Dies best relaxed, gebruikte dat heel vroegah met toevaligerwijs dezelfde username (Da p00pb0x) maar heb hem zolang niet meer gebruikt dat ik de exacte login details of e-mail adres niet meer weetquote:
pass me die HDD;squote:
Normaliter bellen ze eerst en moet het bedrijf je zelfs op de hoogte brengen hiervan.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:26 schreef Crazyessie het volgende:
Nou zal er maar ff 1tje bouwen...
Weet iemand hier trouwens hoe het zit met de arboarts, als je overspannen thuis zit
Komt hij dan bij je thuis langs, of moet jij bij hem komen..
Neemt hij eerst nog telefonisch contact met je op etc..
quote:
zit je daar met je stonede kop als die gast komt!quote:Op donderdag 6 november 2008 12:26 schreef Crazyessie het volgende:
Nou zal er maar ff 1tje bouwen...
Weet iemand hier trouwens hoe het zit met de arboarts, als je overspannen thuis zit
Komt hij dan bij je thuis langs, of moet jij bij hem komen..
Neemt hij eerst nog telefonisch contact met je op etc..
Hmm ok, heb vandaag mn baas opgebeld en het nieuws verteld en of hij voor mij de arboarts wil inschakelen.. Dus dan is hij mij verplicht weer op de hoogte te stellen van het feit dat het is doorgegeven en dat er dus contact met me wordt opgenomen.. ?quote:Op donderdag 6 november 2008 12:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Normaliter bellen ze eerst en moet het bedrijf je zelfs op de hoogte brengen hiervan.
Ik kan zijn achternaam niet eens uitspreken, laat staan dat ik het kan typenquote:Op donderdag 6 november 2008 12:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
lets join forces...
droxz paas ons zijn mailadres even
wie? die van runx ?quote:Op donderdag 6 november 2008 12:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik kan zijn achternaam niet eens uitspreken, laat staan dat ik het kan typen
Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 6 november 2008 12:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik kan zijn achternaam niet eens uitspreken, laat staan dat ik het kan typen
Zoals deze week kijk ik er een stuk of 10, maarja, moet wat als je niets te doen hebt he.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
damn dat is wel heel veel
al moet ik zeggen dat ik wegens ruimte gebrek altijd veel weggooide maar ik kijk meestal wel 3 a 8 films per week.. denk dat ik 20 originele heb en 800GB aan avi's (download nooit dvd want dat vind ik nog steeds zonde van mn schijfruimte) (simpele rekensom 800/0.7=1142)
Zekers, in combinatie met digitale televisie voor 50 euroquote:
Als je vandaag pas gebeld hebt, dan zal het nog wel even duren voor er iemand langskomtquote:Op donderdag 6 november 2008 12:29 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Hmm ok, heb vandaag mn baas opgebeld en het nieuws verteld en of hij voor mij de arboarts wil inschakelen.. Dus dan is hij mij verplicht weer op de hoogte te stellen van het feit dat het is doorgegeven en dat er dus contact met me wordt opgenomen.. ?
Hmm.. Zal hij leuk vinden, ghehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |