tot zo, rustig aan hoorquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:05 schreef draculettetje het volgende:
zo nu eerst naar boven hoor!
tot zo
Sgele. PIMPPPPPPPPPPPP!quote:
Alles hier open tot een uurtje of 6, alleen vanaf 02:00 kan je niet meer naar een andere kroeg ofzoquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:10 schreef Sgele het volgende:
Nee ik zit hier met ov te kijkenin breda is alles tot 4 open
ik heb zo alleen een beetje mot als ik thuis kom denk
Wij komen hier al een tijdje, en de kwaliteit schiet gelijk omhoogquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:13 schreef draculettetje het volgende:
zo weer boven
he sgele
hier is alle open tot 4 maar kan je binnen voor 3
succes met de thuiskomst
roep je weer even richting noordquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:19 schreef Sgele het volgende:
En nee ...voor de duidelijkheid....niet dronken... Niks geks gedaan... Vertraging... Sta al een uur in tilburg
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:18 schreef draculettetje het volgende:
en je kan ook geen bloemen meer kopen op de kiosk
kook niet en ik krijg ze ook niet ha haquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:21 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Oei, das wel minder
Nou ben ik niet echt het persoon om romantisch bloemen te kopen ofzo
Heb ik met Lyn ook nog een tijdje gestaan omdat we weer een trein hadden gemist hahahahahaquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:19 schreef Sgele het volgende:
En nee ...voor de duidelijkheid....niet dronken... Niks geks gedaan... Vertraging... Sta al een uur in tilburg
Misschien toch maar eens doenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kook niet en ik krijg ze ook niet ha ha
Klinkt best als een goed idee!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:27 schreef draculettetje het volgende:
ik ga zo maar eens kijken of ik kan kan slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |