ja waarom denk je dat ik me richting Droxz normaal verwoord.. dat kan ik ook naar Crazy of naar Jou... maar dan moeten jullie me eerst wel normaal aanspreken en niet aanvallen. als je dat doet kan je het terug krijgen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:41 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Gozer ga je mij nu vertellen hoe je discussie moet voeren terwijl ik hier de berichten lees tussen jouw en crazy-m, en je zelf er ook geen flauw benul van hebt?
Whahaha! Gozer, je weet all1 richting Droxz normaal te verwoorden, zoals het hoort. Maar ja ook dat is bekend waarom dat zo gaat...
En ten 2e, debbie kan wel voor zichzelf spreken heeft ze jouw niet bij nodig laatste keer dat ik checkte
En ten 3e, sgatje.. Ik ben er vaker dan je denkt!
Maar ja, dat zie jij weer niet natuurlijk...
Ik zie dat anders. Mensen proberen b.v in bedrijven een bepaalde "bedrijfs cultuur" te handhaven.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja droxz... dat heet natuurlijk verloop.
dat heb je bij bedrijven ook.
stel je hebt een bedrijf van 10 mensen... daarna gaan er 5 weg en komen er 10 nieuwe bij.. daarna gaan er nog 3 van de old school weg en komen er nog 5 bij... dus je hebt dan 15 nieuwe werknemers en 2 oude..
wanneer die 2 oude zouden zeggen van.. ja maar zo moeten we het niet doen want de old school 10 zouden het er niet mee eens zijn en vroeger was alles anders.
100 euro, kan ik 2x van tanken, meer nietquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:47 schreef debbie_19 het volgende:
WIe als eerste mijn collega komt vermoordenkrijgt 100 euro
misschien totaal wel.. maar niet 300 per topic..quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:41 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb te snel getypt volgens mij, bedoelde er mee dat ik er topics mee kon vullen.
Meer in de zin van, 3 berichten tegenover meer dan 300 van jou en deb. (denk niet dat ik overdrijf).
Ik ga die ook zeker niet meer in het leven roepen. Alleen wilde ik even aangeven hoe en wat jeweetsch.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:38 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Nah ok Debbie, wat mij betreft houden wij erover op. Als je maar wel weet, dat ik niet die discussie over blowen weer niet leven in wil roepen, maar dat het voor mij even een voorbeeld was.
Jij en ik weten nu waar we aan toe zijn en waar we de mist in zijn gegaan
is het ook goed als ik hem ontvoer en los geld eis ?quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:47 schreef debbie_19 het volgende:
Ik heb anders meerdere malen normaal richting jouw gesproken, maar zelfs daar werd niet op gereageerd. Of dat nu te verwijten valt aan het feit dat je het niet ziet, niet wilt zien of dat het je uberhaupt niet interesseert maakt me nix uit.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja waarom denk je dat ik me richting Droxz normaal verwoord.. dat kan ik ook naar Crazy of naar Jou... maar dan moeten jullie me eerst wel normaal aanspreken en niet aanvallen. als je dat doet kan je het terug krijgen.
ik antwoord toch ook gewoon naar FUBAR?
en ik geef toe...
http://forum.fok.nl/user/history/232166
misschien ben je er wat vaker dan me bij stond...
je kan natuurlijk ook gewoon ff een uurtje werkenquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:47 schreef debbie_19 het volgende:
Nou heb ik nog veul minder zin!quote:
ja klopt.... maar als iemand van het oude bedrijf er meer is... ja jammer.... maar daar doe je niets aan.. bedrijfsculturen veranderen ook!quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:48 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik zie dat anders. Mensen proberen b.v in bedrijven een bepaalde "bedrijfs cultuur" te handhaven.
Zie het b.v als gratis koffie neerzetten. Als iedereen netjes steeds koffie mee neemt is er niets aan de hand, wel als mensen koffie blijven zuipen en niets meenemen/betalen. Zo zie ik het in dit topic gebeuren.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:49 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
je kan natuurlijk ook gewoon ff een uurtje werken(word je ook voorbetaald volgens mij)
valt er voor hem niets meer te zien
houd ie er snel genoeg mee op
ps was onderweg naar de wc geloof ik![]()
Hey Smokez!quote:
BACK van lunchquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:47 schreef debbie_19 het volgende:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:52 schreef renedis het volgende:
[..]
BACK van lunch
Naam en adres aub? geef me 5 min
hallo ik ben italiaan jaquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
dan hoop ik dat je niet te laat bent!
als ik een lancer had kon ik dat ook binnen 5 min doenquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:52 schreef renedis het volgende:
[..]
BACK van lunch
Naam en adres aub? geef me 5 min
En toch moet ik je redelijk ongelijk geven Barra. Die 3 waren toch echt de laatste, en voor de rest geen PM, geen MSN of SMS. Er zit namelijk voor ons een prive reden achter waarom we zo hebben gepost, helaas kan ik dat hier niet kwijt omdat dat zowel voor logi als voor mij te prive is.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
misschien totaal wel.. maar niet 300 per topic..
maar hoe lang gaan jij en logi door hiermee? (en nu niet zeggen dat het nu is afgelopen want dat is natuurlijk bullshit bingo)
nee nee zo zit het niet. Het zit zo...quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:49 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
je kan natuurlijk ook gewoon ff een uurtje werken(word je ook voorbetaald volgens mij)
valt er voor hem niets meer te zien
houd ie er snel genoeg mee op
ps was onderweg naar de wc geloof ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |