nee, maar is wel tv van de aldi..quote:
ah joh, niet zo aanstellenquote:Op donderdag 13 november 2008 08:42 schreef Crazy-p het volgende:
*gaaaaaaaaap*
damn ik dacht gister dat ik brak was.. candaag is het nog erger..
je kan toch zien of die hd ready is of niet ondersteunt die 1080 i en P ?quote:Op donderdag 13 november 2008 08:42 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, maar is wel tv van de aldi..
maar wel alles erop wat ik nodig heb..
HDMI aansluitingen..hij is 81 cm.
er staat in de folder HD Ready, maar mijn pa zei..vorige keer was dat ook zo, en was de tv zelf ook FULL HD.
Ik heb al een fout in de folder ontdekt. Er staat: 1 HDMI aansluiting..maar kijk je op die plaatjes, zie je er sowieso al 2
alsof ikdat uit mijn hoofd weet gek..maar tv beneden is ook HD ready, en als ik zie hoe scherp dat beeld is met ps3.., maak ik me niet zo drukquote:Op donderdag 13 november 2008 08:43 schreef Runx het volgende:
[..]
je kan toch zien of die hd ready is of niet ondersteunt die 1080 i en P ?
haha, ik vandaag al weer wakkerquote:Op donderdag 13 november 2008 08:42 schreef Crazy-p het volgende:
*gaaaaaaaaap*
damn ik dacht gister dat ik brak was.. vandaag is het nog erger..
quote:Op donderdag 13 november 2008 08:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ah joh, niet zo aanstellen
hoezo krijg je zo weinig slaap dan?quote:Op donderdag 13 november 2008 08:44 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik geloof niet dat die medicijnen tegen zo weinig slaap kunnen..
Morgenquote:Op donderdag 13 november 2008 08:45 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Moggûh
TV's met het Full HD logo, zijn niet per se beter of geven niet per se een mooier plaatje weer dan een tv met het HD Ready logo
nou slapen is tijd verspilling.. kan ik beter wat anders doen dan..quote:Op donderdag 13 november 2008 08:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hoezo krijg je zo weinig slaap dan?
nu twijfel ik helemaal niet meerquote:Op donderdag 13 november 2008 08:45 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Moggûh
TV's met het Full HD logo, zijn niet per se beter of geven niet per se een mooier plaatje weer dan een tv met het HD Ready logo
De beeld processoren en scalers zijn belangrijker dan of het schermpje een x aantal pixels kan weergevenquote:Op donderdag 13 november 2008 08:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nu twijfel ik helemaal niet meer
klopt , maar dat ligt er net aan wat voor full hd en wat voor hd ready je hebt .quote:Op donderdag 13 november 2008 08:45 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Moggûh
oja goedemorgenquote:Op donderdag 13 november 2008 08:49 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
De beeld processoren en scalers zijn belangrijker dan of het schermpje een x aantal pixels kan weergeven
Goedzoquote:Op donderdag 13 november 2008 08:51 schreef Runx het volgende:
ik ben op mijn stage vooruitgegaan op mijn stage vergoedingvan 150 nu naar 250
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |