Pricelessquote:
Helpt zo'n ostheopaat ook tegen migraine???quote:Op woensdag 5 november 2008 08:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ostheopaat, is iemand die niet alleen naar een kwaal kijkt maar naar je algehele lichaam en veel met drukpunten werkt
Scherp en alert zo op de vroege ochtendquote:
maakt je spieren enzo losquote:
Ja dat kan toch niet..het is nog veeuul te vroegquote:Op woensdag 5 november 2008 08:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Scherp en alert zo op de vroege ochtend
daarvoor zit ik er nuquote:Op woensdag 5 november 2008 08:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Helpt zo'n ostheopaat ook tegen migraine???word er gek van.
Ooow maar ik ga vrijdag naar zo'n spa en dan word ik ook gemasseerd en hot stone en weet ik hetquote:Op woensdag 5 november 2008 08:39 schreef crazy987 het volgende:
[..]
maakt je spieren enzo los
was wel een lekkere dame
schrok wel even toen ze me vroeg om even uit te kleden tot m`n boxer
Mwah nu ben ik nog scherp en alert... vanmiddag wat minderquote:Op woensdag 5 november 2008 08:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja dat kan toch niet..het is nog veeuul te vroeg
niet verwacht achter jouquote:Op woensdag 5 november 2008 08:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Scherp en alert zo op de vroege ochtend
Handdoek om je hoofd heen, dan zie je er niks vanquote:Op woensdag 5 november 2008 08:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ooow maar ik ga vrijdag naar zo'n spa en dan word ik ook gemasseerd en hot stone en weet ik het
wat ik allemaal krijg o ja en sauna's natuurlijkOMG dan moet ik ook zo bloot
Ja maar ik heb bijvoorbeeld nu ook geen migraine, maar ik krijg gewoon aanvallen.quote:Op woensdag 5 november 2008 08:39 schreef crazy987 het volgende:
[..]
daarvoor zit ik er nu
hoewel t niet echt meer migraine is
hoofdpijn die kan duren van 2 dagen tot 3 weken
Dat hoor ik wel vakerquote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 08:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Handdoek om je hoofd heen, dan zie je er niks van
hahaquote:Op woensdag 5 november 2008 08:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ooow maar ik ga vrijdag naar zo'n spa en dan word ik ook gemasseerd en hot stone en weet ik het
kan die gaat wel op zoek naar de oorzaak vanquote:Op woensdag 5 november 2008 08:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Helpt zo'n ostheopaat ook tegen migraine???word er gek van.
Sorryquote:Op woensdag 5 november 2008 08:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]whahaha ik moest lachen..daar ging me thee
mja, bij mij drukkende hoofdpijn op de ogen.quote:Op woensdag 5 november 2008 08:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb bijvoorbeeld nu ook geen migraine, maar ik krijg gewoon aanvallen.
Hoofdpijn kan ik wel mee leven alhoewel ik dat vaker wel heb dan niet.
Ben al een x helemaal doorgelicht, omdat ik dacht dat ik een tumor in me hoofd had want
me hoofdpijnen ging toen niet meer wegmaar ik had niks
stond ik ff voor lul.
ja baat het niet dan schaad het niet zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 5 november 2008 08:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kan die gaat wel op zoek naar de oorzaak van
je kan het altijd proberen
da;s ook fijn wil ik ook weer eens heen!quote:Op woensdag 5 november 2008 08:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja dat laatste heb ik altijd.quote:Op woensdag 5 november 2008 08:43 schreef crazy987 het volgende:
[..]
mja, bij mij drukkende hoofdpijn op de ogen.
heb ook al 2 extreme aanvallen gehad.
1tje was ik tijdelijk blind
en de 2e was ook in die richting met overgeven en alles erbij
ja ik ga naar die ene..je weet wel..vlakbij onsquote:Op woensdag 5 november 2008 08:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da;s ook fijn wil ik ook weer eens heen!
ik moest lachenquote:Op woensdag 5 november 2008 08:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Handdoek om je hoofd heen, dan zie je er niks van
die ben ik juist nog nooit geweest ben wel benieuwd hoe die isquote:Op woensdag 5 november 2008 08:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja ik ga naar die ene..je weet wel..vlakbij ons
Hij schijnt erg goed te zijnquote:Op woensdag 5 november 2008 08:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
die ben ik juist nog nooit geweest ben wel benieuwd hoe die is
Hey WLquote:
Helleuwquote:
ja is goedquote:Op woensdag 5 november 2008 08:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hij schijnt erg goed te zijnmaar ik laat het je dan wel even weten hoe het daar is
Ben er ook nog nooit geweest.
Lees: Hoop ikquote:Op woensdag 5 november 2008 08:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hey WLvandaag minder druk gozer??? Ik wel in ieder geval
denk ik.
Was geeneens de bedoelingquote:
ja dat jaquote:
Maar ben blij om te horen dat het je amuseerdequote:
Zou wel lekker zijn voor jequote:Op woensdag 5 november 2008 08:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja dat janou ja 1 ding scheelt, me collega is er niet die over me schouder meekijkt dus
Hoop ook niet dat hij komt..maar hij zei tot donderdag tegen me. Dus ik zeg nee tot morgen, want toevallig
werk ik morgen wel. Zegt hij nee tot donderdag want ik ben er morgen niet, dus ik ga er vanuit
dat hij niet ineens hier op kantoor staat straks.
OOOW WAT EEN RUST
quote:Op woensdag 5 november 2008 08:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar ben blij om te horen dat het je amuseerde
Hoe laat komt die collega eigenlijk en waarom in godsnaam?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |