Ze mag ook niet lachen, anders springt haar gezicht open!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sodeju wat een plaksmoel heeft wat kind zeg
We blijven bezigquote:
Schiet de plamuur door de tent heenquote:foto Op donderdag 30 oktober 2008 13:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ze mag ook niet lachen, anders springt haar gezicht open!
FP is ook saai vergeleken met deze topic reeksquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:59 schreef Rossdale het volgende:
Godver wat gaat dit topic snelIk kan nog 5 min op de FP hangen of we zijn alweer een topic verder
Details... details...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:59 schreef Rossdale het volgende:
Godver wat gaat dit topic snelIk kan nog 5 min op de FP hangen of we zijn alweer een topic verder
nondeju wat een TETTEN!!quote:foto Op donderdag 30 oktober 2008 13:59 schreef Runx het volgende:
nee ik heb liever dezen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je daar je snikkel in stopt, scheuren ze in 2en man!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:59 schreef Runx het volgende:
nee ik heb liever dezen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hij heeft het gevonden hoor! maar ideaal die website!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:59 schreef Runx het volgende:
nee ik heb liever dezen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sweedse breezahs..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:59 schreef Runx het volgende:
nee ik heb liever dezen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh dat nieuwsbericht waar net naar gelinkt werd war die knurft van een WAARHEID zich weer eens belachelijk aan het maken wasquote:
Dit zijn echt van die wijfen, die al "au" roepen voordat hij er in zit manquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Schiet de plamuur door de tent heen
heb der 2 in plaats van 1quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Als je daar je snikkel in stopt, scheuren ze in 2en man!
WAARHEID moet gewoon eens een ban krijgen, met zijn gristelijke gelulquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Oh dat nieuwsbericht waar net naar gelinkt werd war die knurft van een WAARHEID zich weer eens belachelijk aan het maken was
*proest*quote:foto Op donderdag 30 oktober 2008 14:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dit zijn echt van die wijfen, die al "au" roepen voordat hij er in zit man
Nee hoor..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dit zijn echt van die wijfen, die al "au" roepen voordat hij er in zit man
lekker strak toch? niets mis meequote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Als je daar je snikkel in stopt, scheuren ze in 2en man!
Dude, doe Oslo. Zweden heeft de naam, maar...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:01 schreef renedis het volgende:
[..]
hij heeft het gevonden hoor! maar ideaal die website!
ik wil echt een keer naar zweden toe!
ik ook afspreken? *kuch rx7 kuch *quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:01 schreef renedis het volgende:
[..]
hij heeft het gevonden hoor! maar ideaal die website!
ik wil echt een keer naar zweden toe!
Idd, achtelijk figuur. Hij maakt zijn eigen soort belachelijkquote:foto Op donderdag 30 oktober 2008 14:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
WAARHEID moet gewoon eens een ban krijgen, met zijn gristelijke gelul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop