FUBAR 4 president!quote:
Ga maar weer pixel fappen ofzo, klein kind.quote:
Zal hier wel aan de leeftijd liggen, ben toch wel aardig brak na 24 uur hoorquote:Op maandag 10 november 2008 12:26 schreef Droxz.nl het volgende:
Op maandag 10 november 2008 12:19 schreef Crazy-p het volgende:[/b]
[..]
neej valt best mee.. gewoon brak.. en beetje suf in mn hoofd.. maar dat ben ik toch altijd wel
kan moeilijk op t werk heaquote:Op maandag 10 november 2008 12:27 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ga maar weer pixel fappen ofzo, klein kind.
De wattes?quote:waar ik nog steeds niet weet wie te pm'en voor de udericonen die ik overigens nu ook kwijt ben
quote:Op maandag 10 november 2008 12:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hij wil altijd samen doen![]()
hij zei toch ook steeds.. waarom maken jullie elkaar dood, waar is de liefde
ja nou kijk.. ik ben nog maar 26 he..quote:Op maandag 10 november 2008 12:27 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
Zal hier wel aan de leeftijd liggen, ben toch wel aardig brak na 24 uur hoor
Altijd suf in je hoofd? hahhahaa
Gedraag je er ook eens naar danquote:Op maandag 10 november 2008 12:27 schreef crazy987 het volgende:
[..]
kan moeilijk op t werk hea
maar m`n vriendin is gistere nog langsgeweest hoor dus ik kom niks tekort
Zeg maar tegen logi dat we der missenquote:Op maandag 10 november 2008 12:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
ja nou kijk.. ik ben nog maar 26 he..
Sjit, zo oud ben ik dus niet
Sorry, quoten ging niet helamaal goed.
Hoest met logi eigenlijk?
Goeie morgen barraquote:Op maandag 10 november 2008 12:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge
elleuh! como esta ?quote:Op maandag 10 november 2008 12:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge
Met Logi is redelijk.. alleen erg druk..quote:Op maandag 10 november 2008 12:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
[quote]
ja nou kijk.. ik ben nog maar 26 he..
Sjit, zo oud ben ik dus niet
Sorry, quoten ging niet helamaal goed.
Hoest met logi eigenlijk?
Ohw dat is je drugs om maar kort te hoeven slapenquote:Op maandag 10 november 2008 12:41 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
Met Logi is redelijk.. alleen erg druk..
zelfde hier overigens.. alleen kan me niet concentreren..![]()
dus maar weer aan de red bull.
is dat anders als normaal dan ?quote:Op maandag 10 november 2008 12:34 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Gedraag je er ook eens naar dan
Het gaat echt weer helemaal nergens over hier....
kijk eens, speciaal voor jou gehaaldquote:Op maandag 10 november 2008 12:41 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
Met Logi is redelijk.. alleen erg druk..
zelfde hier overigens.. alleen kan me niet concentreren..![]()
dus maar weer aan de red bull.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |