heul wel !!!quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar je bent zelf ook niet altijd even leukook al denk je van wel.
Gast ik hoef alleen naar je te kijken en begin al te lachenquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Men kan moeilijk van 9 tot 5 vreselijk grappig en leuk zijn.. .ik heb het een tijd geprobeert, maar het lukte me echt niet
Ook als dat inhoud dat je met man en macht probeert 6 posts op een rij te krijgen? Lijkt me niet he...quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:22 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dacht dat dat inmiddels toch wel duidelijk was?
Als je het zo brengt:
2) Barra - erg irritant om alleen een qoute te plaatsen en er zelf niets bij te zetten. Hoe moet daar iemand op reageren?
Door deze dingen blijven er gewoon een hoop mensen weg
quote:quote van Barra:
Sgele typte:
hou je bek stomme donguido aap!!!
Ik bedoel wat kunnen ze nu wel over jou quote met een regeltje tekst zeggen?quote:quote van Droxz:
Sgele typte:
|Ja stomme aap ga weg
Natuurlijk niet iedereen, maar zo komt het bij mij (dus mijn persoonlijke mening... ) dus wel over.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik doe het zelf ook als iets gepost wordt wat ik zelf ook had willen zeggen. Gewoon om aan te geven dat hij niet de enige is die er zo over denkt.
En niet iedereen gaat het om de postcount dude..
Godverquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast ik hoef alleen naar je te kijken en begin al te lachen
Inkoppertje hequote:
Ik dingen naar mijn hand zetten, je vraagt om mijn mening... en die geef ik je.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Daar heb ik het ook niet over. Droxz heeft nog weleens de neiging dingen naar zijn hand te zetten.
Maar goed ik ga er verders geen woorden meer aan vuil maken, heb er gewoon geen zin in.
Als mensen willen denken dat ze beter dan mij zijn, like i caremaar ik vind het niet leuk dat er snel
over mensen wordt geoordeeld. That's it.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:33 schreef debbie_19 het volgende:
Staat de OP goed zo? Kan het weer niet zien
Ik geef je mijn mening. PUNT.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik dingen naar mijn hand zetten, je vraagt om mijn mening... en die geef ik je.
Dus ik zou volgens jou woorden denken, dat ik beter ben? Je kan natuurlijk altijd selectief lezen.
En snel een oordelen? Hoe lang kom je hier nou al?
Ja nummer is goed hoor.. Omdat draakje er 'zoveel' van gemaakt had, zijn we toch gewoon verder gegaan vanaf 271.. ik zie het probleem nietquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:35 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
moet je je ogen open doen ???
Ik zeg nergens dat ik perfect ben, ik geef gewoon mijn persoonlijke mening.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
oke droxz.. ik voel me toch wat op mijn piemeltje gestaan (jaja ik weet hij is lang)
[..]
ja droxz.... tuurlijk lieve jongen...
wat is het verschil tussen:
Sgele zegt:
[..]
[..]
Ik bedoel wat kunnen ze nu wel over jou quote met een regeltje tekst zeggen?
daar kan je lekker op reageren
verder vind ik het jammer alsof je zegt dat het een highleveltothemaxserieustopic is terwijl je zelf ook de topics volslowchat
quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja nummer is goed hoor.. Omdat draakje er 'zoveel' van gemaakt had, zijn we toch gewoon verder gegaan vanaf 271.. ik zie het probleem niet
dude ???quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]dude ik kan hier op me werk nooit de plaatjes zien
En hoequote:
Like i carequote:Op dinsdag 4 november 2008 11:37 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
dude ???
hmz zal ik jou dan voortaan aanspreken met Bimbo ?
Jah want dan is er niemand en dan loop ik zelf gewoon wat te kutten, vind ik leuk man jeweetztsquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ook als dat inhoud dat je met man en macht probeert 6 posts op een rij te krijgen? Lijkt me niet he...
Jawel, maar jij moet toch je gelijk halen, dus dan heb ik er geen zin in. Je hebt geen zin in de mening van anderen. Dat blijkt aan alles wat je zegt. Ik heb daar geen zin in. Ik ga er verder dan niet mijn tijd aan verspillen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:37 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
En hoe
Een discussie is gewoon niet mogelijk blijkbaar
Je bent weer eensch vrienden aan het maken Fubarquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:37 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
dude ???
hmz zal ik jou dan voortaan aanspreken met Bimbo ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |