Dat dus... en mis ik de FIPO ook nog eensquote:Op donderdag 6 november 2008 08:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bullshit, is gewoon water met een smaakje
Jij blij dat het niet bij jou gebeurdequote:Op donderdag 6 november 2008 08:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, ik vond het eerlijk gezegd echt niet kunnen.
Maar dat neemt niet weg dat ik bijna in m'n broek heb gezeken van het lachen![]()
Komt nog wel... hoop ikquote:Op donderdag 6 november 2008 08:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat dus... en mis ik de FIPO ook nog eens
mja is gewoon humor man! het volgende slachtoffer ben jij waarschijnlijkquote:Op donderdag 6 november 2008 08:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, ik vond het eerlijk gezegd echt niet kunnen.
Maar dat neemt niet weg dat ik bijna in m'n broek heb gezeken van het lachen![]()
Voor de algemene volksgezondheid is dat niet te hopen. Sinds ik geen groente meer rook ben ik sowieso al iets minder relaxed, en nu ik helemaal niet meer rook kan ik nog minder hebbenquote:Op donderdag 6 november 2008 08:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja is gewoon humor man! het volgende slachtoffer ben jij waarschijnlijk
Heeeee Crazy!!! Carrierepik!quote:
ik vind t gewoon niet lekkerquote:Op donderdag 6 november 2008 08:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat dus... en mis ik de FIPO ook nog eens
Die persoon mag de komende jaren 50 rijden op de snelweg?quote:Op donderdag 6 november 2008 09:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Voor de algemene volksgezondheid is dat niet te hopen. Sinds ik geen groente meer rook ben ik sowieso al iets minder relaxed, en nu ik helemaal niet meer rook kan ik nog minder hebben
Je had m'n reactie ook niet willen zien toen ik gisteren voor de 2e keer in 5 dagen tijd van achteren werd aangereden
jammer genoeg is het nog maar donderdagquote:Op donderdag 6 november 2008 09:02 schreef draculettetje het volgende:
het voelt trouwens wel echt als een vrijdag
Wat dan?quote:Op donderdag 6 november 2008 09:02 schreef draculettetje het volgende:
het voelt trouwens wel echt als een vrijdag
iddquote:Op donderdag 6 november 2008 09:02 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
jammer genoeg is het nog maar donderdag
Nee dat niet, toen ik in alle vrolijkheid naar hem toeliep wist meneer niet hoesnel hij weg moest zijn. Die kneus dook de vluchtstrook op en weg was ie.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die persoon mag de komende jaren 50 rijden op de snelweg?
wtf? Heb jij een sticker achterop met "probeer me eens te raken?"quote:Op donderdag 6 november 2008 09:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Voor de algemene volksgezondheid is dat niet te hopen. Sinds ik geen groente meer rook ben ik sowieso al iets minder relaxed, en nu ik helemaal niet meer rook kan ik nog minder hebben
Je had m'n reactie ook niet willen zien toen ik gisteren voor de 2e keer in 5 dagen tijd van achteren werd aangereden
Ja maar jij swaffelt ze gewoon naar buiten met je calippoquote:Op donderdag 6 november 2008 09:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
wtf? Heb jij een sticker achterop met "probeer me eens te raken?"
![]()
En als je stopt met roken... daar wordt je inderdaad een beetje vervelend van
Toen ik een avondje ging werken in de discotheek van een vriend van me vlak nadat ik gestopt was.. 3 man buiten geflikkert, 1 met een gebroken kaakDe andere twee gingen ook niet helemaal op een fijne manier de deur uit
dat is gewoon gezelligquote:
Die eerste keer vond ik niet eens zo heel vervelend, daar zat nog wel een leuk meisje achter het stuur waar ik volgende week wat mee ga drinkenquote:Op donderdag 6 november 2008 09:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
wtf? Heb jij een sticker achterop met "probeer me eens te raken?"
![]()
En als je stopt met roken... daar wordt je inderdaad een beetje vervelend van
Toen ik een avondje ging werken in de discotheek van een vriend van me vlak nadat ik gestopt was.. 3 man buiten geflikkert, 1 met een gebroken kaakDe andere twee gingen ook niet helemaal op een fijne manier de deur uit
ken dat gevoel!quote:Op donderdag 6 november 2008 09:03 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik ben al de hele week toe aan weekend..!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |