gelukkig , ik dacht dat het kwam omdat ik allochtoon wasquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dan ben ik niet de enige die hem neit snapt
quote:
Enige wat me nog enigszins zou kunnen uitmaken is de SACD ondersteuning van de 60GB.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:39 schreef Runx het volgende:
[..]
geen cardreader , volgens mij kan die geen ps2 spellen afspelen , 2 usb poorten in plaats van 4 , maar daar tegen over maakt die wel minder lawaai , en is die zuiniger .
maar ja en de 60 gig was zelfzaam omdat het niet meer gemaakt werd
quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit ik vanaaf ook met laptop op schoot
ooooooowh dan weet ik dat ook weer..quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:39 schreef Runx het volgende:
[..]
geen cardreader , volgens mij kan die geen ps2 spellen afspelen , 2 usb poorten in plaats van 4 , maar daar tegen over maakt die wel minder lawaai , en is die zuiniger .
maar ja en de 60 gig was zelfzaam omdat het niet meer gemaakt werd
Zeker zekerquote:
naja soms vind ik het wel leuk op ps2 spel te doen hoar , god of war ? etc , ik heb wel een ps2 , maar om alles aan te sluiten enzo ,quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:42 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Enige wat me nog enigszins zou kunnen uitmaken is de SACD ondersteuning van de 60GB.
Cardreader gebruik ik toch niet en anders gebruik ik die van mn pc. 2 USB poorten => hubje?
En die backwards compatibility: Waarom zou ik in godsnaam een PS2 spel willen spelen als ik een PS3 heb
Das echt zwaar minder. Net zoals iets per se direct willen hebben, dan het halve internet afstruinen waar je hem goedkoop bij je in de buurt kan halen en dan is ie niet meer op voorraad ofzo. En uiteindelijk dan toch vet te veel gaan betalen bij een andere winkel, omdat je hem per se direct wil hebbenquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:40 schreef Droxz.nl het volgende:
Gek worden van 1 bepaalde laptop, en er dan achter komen dat hij niet meer te koop is, is niet cool
Story of my lifequote:Op dinsdag 4 november 2008 15:45 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Das echt zwaar minder. Net zoals iets per se direct willen hebben, dan het halve internet afstruinen waar je hem goedkoop bij je in de buurt kan halen en dan is ie niet meer op voorraad ofzo. En uiteindelijk dan toch vet te veel gaan betalen bij een andere winkel, omdat je hem per se direct wil hebben
quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:44 schreef Droxz.nl het volgende:
Zo jongens en meisjes, pakken we straks weer even lekker de trein:
[ afbeelding ]
Nope, geen backwards compatibility volgens Wikipediaquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:43 schreef renedis het volgende:
[..]
ooooooowh dan weet ik dat ook weer..
lijkt mij dat de 80 gig versie net zo goed PS2 spellen moet kunnen lezen toch? ik zelf heb ook de 80 gig versie.
dan die usb poorten en cardreader wist ik niet...
zou de eerste klas ook vol zitten?quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:44 schreef Droxz.nl het volgende:
[ afbeelding ]
Jep, ze hebben van dat model alleen nog maar een 17",quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:45 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Das echt zwaar minder. Net zoals iets per se direct willen hebben, dan het halve internet afstruinen waar je hem goedkoop bij je in de buurt kan halen en dan is ie niet meer op voorraad ofzo. En uiteindelijk dan toch vet te veel gaan betalen bij een andere winkel, omdat je hem per se direct wil hebben
quote:
Dat is de hypermoderne magneet / zweeftrein. Blijf je gewoon aan plakkenquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:44 schreef Droxz.nl het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk in het midden!quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:46 schreef Runx het volgende:
[..]
your safety is our number one priority
waar sta ik nou
Dumpertquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:44 schreef Droxz.nl het volgende:
[ afbeelding ]
Whehe auwquote:
Hebben ze daar wel 1e klas?quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zou de eerste klas ook vol zitten?
volgens mij hebben ze het x keer gezegd dat het met een software update zou komenquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:47 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Nope, geen backwards compatibility volgens Wikipedia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |