bij>? of een hadnleiding?quote:Op donderdag 20 november 2008 10:43 schreef Runx het volgende:
[..]
niet >? komt nog ? misschien heb ik het fout hoe kan dat , ik heb allemaal zitten uitreken en eindelijk mijn hersenen gebruikt om een goede verklaarbare theorie te verzinnen dan dan klopt die niet![]()
asus nvidia 8800 GT 1 gig geheugen, maar denk dus terug ga krabbelen naar een 512, die zijn iets beter te krijgenquote:
HALLO KANAIKENquote:Op donderdag 20 november 2008 10:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nou, doe allemaal eens lief tegen onze nieuwste aanwinst en zeg eens hallo
Die kaart die "Swingt" wel zekerquote:Op donderdag 20 november 2008 10:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
De Club3d MOEDER-9800GTXXX met 69GB GeIL geheugen
als die er zou zijn, zou ik die gelijk halenquote:Op donderdag 20 november 2008 10:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
De Club3d MOEDER-9800GTXXX met 69GB GeIL geheugen
Dankje.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:44 schreef Runx het volgende:
[..]
Welkomwat voor werk doe je ? en ben je een allochtoon of niet ?
Yay!quote:
handleiding voor pipi machenquote:Op donderdag 20 november 2008 10:45 schreef Aho het volgende:
[..]
stond er nog een tijdsaanduiding bij>? of een hadnleiding?
Hoiquote:Op donderdag 20 november 2008 10:46 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dankje.
Bijbaan als taxichauffeur. (:'))
Verder dus studentje.
[..]
Yay!
Ik deed liefquote:Op donderdag 20 november 2008 10:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
HALLO -MADSKILLZ28THquote:
'wel' ?quote:Op donderdag 20 november 2008 10:46 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Die kaart die "Swingt" wel zeker
nou okquote:Op donderdag 20 november 2008 10:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heyquote:
ik ook pas 2 keer vandaagquote:Op donderdag 20 november 2008 10:47 schreef crazy987 het volgende:
weer verkeerde pagina zitten F5-en
nee, mijn favourite getalquote:Op donderdag 20 november 2008 10:47 schreef kanaiken het volgende:
[..]
HALLO -MADSKILLZ28TH
IS 28 JE KLOON NUMMER?
True.quote:
Nee Ja Nee Ja Jaquote:Op donderdag 20 november 2008 10:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ok![]()
welkom kanaiken, koffie , thee,limonade,bier , sm0kez zn moeder ?
omfgquote:Op donderdag 20 november 2008 10:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ok![]()
welkom kanaiken, koffie , thee,limonade,bier , sm0kez zn moeder ?
aha das wel leuk auto rijdenquote:Op donderdag 20 november 2008 10:46 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dankje.
Bijbaan als taxichauffeur. (:'))
Verder dus studentje.
[..]
Yay!
Dankje.quote:
Ik ben je bitch nietquote:Op donderdag 20 november 2008 10:42 schreef Runx het volgende:
[..]
als jij mijn topic sluit ben ik ook lief voor jou
wilde ik ook, maar had ik meteen mijn ouders op mijn nekquote:Op donderdag 20 november 2008 10:50 schreef Runx het volgende:
[..]
aha das wel leuk auto rijdenop zich wel leuke bijbaan, alleen zal ik niet op zaterdagavond willen werken maar zuipen
wat voor opleiding doe je ?
wie de fuck is die kerel ?quote:Op donderdag 20 november 2008 10:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
'wel' ?
Man, godverdomme, die kaart swingt harder dan Johann Van Der Smut aka Goldmember!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 november 2008 10:50 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dankje.
Ben je nieuw? Stel je dan eerst voor
Check
Ben je nieuw? Daar trappen we niet in, we weten toch wel dat je een kloon bent!!
Oh.
idd je zou lief doen nu ben ik wel een beetje gekwetst , ik dacht misschien kunnen we onze relatie verbeteren maar blijkbaar wil jij daar niet aan me werkenquote:Op donderdag 20 november 2008 10:51 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik ben je bitch niet
Ohnee wacht ik zou lief doen
Hey knuffelallochtoonquote:Op donderdag 20 november 2008 10:50 schreef Runx het volgende:
[..]
Goedemorgen poepidepoepie ....p00pbox
Het betaalt matig. Behalve op die zaterdagnachten waar je het over hebt.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:50 schreef Runx het volgende:
[..]
aha das wel leuk auto rijdenop zich wel leuke bijbaan, alleen zal ik niet op zaterdagavond willen werken maar zuipen
wat voor opleiding doe je ?
Whehequote:Op donderdag 20 november 2008 10:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wilde ik ook, maar had ik meteen mijn ouders op mijn nek
dat er zoveel geweld was met taxi chauffeurs enzo
Toen zei ik, ja in amsterdam en rotterdam enzo..trouwens mogen taxi chauffeurs altijd wapens bij zich hebben.
Vond mijn ma niet zo grappig
Te moeilijkquote:Op donderdag 20 november 2008 10:52 schreef Runx het volgende:
[..]
idd je zou lief doen nu ben ik wel een beetje gekwetst , ik dacht misschien kunnen we onze relatie verbeteren maar blijkbaar wil jij daar niet aan me werken
ghehequote:Op donderdag 20 november 2008 10:51 schreef Sm0keZ het volgende:
Check deze eindbaas trouwens eens... Kwam ik laatst met een paar mate in een té slechte kroeg, staat er een DJ die je gewoon met baas aan moet spreken
[ afbeelding ]
Gastquote:Op donderdag 20 november 2008 10:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wie de fuck is die kerel ?
kan je beter een worstelaar posten
[ afbeelding ]
Moozziequote:
ja ik heb gemengde gevoelens bij austin powers. ene kant briljant, ander kant super vervelendquote:Op donderdag 20 november 2008 10:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gast
Ga eens héél snel Austin Powers 3: Goldmember kijken!
Je bent een schande voor de maatschappij!
Oja, en vergeet vooral niet veel te veel te roken voordat je die film gaat kijken... Gegarandeerd dat je morgen niet komt posten omdat je téveel pijn in je buik hebt
hey everybody, I'm from holland, isn't that weird ?quote:Op donderdag 20 november 2008 10:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gast
Ga eens héél snel Austin Powers 3: Goldmember kijken!
Je bent een schande voor de maatschappij!
Oja, en vergeet vooral niet veel te veel te roken voordat je die film gaat kijken... Gegarandeerd dat je morgen niet komt posten omdat je téveel pijn in je buik hebt
Gebeurt nooit iets.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wilde ik ook, maar had ik meteen mijn ouders op mijn nek
dat er zoveel geweld was met taxi chauffeurs enzo
Toen zei ik, ja in amsterdam en rotterdam enzo..trouwens mogen taxi chauffeurs altijd wapens bij zich hebben.
Vond mijn ma niet zo grappig
nee, maar dat zei ik tegen mijn maquote:Op donderdag 20 november 2008 10:54 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Gebeurt nooit iets.
En dat mogen we niet.
ik werk niet , ik ben allochtoon gekquote:Op donderdag 20 november 2008 10:52 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Het betaalt matig. Behalve op die zaterdagnachten waar je het over hebt.
Maargoed, bijbanen. De tijden zijn ideaal, die spreek ik elke week opnieuw af.
Ik studeer International Business/International Economics and Finance op de UvT.
Daar zou ik dus nu hard aan moeten werken.
Iedereen werkt hier verder? (Althans, zou noeste arbeid moeten verrichten?)
Ja echt, kijken gastquote:Op donderdag 20 november 2008 10:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik heb gemengde gevoelens bij austin powers. ene kant briljant, ander kant super vervelend
misschien moet ik maar gaan cocktailen en dan de film kijken![]()
idd, hij leeft van onze centen.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:55 schreef Runx het volgende:
[..]
ik werk niet , ik ben allochtoon gek
ik loop stage bij Tui ( dat is het moederbedrijf van arke , holland international , kras, etc reisbureaus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |