Er gaat niets boven houtskool. Dat weet je toch?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg je hebt toch wel een grillpan ?
ja succes met houtskool binnenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:39 schreef kin238 het volgende:
[..]
Er gaat niets boven houtskool. Dat weet je toch?
nee geeft niet hoor, ik lach er zelf ook om. zijn van die rare dingen in het levenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik moest er ineens weer aan denken sorry
Daarom de deksel...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja succes met houtskool binnen
ja en dan speklappen erop.quote:
Ik bedoelde eigenlijk dat je dan de bbq gewoon buiten kan zettenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja en dan speklappen erop.
typisch FAIL momentje
Aaaightquote:
haha miscommunicatiequote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:43 schreef kin238 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat je dan de bbq gewoon buiten kan zetten
Die van debbie toch..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik stem voor vrouwenbillen in de OP
dat klinkt niet echt hoopvolquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:33 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Altijd ideaal.. Ik moet maar afwachten wat ik vanvaond krijg :S
zeg dat danquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:43 schreef kin238 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat je dan de bbq gewoon buiten kan zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
Nee klopt, tis n infoavond incl eten. Maar t gaat om oa amerika en australie...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat klinkt niet echt hoopvol
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:45 schreef renedis het volgende:
stiekem konden crazyessie en RunX elkaar al!
[ afbeelding ]HahahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't think, be sure!
Welkequote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik stem voor vrouwenbillen in de OP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]haha. ja photoshop beheers je welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
[ afbeelding ]Hahahahaha sjitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BUSTED
Met koniveren is niks mis mee
Is niet lekkerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:46 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Nee klopt, tis n infoavond incl eten. Maar t gaat om oa amerika en australie...
Krijg ik nu kangaroo te eten?
of een stukje koalaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:46 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Nee klopt, tis n infoavond incl eten. Maar t gaat om oa amerika en australie...
Krijg ik nu kangaroo te eten?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
WelkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't think, be sure!
Denk dat je vanaaf nie zo boeiend vind, meer info qua hotels etc..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
of een stukje koala
maar dat australie klinkt wel interessant eigelijk![]()
heb er familie wonen, heb ze nog nooit gezien hoor. maar wil toch een keertje die kant op eerlijk gezegd
sambal erbij ?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:49 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Denk dat je vanaaf nie zo boeiend vind, meer info qua hotels etc..
En omgeving..
En wie weet stukje koala??
Yap Yum!quote:
cheers :wquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:53 schreef Crazyessie het volgende:
ff post wegbrengen en peukie doen..
Tot zo?!
hehe, yep girls like it HOTquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:52 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Yap Yum!
Met n paar druppies tobasco
Lekkah lekkah:D
U know what a girl likes WL
Laterrrrrrr!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:54 schreef kin238 het volgende:
Het was weer productief... Ik ben pleite
Rawrquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
de bovenste
zulke billen heeft het vrouwtje van Barra ook heren!
ok renedis , photoshop van debbie met die billen erbij plzquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
de bovenste
zulke billen heeft het vrouwtje van Barra ook heren!
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:54 schreef kin238 het volgende:
laterzquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:54 schreef kin238 het volgende:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok renedis , photoshop van debbie met die billen erbij plz
Picture or didnt happendquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
mn andere vrouwtje
die van debs zijn ook lekkerz!!!![]()
godver hoeveel fuckbuddies heb jij wel niet ?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
mn andere vrouwtje
die van debs zijn ook lekkerz!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |