Ik weet niet welke auto jij rijdt, maar doorgaans trilt 't stuur ook nietquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hoezy niet? Lijkt me bij race games wel wat extra inbrengen
kom je op een kameelquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:31 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Hahaha ja joh, dat kost ook nix ... Treinticket Eindhoven![]()
![]()
Ik dacht dat jij zei dat je in het westen woonde?quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:31 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:32 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik weet niet welke auto jij rijdt, maar doorgaans trilt 't stuur ook niet
ok ok alleen in mijn ouwe rammelbak
Bij M$ heb je geen keuze..quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:31 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
ExactlyVandaar dat ik liever de "ouwe" controllers heb
Ik bedoel als je net de baan mist dat hij dan gaat trillenquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:32 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
nee das waar maar ik vind het wel een leuke inbreng hebben , en je kan hem ook voor andere doeleinden gebruiken dan alleen een controlequote:Op dinsdag 4 november 2008 15:32 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Eindhoven? zit je zo dichtbij ja?quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:31 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
![]()
Ja maar dat is ernaquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]whahaha ik moest lachen
![]()
Hallo voor zo'n terrorist is dat heel gewoon hoor
Maakt toch niet uit..jij hebt gewoon een andere voorkeurquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:34 schreef Runx het volgende:
[..]
nee das waar maar ik vind het wel een leuke inbreng hebben , en je kan hem ook voor andere doeleinden gebruiken dan alleen een controle
Daarvoor zijn goedkopere oplossingenquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:34 schreef Runx het volgende:
[..]
nee das waar maar ik vind het wel een leuke inbreng hebben , en je kan hem ook voor andere doeleinden gebruiken dan alleen een controle
Nou ik heb al meerdere filmpjes van voetballers gezien die doodgingen op het veldquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:34 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ja maar dat is ernadatr zijn de zenuwen, net een kip zonder kop die door blijft rennen
speaking of...iemand dat wazige filmpje gezien van 1 of andere voetballer die kennelijk doodging op 't veld, maar dat zn lichaam spastische bewegingen bleef maken?
quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:23 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
neuh hoef er alleen maatr bij te zitten :d
niet dat ik hem voor andere doel einden gebruik maar zo heb je 2 apparaten in 1quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:34 schreef kin238 het volgende:
[..]
Daarvoor zijn goedkopere oplossingen
Je steekt hem graag in je aars?quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:34 schreef Runx het volgende:
[..]
mr lova lovaquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:36 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Je steekt hem graag in je aars?![]()
neequote:Op dinsdag 4 november 2008 15:36 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Je steekt hem graag in je aars?![]()
waarom vind je de 80 gig kut dan?quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:36 schreef Runx het volgende:
[..]
niet dat ik hem voor andere doel einden gebruik maar zo heb je 2 apparaten in 1
nee ik vind nog steeds kut dat me oude ps3 60 gig is gejatik vind de 80 gig maar niks ...
trutquote:
geen cardreader , volgens mij kan die geen ps2 spellen afspelen , 2 usb poorten in plaats van 4 , maar daar tegen over maakt die wel minder lawaai , en is die zuiniger .quote:
dan ben ik niet de enige die hem neit snaptquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:38 schreef debbie_19 het volgende:
Ff wat anders...WTF heeft een treinticket naar eindhoven te maken met het feit dat Runx Crazyessie uitnodigd in Enschede????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |