Goedemorgenquote:
Beller..quote:Op woensdag 5 november 2008 08:27 schreef Bellerophon het volgende:
Mogguh Draakje
Mogguh Debs
Mogguh cross-eyed dude![]()
Wat een liefde in de ochtendquote:
BELLERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op woensdag 5 november 2008 08:27 schreef Bellerophon het volgende:
Mogguh Draakje
Mogguh Debs
ok succes ermeequote:Op woensdag 5 november 2008 08:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ik ga lekker vandaag een rustig dagje houden en veel fokken, want dat heb ik de afgelopen dagen niet eens rustig kunnen doengewoon relaxed
![]()
![]()
Hoop ik
quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 08:27 schreef Bellerophon het volgende:
Mogguh Draakje
Mogguh Debs
ach ik weerquote:Op woensdag 5 november 2008 08:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Vervelendrustig aan doen vandaag..kalm...niet de bedoeling dat JIJ door je collega in de stress laat helpen.
Crrrrrrrrrrrrrrrrrrrrazzzzzzzzzzzzzyyyyyyyyyyyyyquote:
Wishful thinkingquote:Op woensdag 5 november 2008 08:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ik ga lekker vandaag een rustig dagje houden en veel fokken, want dat heb ik de afgelopen dagen niet eens rustig kunnen doengewoon relaxed
![]()
![]()
Hoop ik
Ik ook nietquote:Op woensdag 5 november 2008 08:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok succes ermee
ik vanavond in elk geval niet op fok
Wat bij jou thuis of op je werk?quote:Op woensdag 5 november 2008 08:32 schreef draculettetje het volgende:
hmmm kreeg net telefoontje dat mn collega hier komt werken vandaag en daar heb ik toch geen zin in
Wat is dat???quote:Op woensdag 5 november 2008 08:30 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ach ik weer
maar gistere naar zo`n ostheopathie geweest en die zei ook al dat ik wel een paar dagen nog last kon hebben van zware hoofdpijn.
maar nu maar hopen dat t minder wordt, want ik heb t al druk
Ja je hebt aandacht hoorquote:
Waar?quote:Op woensdag 5 november 2008 08:32 schreef draculettetje het volgende:
hmmm kreeg net telefoontje dat mn collega hier komt werken vandaag en daar heb ik toch geen zin in
ja maar .....quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 08:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar .....
hij was zo verleidelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |