quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:52 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ach wat jammer dat ze weg moet.. Nou het was gezellig tot volgende keer
het gaat om de soeps en als iemand mij interessant vind en iets over mij wil lezen kan dat daar . en als jij dat niet hebt carequote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:54 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hijs zo dope dat niemand hem af heeft kunnen lezen
Eerst liep je ookal te pimpen met je fobo toen waren er niet eens soepsquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:59 schreef Runx het volgende:
[..]
het gaat om de soeps en als iemand mij interessant vind en iets over mij wil lezen kan dat daar . en als jij dat niet hebt care
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
kut kan ook tegen mij gebruikt worden, maar wat ik zei was ook met sarcasm was bedoeld op jou sarcasm maar jij begreep weer mijn sarcasm niet dus had je mij sarcasm zin gekopieerd en weer sarcasm tegen mij gezegd snappie ?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
maak niet uit hoar ligt niet aan jouquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:55 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Whaha jahoor, was t ff vergeten
Krijg je als je blond bent
Hoiquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:03 schreef draculettetje het volgende:
ik ben weer terug!
/k laat t er niet voor niets weer uitgroeienquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:03 schreef Runx het volgende:
[..]
maak niet uit hoar ligt niet aan jou , daar gaan we wel wat aan doen, en ik bedoel niet verven
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:00 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Eerst liep je ookal te pimpen met je fobo toen waren er niet eens soeps!
Dus niet liegen he, van liegen komt bedriegen en dan moet je het lang uitvliegen..ja maar dat doen pimps tog nigguhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
haha jatochquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:01 schreef Runx het volgende:
[..]
kut kan ook tegen mij gebruikt worden, maar wat ik zei was ook met sarcasm was bedoeld op jou sarcasm maar jij begreep weer mijn sarcasm niet dus had je mij sarcasm zin gekopieerd en weer sarcasm tegen mij gezegd snappie ?
neee je mag je haar niet verven , blond is het mooiste haar kleur voor vrouwen , op uitzonderingen naquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:03 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
/k laat t er niet voor niets weer uitgroeien
Dus ga niet opnieuw verven
mooi want toen ik het typte snapte ik er niet veel vanquote:
Ik ook niet maar klonk goed genoegquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:05 schreef Runx het volgende:
[..]
mooi want toen ik het typte snapte ik er niet veel van
Was ik ook niet van plan,quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:05 schreef Runx het volgende:
[..]
neee je mag je haar niet verven , blond is het mooiste haar kleur voor vrouwen , op uitzonderingen na
maak niet uit weet je het nu , daar ben ik eenmaal voor hé , na barra natuurlijkquote:
wat voor haarkleur heb je dan ?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:07 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Was ik ook niet van plan,
maar de huidige kleur gaat er ook uit..
Zeg dus maar bye bye tegen het blonde
En say hellow birdy tegen het nieuwe "onbekende"
Haha, ja ik ben ook geen pimp maar een aapquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:07 schreef Runx het volgende:
[..]
maak niet uit weet je het nu , daar ben ik eenmaal voor hé , na barra natuurlijk
samequote:
dude apen kunnen pimp zijn zoals jij , als jij 1 dag ziek bent zuren al die breezahs dat ze te weinig neuken .quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:08 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha, ja ik ben ook geen pimp maar een aap
its just... tooo easyquote:
quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
its just... tooo easy
[ afbeelding ]
Yesh!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:11 schreef renedis het volgende:
EINDELIJK
ik ben verlost van de server problemen en verlost van mijn baas die naar huis is
oftewel 100% Fok! time
tadaaaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:11 schreef draculettetje het volgende:
dus ik heb gewoon helemaal niks gemist?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
its just... tooo easy
[ afbeelding ]
ik moest lachenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
tadaaa
|*springt naakt tevoorschijn*
een of andere grap van gila!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik moest lachen
wat heb jij voor engs gezien?
Dan ga ik ook pleitequote:
hey WL... heb je al een mooie source voor Red Alert 3 gevonden?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:16 schreef WhiteLightning het volgende:
zo even mn schijf weer wat vullen
[ afbeelding ]
MotoGPquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:16 schreef WhiteLightning het volgende:
zo even mn schijf weer wat vullen
[ afbeelding ]
ach soquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
een of andere grap van gila!
Op dit moment is ie nog niet uit. ik verwacht hem morgen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hey WL... heb je al een mooie source voor Red Alert 3 gevonden?
quote:
Was het maar een grap..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
een of andere grap van gila!
Wat is dead space voor spel..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Op dit moment is ie nog niet uit. ik verwacht hem morgen.
WL!!!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Op dit moment is ie nog niet uit. ik verwacht hem morgen.
Horror Survival spel.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:18 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wat is dead space voor spel..
Ik zie het overal langs komen
ik heb red alert 3.. MAAR geen key.. is nog steeds de beta toch? OF is nu de volle versie uitgekomen?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hey WL... heb je al een mooie source voor Red Alert 3 gevonden?
Klinkt wel vet he? Maar... Linkquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:18 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wat is dead space voor spel..
Ik zie het overal langs komen
Mwah hou niet zo van space dingen..quote:
Heb je al zin om te fietsen ?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:21 schreef Crazyessie het volgende:
hoii!!
he lekkerdingquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:21 schreef Crazyessie het volgende:
hoii!!
screensquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:21 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mwah hou niet zo van space dingen..
Maar ik zie het overal en het heeft goeie ratings..
heeft fok geen revieuw ofzo?
ZOEKEUHquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:24 schreef renedis het volgende:
[..]
hebben we al een foto gezien dan?!
ik nog niet iig
Dat kan kloppen.. want hij stond er vanochtend op, 4 of 5 topics trugquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:24 schreef renedis het volgende:
[..]
hebben we al een foto gezien dan?!
ik nog niet iig
Niet mijn spel ik zie het alquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
screens
http://forums.guru3d.com/showpost.php?p=2887834&postcount=485
http://forums.guru3d.com/showpost.php?p=2887211&postcount=473
Samen met jouw over de veluwe?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Heb je al zin om te fietsen ?
ik heb hier heel veel maar heb jij geen klote aan natuurlijk....quote:
welk vrouwtje ?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:26 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Samen met jouw over de veluwe?
DEAL
What are the plans, met t vrouwtje op de bank ?
nothing , do wanne come overquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:25 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
helleeuwww... what are ur plans for 2night?
JAAAAAAAA FUCKquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:25 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Dat kan kloppen.. want hij stond er vanochtend op, 4 of 5 topics trug
Veel zoek-plezier
Hou sowieso niet van space (al vond ik unleashed force wel vet)quote:
Je hebt gewoon geen zin om te kokenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
welk vrouwtje ?![]()
maar de plannen zijn, bij mn ouders langs, weer even van mn moeders kook kunsten genieten
Hahha...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:29 schreef renedis het volgende:
[..]
JAAAAAAAA FUCK
you guys.. is het de moeite waard? hyves? enz enz?
weinig denk ikquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:27 schreef kin238 het volgende:
[..]
ik heb hier heel veel maar heb jij geen klote aan natuurlijk....
neuh dat is het niet hoor, als ik geen zin heb om te koken, haal ik eventueel wat bij de chinees,of turk. of ik gooi een pizza erin of ik frituurquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:29 schreef kin238 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen zin om te koken
jammer dat het geen weer is om speklappen te bbq'enquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
welk vrouwtje ?![]()
maar de plannen zijn, bij mn ouders langs, weer even van mn moeders kook kunsten genieten
Dat wordt de lokale snoepboer dan.quote:
Dusquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:29 schreef kin238 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen zin om te koken
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jammer dat het geen weer is om speklappen te bbq'en
haha , ja leuk speklappenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jammer dat het geen weer is om speklappen te bbq'en
nope auto rijden is op het moment niet echt te doenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:31 schreef kin238 het volgende:
[..]
Dat wordt de lokale snoepboer dan.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:32 schreef Runx het volgende:
mensen ik ga van jullie afscheid nemen
iedereen die nog moet werken werkze
en heel veel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voor Crazyessie
byebye, en thomas zegt ook doei
Fijjne avondquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:32 schreef Runx het volgende:
en heel veel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voor Crazyessie
Altijd ideaal.. Ik moet maar afwachten wat ik vanvaond krijg :Squote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
welk vrouwtje ?![]()
Zit jij ook in Rotterdam?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nope auto rijden is op het moment niet echt te doen
zeg je hebt toch wel een grillpan ?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:32 schreef kin238 het volgende:
Gewoon deksel op de bbq en gaan...
Latertt gozertquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:32 schreef Runx het volgende:
en heel veel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voor Crazyessie
Fijne avond Runx, en de groetjes trug aan Thomasquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:32 schreef Runx het volgende:
en heel veel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voor Crazyessie
Forum Opties | |
---|---|