Ze mag ook niet lachen, anders springt haar gezicht open!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sodeju wat een plaksmoel heeft wat kind zeg
We blijven bezigquote:
Schiet de plamuur door de tent heenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ze mag ook niet lachen, anders springt haar gezicht open!
FP is ook saai vergeleken met deze topic reeksquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:59 schreef Rossdale het volgende:
Godver wat gaat dit topic snelIk kan nog 5 min op de FP hangen of we zijn alweer een topic verder
Details... details...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:59 schreef Rossdale het volgende:
Godver wat gaat dit topic snelIk kan nog 5 min op de FP hangen of we zijn alweer een topic verder
nondeju wat een TETTEN!!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:59 schreef Runx het volgende:
nee ik heb liever dezen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je daar je snikkel in stopt, scheuren ze in 2en man!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:59 schreef Runx het volgende:
nee ik heb liever dezen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hij heeft het gevonden hoor! maar ideaal die website!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:59 schreef Runx het volgende:
nee ik heb liever dezen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sweedse breezahs..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:59 schreef Runx het volgende:
nee ik heb liever dezen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh dat nieuwsbericht waar net naar gelinkt werd war die knurft van een WAARHEID zich weer eens belachelijk aan het maken wasquote:
Dit zijn echt van die wijfen, die al "au" roepen voordat hij er in zit manquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Schiet de plamuur door de tent heen
heb der 2 in plaats van 1quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Als je daar je snikkel in stopt, scheuren ze in 2en man!
WAARHEID moet gewoon eens een ban krijgen, met zijn gristelijke gelulquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Oh dat nieuwsbericht waar net naar gelinkt werd war die knurft van een WAARHEID zich weer eens belachelijk aan het maken was
*proest*quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dit zijn echt van die wijfen, die al "au" roepen voordat hij er in zit man
Nee hoor..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dit zijn echt van die wijfen, die al "au" roepen voordat hij er in zit man
lekker strak toch? niets mis meequote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Als je daar je snikkel in stopt, scheuren ze in 2en man!
Dude, doe Oslo. Zweden heeft de naam, maar...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:01 schreef renedis het volgende:
[..]
hij heeft het gevonden hoor! maar ideaal die website!
ik wil echt een keer naar zweden toe!
ik ook afspreken? *kuch rx7 kuch *quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:01 schreef renedis het volgende:
[..]
hij heeft het gevonden hoor! maar ideaal die website!
ik wil echt een keer naar zweden toe!
Idd, achtelijk figuur. Hij maakt zijn eigen soort belachelijkquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
WAARHEID moet gewoon eens een ban krijgen, met zijn gristelijke gelul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |