Dies best relaxed, gebruikte dat heel vroegah met toevaligerwijs dezelfde username (Da p00pb0x) maar heb hem zolang niet meer gebruikt dat ik de exacte login details of e-mail adres niet meer weetquote:
pass me die HDD;squote:
Normaliter bellen ze eerst en moet het bedrijf je zelfs op de hoogte brengen hiervan.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:26 schreef Crazyessie het volgende:
Nou zal er maar ff 1tje bouwen...
Weet iemand hier trouwens hoe het zit met de arboarts, als je overspannen thuis zit
Komt hij dan bij je thuis langs, of moet jij bij hem komen..
Neemt hij eerst nog telefonisch contact met je op etc..
quote:
zit je daar met je stonede kop als die gast komt!quote:Op donderdag 6 november 2008 12:26 schreef Crazyessie het volgende:
Weet iemand hier trouwens hoe het zit met de arboarts, als je overspannen thuis zit
Hmm ok, heb vandaag mn baas opgebeld en het nieuws verteld en of hij voor mij de arboarts wil inschakelen.. Dus dan is hij mij verplicht weer op de hoogte te stellen van het feit dat het is doorgegeven en dat er dus contact met me wordt opgenomen.. ?quote:Op donderdag 6 november 2008 12:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Normaliter bellen ze eerst en moet het bedrijf je zelfs op de hoogte brengen hiervan.
Ik kan zijn achternaam niet eens uitspreken, laat staan dat ik het kan typenquote:Op donderdag 6 november 2008 12:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
lets join forces...
droxz paas ons zijn mailadres even
wie? die van runx ?quote:Op donderdag 6 november 2008 12:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik kan zijn achternaam niet eens uitspreken, laat staan dat ik het kan typen
Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 6 november 2008 12:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zoals deze week kijk ik er een stuk of 10, maarja, moet wat als je niets te doen hebt he.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
damn dat is wel heel veel
al moet ik zeggen dat ik wegens ruimte gebrek altijd veel weggooide maar ik kijk meestal wel 3 a 8 films per week.. denk dat ik 20 originele heb en 800GB aan avi's (download nooit dvd want dat vind ik nog steeds zonde van mn schijfruimte) (simpele rekensom 800/0.7=1142)
Zekers, in combinatie met digitale televisie voor 50 euroquote:
Als je vandaag pas gebeld hebt, dan zal het nog wel even duren voor er iemand langskomtquote:Op donderdag 6 november 2008 12:29 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Hmm ok, heb vandaag mn baas opgebeld en het nieuws verteld en of hij voor mij de arboarts wil inschakelen.. Dus dan is hij mij verplicht weer op de hoogte te stellen van het feit dat het is doorgegeven en dat er dus contact met me wordt opgenomen.. ?
Hmm.. Zal hij leuk vinden, ghehe
Denk niet dat hij vandaag al langskomt, als het vandaag net in gang is gezetquote:Op donderdag 6 november 2008 12:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zit je daar met je stonede kop als die gast komt!
Nooo te slecht, ik wist meteen dat die onderste picture 'The Ginuy Force" moest voorstellenquote:
Dat werkt bij mij niet, vandaar dat er nu ook een stapel gefikte dvd's ligt zonder textquote:
het magisch ctrl c ctrl vquote:Op donderdag 6 november 2008 12:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 november 2008 12:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
lets join forces...
droxz paas ons zijn mailadres even
same problemquote:Op donderdag 6 november 2008 12:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat werkt bij mij niet, vandaar dat er nu ook een stapel gefikte dvd's ligt zonder text
Net ook, 4 broodjes. 2 met gewoon kaas, 2 met smeerkaas... hup, daar ging weer een laag sambalquote:Op donderdag 6 november 2008 12:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]tijdje terug had ik mannenweekend... hadden we broodjes kabab besteld.. hebben we met zn 3en een potje sambal verdeeld over onze broodjes...
een FUCKING POTJE!!!
damn ik durfde de volgende dag niet te schijten
Dat vermoeden had ik dus zelf ook al wel, maar vroeg me gewoon af hoe zoiets ging.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als je vandaag pas gebeld hebt, dan zal het nog wel even duren voor er iemand langskomt
quote:Op donderdag 6 november 2008 12:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nooo te slecht, ik wist meteen dat die onderste picture 'The Ginuy Force" moest voorstellen
En die is pauper, wat ik je brom!quote:Op donderdag 6 november 2008 12:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
der komt ook een echte dragonball film he! LOL!!
ik ken hetquote:Op donderdag 6 november 2008 12:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat werkt bij mij niet, vandaar dat er nu ook een stapel gefikte dvd's ligt zonder text
vanaf de R5 vind ik het meestal kijkbaarquote:Op donderdag 6 november 2008 12:31 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zoals deze week kijk ik er een stuk of 10, maarja, moet wat als je niets te doen hebt he.
Ik heb mijn pc ook op mijn tv hangen, en dan vind ik de kwaliteit meestal niet goed genoeg... ben echt een mierenneuker als het om kwaliteit gaat
Glas is relaxt! Chello zit hier tot 120 of 160 mbit... zelf hier 24.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
een vriend van me zit aangesloten op het glasnet in amersfoort...dat heeft iedereen over een jaar of 4... als ik op visite kom en we gaan ff een filmpje kijken dan issie na15 minuten klaar met downloaden
dan hoef je geeneens meer films te branden dan download je ze gewoon nog een keer
En dan ook in combinatie met Eweka isquote:Op donderdag 6 november 2008 12:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Glas is relaxt! Chello zit hier tot 120 of 160 mbit... zelf hier 24.
Moet een half uurtje wachten op een dvd
Idd, gewoon opnieuw downloaden! Een limiet zullen ze je niet snel geven met zo'n abbo hahahah
* Droxz.nl geeft joint... o.... er is wel een klein stukje van op zie ik netquote:Op donderdag 6 november 2008 12:23 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Hmm..Kom maar op, scheelt weer zelf bouwen
Ik zou je eigenlijk een keer een potje zelfgemaakte van mijn ma moeten geven...Die's superheet en lekkerquote:Op donderdag 6 november 2008 12:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Net ook, 4 broodjes. 2 met gewoon kaas, 2 met smeerkaas... hup, daar ging weer een laag sambal
Kan me niet heet genoeg zijn, koop zelfs mijn sambal bij de TOKO... die zijn tenminste wat heter
idd.. ik denk ook dat je in de toekomst ipv downloaden die meuk gewoon gaat streamen... heeft niemand meer van die uber grote hdds nodig..quote:Op donderdag 6 november 2008 12:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Idd, gewoon opnieuw downloaden! Een limiet zullen ze je niet snel geven met zo'n abbo hahahah
Per bedrijf zal dat verschillen denk ik.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:26 schreef Crazyessie het volgende:
ik heb glas van kpn, 12 mbit (helaas maar, eigenwijze ouders: iedereen neemt kpn dus wij ook, maakte niet uit met wat voor argumenten ik kwam, anyhow....) maar ik download via nieuws groepen 1250kb/squote:Op donderdag 6 november 2008 12:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
400 gig extern, de rest intern... lastigquote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 12:36 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
* Droxz.nl geeft joint... o.... er is wel een klein stukje van op zie ik net
quote:Op donderdag 6 november 2008 12:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Per bedrijf zal dat verschillen denk ik.
Ik werd gebeld, en kreeg gelijk officieel een brief thuis dat ik langs moest komen.
(lachen met een burn-out en om het half uur in slaap vallen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |