Er gaat niets boven houtskool. Dat weet je toch?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg je hebt toch wel een grillpan ?
ja succes met houtskool binnenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:39 schreef kin238 het volgende:
[..]
Er gaat niets boven houtskool. Dat weet je toch?
nee geeft niet hoor, ik lach er zelf ook om. zijn van die rare dingen in het levenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik moest er ineens weer aan denken sorry
Daarom de deksel...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja succes met houtskool binnen
ja en dan speklappen erop.quote:
Ik bedoelde eigenlijk dat je dan de bbq gewoon buiten kan zettenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja en dan speklappen erop.
typisch FAIL momentje
Aaaightquote:
haha miscommunicatiequote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:43 schreef kin238 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat je dan de bbq gewoon buiten kan zetten
Die van debbie toch..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik stem voor vrouwenbillen in de OP
dat klinkt niet echt hoopvolquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:33 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Altijd ideaal.. Ik moet maar afwachten wat ik vanvaond krijg :S
zeg dat danquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:43 schreef kin238 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat je dan de bbq gewoon buiten kan zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
Nee klopt, tis n infoavond incl eten. Maar t gaat om oa amerika en australie...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat klinkt niet echt hoopvol
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:45 schreef renedis het volgende:
stiekem konden crazyessie en RunX elkaar al!
[ afbeelding ]HahahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't think, be sure!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |