Neej, dan weet jij niet wat een bitch fight isquote:
Was het echt zo erg?quote:
Nederland - Italie... niet vergeten hequote:Op dinsdag 4 november 2008 11:19 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nou dat viel ook wel weer mee
jij houd van dik ik van dun moet kunnen
of niet ?
Nostalgie ...we haz itquote:
imitatie modus "je moeder gister ook "quote:
Balenquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej, dan weet jij niet wat een bitch fight is
quote:
Dacht dat dat inmiddels toch wel duidelijk was?quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]nee hoor ben niet op me teentjes getrapt..dan zou ik het wel anders zeggen.
Jij bent toch altijd zo eerlijk? Gewoon zeggen dan wie je liever kwijt dan rijk bent.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nederland - Italie... niet vergeten he
eigenlijk heb ik een hekel aan bitchfightsquote:
Ignore modus - Turn onquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:22 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dacht dat dat inmiddels toch wel duidelijk was?
Als je het zo brengt:
1) Debbie - mag wel wat meer posten dan alleen 1 smile dingen, of iig meer zodat mensen daar normaal op kunnen reageren
2) Barra - erg irritant om alleen een qoute te plaatsen en er zelf niets bij te zetten. Hoe moet daar iemand op reageren?
3) DonGuido, gewoon een persoon die dingen wil uitlukken... en totaal niets kan toevoegen aan een gesprek.
Door deze dingen blijven er gewoon een hoop mensen weg
Druk maken om dergelijke dingen is verspeelde moeite, niet dan?quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ach dit weekend met F1 het zelfde dus boeid niet echt
je kan je er druk om maken
maar ./care tbh
Wel relaxte dingen om te doen toch?quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:19 schreef Runx het volgende:
woooooooooooooow ik moest even werken zoo ... een switch aansluiten enh paar latops in het domein hangen echt te moeilijk zeg kenker ik zweet nu al ff deo spuiten
2) Zo geef je aan dat je hetzelfde denktquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:22 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Als je het zo brengt:
1) Debbie - mag wel wat meer posten dan alleen 1 smile dingen, of iig meer zodat mensen daar normaal op kunnen reageren
2) Barra - erg irritant om alleen een qoute te plaatsen en er zelf niets bij te zetten. Hoe moet daar iemand op reageren?
3) DonGuido, gewoon een persoon die dingen wil uitlukken... en totaal niets kan toevoegen aan een gesprek.
quote:
We have a winnerquote:
idd je kan je over andere dingen beter druk maken dan die meukquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Druk maken om dergelijke dingen is verspeelde moeite, niet dan?
hahaha, ik heb nog veel minder zin!quote:
Wat een levensles... heldquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:24 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
idd je kan je over andere dingen beter druk maken dan die meuk
of je gewoon helemaal niet druk maken
Ja maar je bent zelf ook niet altijd even leukquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:22 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Als je het zo brengt:
Tokkie alert!quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
We have a winner
[ afbeelding ]
Dat snap ik ook wel, maar ik vind het persoonlijk gewoon irritantquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:24 schreef Moozzie het volgende:
[..]
2) Zo geef je aan dat je hetzelfde denkt
quote:
Geef eens een voorbeeld dan?quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar je bent zelf ook niet altijd even leukook al denk je van wel.
Men kan moeilijk van 9 tot 5 vreselijk grappig en leuk zijn.. .ik heb het een tijd geprobeert, maar het lukte me echt nietquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar je bent zelf ook niet altijd even leukook al denk je van wel.
Ik doe het zelf ook als iets gepost wordt wat ik zelf ook had willen zeggen. Gewoon om aan te geven dat hij niet de enige is die er zo over denkt.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:26 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar ik vind het persoonlijk gewoon irritant![]()
Alsof je gewoon een post maakt voor je dag top10, en er voor de rest geen moer aan wil doen ofzo...
Meer een Fat ugly mother of DonGuidoquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Sweet mother of jesus
Het lijkt net of ze een grote hema onderbroek aan heeft manquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Sweet mother of jesus
Wees gewoon jezelfquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Men kan moeilijk van 9 tot 5 vreselijk grappig en leuk zijn.. .ik heb het een tijd geprobeert, maar het lukte me echt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |