ziet het er ook goed uit ??quote:
hey debbie, heb je dan ook zo'n moeite om eraan te wennen? heb ik wel als ik normaal vrij ben en dan ging werkenquote:Op woensdag 5 november 2008 08:17 schreef debbie_19 het volgende:
Goedemorgenop mijn normaal vrije woensdag..vandaag ben ik aan het werk
Gelukkig wel vrijdag vrij
En Obama president
quote:Op woensdag 5 november 2008 08:19 schreef crazy987 het volgende:
godver
heb barstende koppijn en m`n collega heeft zich ziek gemeld
wordt weer een lekker dagje
Hoooi Draakje..ja ik had er erg moeite mee vanmorgen. Ik was ook niet te genieten..zelfs me vriend bleef uit me buurtquote:Op woensdag 5 november 2008 08:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hey debbie, heb je dan ook zo'n moeite om eraan te wennen? heb ik wel als ik normaal vrij ben en dan ging werken
en idd obama president! nu nog 60 senatoren halen!
stomme ns zeker weerquote:Op woensdag 5 november 2008 08:21 schreef Sgele het volgende:
En dat ik weer eens te laat op het werk ga zijn moge duidelijk zijn
Laat ik het zo zeggen... Geen mens die me niet geloofd als ik ja zegquote:
Goed..laten we dan alvast afspreken wie em opentquote:Op woensdag 5 november 2008 08:20 schreef Sgele het volgende:
Goedemorgen! Trein staat stil...vent loopt op het spoor
Obama!![]()
Ohja... Als ik per ongeluk het topic sluit... Ik kan geen nieuwe lanceren met mijn telefoon
quote:Op woensdag 5 november 2008 08:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen... Geen mens die me niet geloofd als ik ja zeg![]()
Vervelendquote:Op woensdag 5 november 2008 08:19 schreef crazy987 het volgende:
godver
heb barstende koppijn en m`n collega heeft zich ziek gemeld
wordt weer een lekker dagje
Ik geloof je pertinent nietquote:Op woensdag 5 november 2008 08:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen... Geen mens die me niet geloofd als ik ja zeg![]()
Goedemorgenquote:
Beller..quote:Op woensdag 5 november 2008 08:27 schreef Bellerophon het volgende:
Mogguh Draakje
Mogguh Debs
Mogguh cross-eyed dude![]()
Wat een liefde in de ochtendquote:
BELLERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op woensdag 5 november 2008 08:27 schreef Bellerophon het volgende:
Mogguh Draakje
Mogguh Debs
ok succes ermeequote:Op woensdag 5 november 2008 08:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ik ga lekker vandaag een rustig dagje houden en veel fokken, want dat heb ik de afgelopen dagen niet eens rustig kunnen doengewoon relaxed
![]()
![]()
Hoop ik
quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 08:27 schreef Bellerophon het volgende:
Mogguh Draakje
Mogguh Debs
ach ik weerquote:Op woensdag 5 november 2008 08:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Vervelendrustig aan doen vandaag..kalm...niet de bedoeling dat JIJ door je collega in de stress laat helpen.
Crrrrrrrrrrrrrrrrrrrrazzzzzzzzzzzzzyyyyyyyyyyyyyquote:
Wishful thinkingquote:Op woensdag 5 november 2008 08:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ik ga lekker vandaag een rustig dagje houden en veel fokken, want dat heb ik de afgelopen dagen niet eens rustig kunnen doengewoon relaxed
![]()
![]()
Hoop ik
Ik ook nietquote:Op woensdag 5 november 2008 08:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok succes ermee
ik vanavond in elk geval niet op fok
Wat bij jou thuis of op je werk?quote:Op woensdag 5 november 2008 08:32 schreef draculettetje het volgende:
hmmm kreeg net telefoontje dat mn collega hier komt werken vandaag en daar heb ik toch geen zin in
Wat is dat???quote:Op woensdag 5 november 2008 08:30 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ach ik weer
maar gistere naar zo`n ostheopathie geweest en die zei ook al dat ik wel een paar dagen nog last kon hebben van zware hoofdpijn.
maar nu maar hopen dat t minder wordt, want ik heb t al druk
Ja je hebt aandacht hoorquote:
Waar?quote:Op woensdag 5 november 2008 08:32 schreef draculettetje het volgende:
hmmm kreeg net telefoontje dat mn collega hier komt werken vandaag en daar heb ik toch geen zin in
ja maar .....quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 08:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar .....
hij was zo verleidelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |