Ze mag ook niet lachen, anders springt haar gezicht open!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sodeju wat een plaksmoel heeft wat kind zeg
We blijven bezigquote:
Schiet de plamuur door de tent heenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ze mag ook niet lachen, anders springt haar gezicht open!
FP is ook saai vergeleken met deze topic reeksquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:59 schreef Rossdale het volgende:
Godver wat gaat dit topic snelIk kan nog 5 min op de FP hangen of we zijn alweer een topic verder
Details... details...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:59 schreef Rossdale het volgende:
Godver wat gaat dit topic snelIk kan nog 5 min op de FP hangen of we zijn alweer een topic verder
nondeju wat een TETTEN!!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:59 schreef Runx het volgende:
nee ik heb liever dezen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je daar je snikkel in stopt, scheuren ze in 2en man!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:59 schreef Runx het volgende:
nee ik heb liever dezen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hij heeft het gevonden hoor! maar ideaal die website!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:59 schreef Runx het volgende:
nee ik heb liever dezen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sweedse breezahs..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:59 schreef Runx het volgende:
nee ik heb liever dezen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh dat nieuwsbericht waar net naar gelinkt werd war die knurft van een WAARHEID zich weer eens belachelijk aan het maken wasquote:
Dit zijn echt van die wijfen, die al "au" roepen voordat hij er in zit manquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Schiet de plamuur door de tent heen
heb der 2 in plaats van 1quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Als je daar je snikkel in stopt, scheuren ze in 2en man!
WAARHEID moet gewoon eens een ban krijgen, met zijn gristelijke gelulquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Oh dat nieuwsbericht waar net naar gelinkt werd war die knurft van een WAARHEID zich weer eens belachelijk aan het maken was
*proest*quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dit zijn echt van die wijfen, die al "au" roepen voordat hij er in zit man
Nee hoor..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dit zijn echt van die wijfen, die al "au" roepen voordat hij er in zit man
lekker strak toch? niets mis meequote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Als je daar je snikkel in stopt, scheuren ze in 2en man!
Dude, doe Oslo. Zweden heeft de naam, maar...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:01 schreef renedis het volgende:
[..]
hij heeft het gevonden hoor! maar ideaal die website!
ik wil echt een keer naar zweden toe!
ik ook afspreken? *kuch rx7 kuch *quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:01 schreef renedis het volgende:
[..]
hij heeft het gevonden hoor! maar ideaal die website!
ik wil echt een keer naar zweden toe!
Idd, achtelijk figuur. Hij maakt zijn eigen soort belachelijkquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
WAARHEID moet gewoon eens een ban krijgen, met zijn gristelijke gelul
Als ze bloeden dan kunnen ze broeden!!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:03 schreef renedis het volgende:
[..]
lekker strak toch? niets mis mee
Quote uit de koran?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als ze bloeden dan kunnen ze broeden!!
Hoe moet ik dat nou wetenquote:
Zo jong en dan al een del? Rekt het niet, dan scheurt het welquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als ze bloeden dan kunnen ze broeden!!
Das een zekere gokquote:
pardon?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:01 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Sweedse breezahs..
Ene die ik nu nog mis is essie![]()
Is zeker nummer -1000000
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zo jong en dan al een del? Rekt het niet, dan scheurt het wel
Whahahaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
zweden, stockholm.. zeker dat ik daar hene wil.. oslo? no way..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:03 schreef kin238 het volgende:
[..]
Dude, doe Oslo. Zweden heeft de naam, maar...
U haalt me de woorden uit de mond!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
*FAP* *FAP* *FAP* *FAP* *FAP* *FAP* *FAP*quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:59 schreef Runx het volgende:
nee ik heb liever dezen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het grootste gedeelte is ook ouder dan 20 hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:07 schreef Rossdale het volgende:
God ik ben 25 en ben echt dat gegeil op van die 15-jarige mutsjes ontgroeid. Kom op jongens, boven de 20 zijn ze een stuk leuker. Die doen tenminste ook niet zo moeilijk meer
Inderdaadquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:07 schreef Rossdale het volgende:
God ik ben 25 en ben echt dat gegeil op van die 15-jarige mutsjes ontgroeid. Kom op jongens, boven de 20 zijn ze een stuk leuker. Die doen tenminste ook niet zo moeilijk meer
Maar die zijn een stuk duurderquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:07 schreef Rossdale het volgende:
nou die onderste mag er gerust wezenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:07 schreef renedis het volgende:
[..]
zweden, stockholm.. zeker dat ik daar hene wil.. oslo? no way..
oslo terror:
[ afbeelding ]
maar ok, ze hebben:
INKIJK:
[ afbeelding ]
of zaad-vragende-ogen:
[ afbeelding ]
google is your friend
Ik laat me fappen jaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:02 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nee hoor..
Dit zijn just die chick die je met een breezah mag neuken en online mag zetten..
Waar jij dan later op fapt en je polsje verneukt
ik ontken allesquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte is ook ouder dan 20 hoor
boven de 20 een stuk leuker?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:07 schreef Rossdale het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |