Sgele is de eerste niet rokende PIMP!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:55 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
* Sgele geeft de sigaar terug
Ik ben gestopt met roken weet je nog?![]()
Die blue label sla ik niet afCheers!
Volgens mij nietquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:56 schreef Sgele het volgende:
Wat doe jij nou??? Had ik niet de laatste post?
Ik dacht ook dat hij al vol was, maar sgele heeft wel de laatste volgens mijquote:
Ga maar goed kijken...even Barra's zaad uit je ogen halenquote:
Stel je even voor, of heb ik wat gemist?quote:
hahahahaha, Sgele is goed bezig!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ga maar goed kijken...even Barra's zaad uit je ogen halen
Ik laat de mijne wel sluiten iig
Dude jij reageert NADAT ik me zinnetje heb aangepast dudequote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ga maar goed kijken...even Barra's zaad uit je ogen halen
Ik laat de mijne wel sluiten iig
Ik hou nog wel van je hoorquote:
Jawel hoor, alleen niet met jou spatiebalk?quote:
Daarom quote ik je zin ook VOOR je ''m edit.. het is niet zo heel moeilijk hoor..eerst even nadenken voor je wat postquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude jij reageert NADAT ik me zinnetje heb aangepast dude
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Daarom quote ik je zin ook VOOR je ''m edit.. het is niet zo heel moeilijk hoor..eerst even nadenken voor je wat post
In het meest recente geval wel jaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]gelukkig zie jij altijd alles goed en denk jij altijd na....whateva
Eet ze Droxz!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:01 schreef Droxz.nl het volgende:
Ik ga maar eens douchen en eten, misschien tot vanmiddag!
Aapie!quote:
Eets en wat vond je van de muziekquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:01 schreef Droxz.nl het volgende:
Ik ga maar eens douchen en eten, misschien tot vanmiddag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |