Waarschijnlijk zit ik vanaaf ook met laptop op schootquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:17 schreef Crazyessie het volgende:
K zal vanavond ook eens nix doen..
Boodschappies halen, dan naar huis.. Ff bij de shop aan
Thuis misschien stofzuigen en dan bank hangen met laptoppie op sgoot..
Wie doet mee??
LittleBigPlanetquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:23 schreef kin238 het volgende:
LBP?
quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:17 schreef renedis het volgende:
[..]
doe je wel rustig aan.. anders krijg je een bekeuring voor wildplassen!
JA NU BAAL JE DAT JE HEM NIET HEBT HE?quote:
Oh ok, ja dat lijkt me ook wel een aardige game. Maar ik heb geen PS3.quote:
je mag wel op die van mij , en ik heb van die trillende controlesquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:26 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
JA NU BAAL JE DAT JE HEM NIET HEBT HE?
quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:26 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
JA NU BAAL JE DAT JE HEM NIET HEBT HE?
quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:26 schreef Runx het volgende:
[..]
je mag wel op die van mij , en ik heb van die trillende controles
wattan anders is het zo saai als ze niet trillenquote:
Zijn die "ouwe" sixaxis's" nog te verkrijgen, want zo'n dualshock3 hoef ik dus echt niet te hebben hequote:Op dinsdag 4 november 2008 15:26 schreef Runx het volgende:
[..]
je mag wel op die van mij , en ik heb van die trillende controles
Oh ja, het moet natuurlijk trillen voor 't realistische gevoel. Ik bedoel als je een headshot krijgt, is 't natuurlijk nodig dat dat ding in je handen gaat trillen, net als in't echtquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:28 schreef Runx het volgende:
[..]
wattan anders is het zo saai als ze niet trillen
uhuquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:29 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Oh ja, het moet natuurlijk trillen voor 't realistische gevoel. Ik bedoel als je een headshot krijgt, is 't natuurlijk nodig dat dat ding in je handen gaat trillen, net als in't echt
Daarbij gaan de batterijen ook moeilijk snel op.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:29 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Oh ja, het moet natuurlijk trillen voor 't realistische gevoel. Ik bedoel als je een headshot krijgt, is 't natuurlijk nodig dat dat ding in je handen gaat trillen, net als in't echt
Hoezy niet? Lijkt me bij race games wel wat extra inbrengenquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:28 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Zijn die "ouwe" sixaxis's" nog te verkrijgen, want zo'n dualshock3 hoef ik dus echt niet te hebben he
en bij race games vindt ik het wel leuk dus ,quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:29 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:29 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Exactlyquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:30 schreef kin238 het volgende:
[..]
Daarbij gaan de batterijen ook moeilijk snel op.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:21 schreef Runx het volgende:
[..]
kan je naar enschede komeneven een jointje opsteken en komt Wl ook even
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |