Goh.. Droxz.. Zou het dan toch kunnen dat rust nemen wel goed voor je kan zijn?quote:Op maandag 17 november 2008 14:07 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nu valt het gelukkig wel mee, gisteren niet al te veel gedaan... toch even wat rust geven.
Met de bus ben ik binnen 30 min op centraal
Jep, dat doet hij vaker de laatste tijd... best eng!
meisje misschien is het toch tijd dat je gaat stoppen met drugs en dat je aan iemand gaat vragen wat het verschil is tussen jongentjes en meisjes is..quote:Op maandag 17 november 2008 14:04 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Laat me raden Barra, aangezien je die nutteloze info zo nodig kwijt moet,
dat jij 1 van die vrouwen bent??
Wij jongens? Sinds wanneer wordt jij dan beschouwd als n jongen, leg me dat dan eens uit..quote:Op maandag 17 november 2008 14:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
meisje misschien is het toch tijd dat je gaat stoppen met drugs en dat je aan iemand gaat vragen wat het verschil is tussen jongentjes en meisjes is..
ik kan je een tip geven.. wij jongens bloeden niet
Niemand vind mij meer lief hierquote:Op maandag 17 november 2008 14:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
doen ze je toch aan vandaag?
Ze zal dat nooit weten bedoel zelfs een greppel rent weg enzoquote:Op maandag 17 november 2008 14:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
meisje misschien is het toch tijd dat je gaat stoppen met drugs en dat je aan iemand gaat vragen wat het verschil is tussen jongentjes en meisjes is..
ik kan je een tip geven.. wij jongens bloeden niet
kapsonissssssssquote:Op maandag 17 november 2008 14:08 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel..anders raak ik toch verstopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar mooie meisjes hebben toch een stoma?
vieze foto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maoam is voor bazen!
ik doe het voor de traditie tochquote:
jij laat je zelf ook niet voor je bek slaan hehquote:Op maandag 17 november 2008 14:12 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Wij jongens? Sinds wanneer wordt jij dan beschouwd als n jongen, leg me dat dan eens uit..
Want jouw geslijm hier en daar.. doet me eerder denken aan een nat sappig kutje
Juistquote:Op maandag 17 november 2008 14:12 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik doe het voor de traditie toch
Ik word oudquote:Op maandag 17 november 2008 14:13 schreef renedis het volgende:
[..]
je hebt de skillzzzz niet meer jongen.
ik houd de traditie in ere jongensquote:
Ik moet juist alles 100% belasten enzo, en ik en rust gaat niet helemaal goedquote:Op maandag 17 november 2008 14:11 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Goh.. Droxz.. Zou het dan toch kunnen dat rust nemen wel goed voor je kan zijn?
Neeh.. togh??
Tsja ik met de trein, benk er ook met 30 min![]()
Haha sufkut
Mjah.. btje vreemd, werken is zo.. ziekelijk!
We moeten m maar ff in de gaten houden lijkt mij
niet getreurd.. jij bent nóg steeds nummero unoquote:
Is al meer dan niets, thx!quote:
O draakje, jij blijft lief hoor!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |