* draculettetje knalt keihard tegen de muur aanquote:Op donderdag 6 november 2008 08:13 schreef draculettetje het volgende:
ik ga mezelf maar eens uit bed gooien
That's the spiritquote:
Mogguh Sgelequote:
Niet te hard he...straks breek jij ook nog wat.quote:Op donderdag 6 november 2008 08:13 schreef draculettetje het volgende:
ik ga mezelf maar eens uit bed gooien
neuj wel op de grondquote:Op donderdag 6 november 2008 08:14 schreef crazy987 het volgende:
[..]
* draculettetje knalt keihard tegen de muur aan
te hard ?
quote:Op donderdag 6 november 2008 08:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh SgeleHebben we er een beetje zin in?
hihi wel gezellig zie ik jou ook eensquote:Op donderdag 6 november 2008 08:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Niet te hard he...straks breek jij ook nog wat.
Kan ik straks twee fruitmanden naar Tilburg brengen
goede morgenquote:Op donderdag 6 november 2008 08:14 schreef Crazy-p het volgende:
Mogguh mensen!nu maar eens op weg naar werk..
Mensen doen alles om ook maar een glimp van mij te kunnen opvangenquote:Op donderdag 6 november 2008 08:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi wel gezellig zie ik jou ook eens
ha ha ik moest weer eens lachenquote:Op donderdag 6 november 2008 08:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mensen doen alles om ook maar een glimp van mij te kunnen opvangen
Ik zag je anders deze morgen nog staan in de weiquote:Op donderdag 6 november 2008 08:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mensen doen alles om ook maar een glimp van mij te kunnen opvangen
Godsammequote:Op donderdag 6 november 2008 08:19 schreef Sm0keZ het volgende:
Pfff die maten van mij sporen echt niet hoor
Krijg ik net een smsje
"Ik ben je moeder zo hard aan het batsen dat ze het alfabet achterstevoren in haar kussen aan het schreeuwen is"
hahhahahaquote:Op donderdag 6 november 2008 08:19 schreef Sm0keZ het volgende:
Krijg ik net een smsje
"Ik ben je moeder zo hard aan het batsen dat ze het alfabet achterstevoren in haar kussen aan het schreeuwen is"
Waarom kijk ik daar niet van opquote:Op donderdag 6 november 2008 08:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee...gaat 'm niet worden vandaag
M'n koffiequote:Op donderdag 6 november 2008 08:19 schreef Sm0keZ het volgende:
Krijg ik net een smsje
Dan heb je er wel naar moeten kijkenquote:Op donderdag 6 november 2008 08:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik zag je anders deze morgen nog staan in de wei
Ik zou maar een paar extra kopjes koffie pakkenquote:
Daar doen we het voorquote:Op donderdag 6 november 2008 08:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha ik moest weer eens lachen
Een kerel die uit het hol van een koe kruipt kun je ook niet echt missen hequote:Op donderdag 6 november 2008 08:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dan heb je er wel naar moeten kijkenDus....
Als het maar wat zinnigs is hequote:Op donderdag 6 november 2008 08:21 schreef debbie_19 het volgende:
Goedemorgenik ben er vandaag denk ik niet veel
Ben druk en ga vanmiddag vroeg weg ivm met mijn ladiesweekend dit weekend
Dusss ik roep wel af en toe wat
Alvast veel plezierquote:Op donderdag 6 november 2008 08:21 schreef debbie_19 het volgende:
Goedemorgenik ben er vandaag denk ik niet veel
Ben druk en ga vanmiddag vroeg weg ivm met mijn ladiesweekend dit weekend
Dusss ik roep wel af en toe wat
Dan heb je het mis hoor.. ik werd achterna gezeten door een enorm geile stierquote:Op donderdag 6 november 2008 08:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een kerel die uit het hol van een koe kruipt kun je ook niet echt missen he
quote:Op donderdag 6 november 2008 08:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als het maar wat zinnigs is he
Mogguh Debs![]()
Dit wordt een flauwe dagquote:Op donderdag 6 november 2008 08:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dan heb je het mis hoor.. ik werd achterna gezeten door een enorm geile stier
Beetje zout en peper ... laat maar zitten ookquote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 08:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Edit..sorry..ehm...nou ja nu staat er in ieder geval wat tekst
Ongekendquote:Op donderdag 6 november 2008 08:22 schreef Sgele het volgende:
Ik zit nog steeds te lachen om dat smsje van Smokez trouwens![]()
Nu al gewoon...dit kan niet goed gaan vandaag
quote:Op donderdag 6 november 2008 08:26 schreef draculettetje het volgende:
inmiddels zonder vallen beneden
ronja maar uit laten!
ps had ik jullie al verteld dat ik tegenwoordig de trap op en af ga met 1 kruk en klein beetje hulp van de trapleuning?
He dat gaat al netjes dan!quote:Op donderdag 6 november 2008 08:26 schreef draculettetje het volgende:
ronja maar uit laten!
ps had ik jullie al verteld dat ik tegenwoordig de trap op en af ga met 1 kruk en klein beetje hulp van de trapleuning?
Read my sigquote:Op donderdag 6 november 2008 08:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Beetje zout en peper ... laat maar zitten ook
Kijk, dat is goed nieuwsquote:Op donderdag 6 november 2008 08:26 schreef draculettetje het volgende:
ronja maar uit laten!
Ik zou die hersenpan van je eens na laten kijken.quote:
Up yoursquote:
Hij moet ook in leven blijven hequote:Op donderdag 6 november 2008 08:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ geeft crazy987 een doek en een flesje chloroform
Werkt gegarandeerd
No thanks...one way trafficquote:
gisteren ook alquote:Op donderdag 6 november 2008 08:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik zou die hersenpan van je eens na laten kijken.
Of je drinkt teveel.. of er zit echt iets niet lekker dat jij zo vaak hoofdpijn hebt?
Dat lukt wel hoorquote:Op donderdag 6 november 2008 08:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hij moet ook in leven blijven he
Gaaaaaaaaaaaast m'n drinkontbijt van een half uur geledenquote:Op donderdag 6 november 2008 08:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Thanks...one way trafficIncoming only
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan is er iets mis met je spijsvertering...ga jij ook maar naar de dokterquote:Op donderdag 6 november 2008 08:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gaaaaaaaaaaaast m'n drinkontbijt van een half uur geleden
Overigens smaakt ie nu nog steeds goedquote:Op donderdag 6 november 2008 08:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gaaaaaaaaaaaast m'n drinkontbijt van een half uur geleden
Dan is het goedquote:
Whehehequote:Op donderdag 6 november 2008 08:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Overigens smaakt ie nu nog steeds goed
Heb je toevallig dat artikel gelezen dat paracetamol juist hoofdpijn opwekt bij overmatig gebruik... ?quote:Op donderdag 6 november 2008 08:33 schreef crazy987 het volgende:
maar dat ik hoofdpijn heb vind ik neit zo erg
dat ik immuun ben voor paracetamol wel
Hahaquote:Op donderdag 6 november 2008 08:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Overigens smaakt ie nu nog steeds goed
quote:Op donderdag 6 november 2008 08:34 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, k heb trouwens een maat van mij op ludieke wijze gerickrolled!
Heb de CD "Rick Astley - The Ultimate Collection" besteld bij bol.com, en met gepaste kadoverpakking bij hem thuis laten bezorgen
En dat je lichaam er niet meer op zal reagerenquote:Op donderdag 6 november 2008 08:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heb je toevallig dat artikel gelezen dat paracetamol juist hoofdpijn opwekt bij overmatig gebruik... ?
zo vaak neem ik het niet eens meerquote:Op donderdag 6 november 2008 08:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heb je toevallig dat artikel gelezen dat paracetamol juist hoofdpijn opwekt bij overmatig gebruik... ?
Ik denk het nietquote:Op donderdag 6 november 2008 08:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Haha![]()
[..]Gaat dat nou niet vervelen?
Het is toch niet iets chronisch?quote:Op donderdag 6 november 2008 08:35 schreef crazy987 het volgende:
[..]
zo vaak neem ik het niet eens meer
heb ook ngo een krachtiger middel, maar dan betijfel ik dat ik nog kan werken.
Schijnt nare bijwerkingen te hebben met nicotine en cafeine
dat kan mn moeder beamenquote:Op donderdag 6 november 2008 08:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ geeft crazy987 een doek en een flesje chloroform
Werkt gegarandeerd
Nu wil ik ook niet heel lullig doen hoor, maar was jij niet die gozer die blikjes energy drink als ontbijt naar binnen werkt, cola zuipt en vreselijk veel rookt?quote:Op donderdag 6 november 2008 08:35 schreef crazy987 het volgende:
[..]
zo vaak neem ik het niet eens meer
heb ook ngo een krachtiger middel, maar dan betijfel ik dat ik nog kan werken.
Schijnt nare bijwerkingen te hebben met nicotine en cafeine
Sodejuquote:
Ach, ik kan best simpel zijn hoor, die 'je moeder' grappen leven inmiddels ook al een aantal jaartjesquote:Op donderdag 6 november 2008 08:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Haha![]()
[..]Gaat dat nou niet vervelen?
Ehhh, hoe gaat zoiets nou in z'n werkquote:Op donderdag 6 november 2008 08:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kan mn moeder beaambeien
Ja da's ook weer zo, maar dit lijkt meer op een hypequote:Op donderdag 6 november 2008 08:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ach, ik kan best simpel zijn hoor, die 'je moeder' grappen leven inmiddels ook al een aantal jaartjes
Smokez doe eens rustig..het is nog geen vrijdagquote:Op donderdag 6 november 2008 08:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ehhh, hoe gaat zoiets nou in z'n werk
Want dat is natuurlijk niet ontzettend bevorderlijk voor de gezondheidquote:Op donderdag 6 november 2008 08:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nu wil ik ook niet heel lullig doen hoor, maar was jij niet die gozer die blikjes energy drink als ontbijt naar binnen werkt, cola zuipt en vreselijk veel rookt?
Is het ookquote:Op donderdag 6 november 2008 08:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja da's ook weer zo, maar dit lijkt meer op een hype
roken voornamelijk op t werk, 1tje per uurquote:Op donderdag 6 november 2008 08:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nu wil ik ook niet heel lullig doen hoor, maar was jij niet die gozer die blikjes energy drink als ontbijt naar binnen werkt, cola zuipt en vreselijk veel rookt?
Oja, sorry, ik dacht even stiekem wat in te kunnen halen van vorige weekquote:Op donderdag 6 november 2008 08:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Smokez doe eens rustig..het is nog geen vrijdag
Maakt niet uit, het is je vergevenquote:Op donderdag 6 november 2008 08:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oja, sorry, ik dacht even stiekem wat in te kunnen halen van vorige week
Mja het zijn wel leuke grapjesquote:Op donderdag 6 november 2008 08:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Is het ook
Een maand geleden had ik hem ook al per post gerickrolled, door gewoon een enveloppe met songteksten en foto's van Rick Astley naar hem toe te sturen
Overigens kreeg ik de laatste rickroll wel keihard terug!
Kom ik gisteravond bij die gast thuis
"Hé gast, heb je m'n nieuwe dolby surroundset al gehoord?"
- Nee?
Ik had het kunnen weten wat hij op zou zetten...
Hoeveel cola drink je dan?quote:Op donderdag 6 november 2008 08:43 schreef crazy987 het volgende:
[..]
roken voornamelijk op t werk, 1tje per uur
en die energydrink als ontbijt heb al afgeschaft
ben overgestapt naar de chocomelk
en cola is ook al aan het minderen
nu nog maar een litertje per dagquote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 08:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ehhh, ik swaffel zoiets nou op m'n werk
Probeer eens wat minder suiker te pakken?quote:Op donderdag 6 november 2008 08:43 schreef crazy987 het volgende:
[..]
Ik rook er op het werk zo'n 3 per dag..thuis wel wat meer uiteraard, maar 1 per uurquote:Op donderdag 6 november 2008 08:43 schreef crazy987 het volgende:
[..]
Misschien als is geprobeerd op Cola Light over te stappen?quote:Op donderdag 6 november 2008 08:46 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nu nog maar een litertje per dag
en een half litertje water
nee dat zal wel meevallen.quote:Op donderdag 6 november 2008 08:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Probeer eens wat minder suiker te pakken?
En dat je gestopt bent met energy drinks, is prima natuurlijk, maar dat kan nog wel even duren voor je lichaam dat gewend is
Misschien is de hoofdpijn wel een soort afkickverschijnsel?
ik drink al pepsi lightquote:Op donderdag 6 november 2008 08:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Misschien als is geprobeerd op Cola Light over te stappen?
is gezellig met de collega'squote:Op donderdag 6 november 2008 08:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik rook er op het werk zo'n 3 per dag..thuis wel wat meer uiteraard, maar 1 per uur
hoef ik ten eerste niet te flikken denk ik en ten tweede..waarom?
Jup maar bij me vorige bedrijf deden we dat ook iets te vaak en toen werd er helemaal niet meerquote:
Gewoon water zuipenquote:Op donderdag 6 november 2008 08:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Misschien als is geprobeerd op Cola Light over te stappen?
Zeg hallo, ik probeer te stoppen, herinner me er nou niet aanquote:Op donderdag 6 november 2008 08:50 schreef crazy987 het volgende:
over roken gesproken
is alweer ruim 1.5 uur geleden
ben zo terug
doe ik nu ookquote:
Volhouden Smokezquote:Op donderdag 6 november 2008 08:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zeg hallo, ik probeer te stoppen, herinner me er nou niet aan
Alleen maar water of theequote:
haha sorryquote:Op donderdag 6 november 2008 08:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zeg hallo, ik probeer te stoppen, herinner me er nou niet aan
WTF!!!quote:Op donderdag 6 november 2008 08:50 schreef Sm0keZ het volgende:
Heb ik dit trouwens al verteld?
Afgelopen vrijdag (naja, zaterdagochtend en middagnadat we uit de kroeg kwamen zat een maat van mij compleet naar de klote op een stoel tv te kijken. Komt op een gegeven moment zo'n andere gast net van de wc, loopt met een grote grijns naar die gast op die stoel, gaat achter hem staan, trekt z'n gulp open, presenteert z'n pikanto, en geeft hem gewoon 3 klappen in z'n nek!
Die gast wordt vanaf nu aangesproken met "Kapitein Blauwkaak"
Was sowieso een heel vreemde avond, maar heb geen zin om een uur te gaan typen
lus geen theequote:
Bullshit, is gewoon water met een smaakjequote:
wat bier allemaal niet kan veroorzakenquote:Op donderdag 6 november 2008 08:50 schreef Sm0keZ het volgende:
Heb ik dit trouwens al verteld?
Afgelopen vrijdag (naja, zaterdagochtend en middagnadat we uit de kroeg kwamen zat een maat van mij compleet naar de klote op een stoel tv te kijken. Komt op een gegeven moment zo'n andere gast net van de wc, loopt met een grote grijns naar die gast op die stoel, gaat achter hem staan, trekt z'n gulp open, presenteert z'n pikanto, en geeft hem gewoon 3 klappen in z'n nek!
Die gast wordt vanaf nu aangesproken met "Kapitein Blauwkaak"
Was sowieso een heel vreemde avond, maar heb geen zin om een uur te gaan typen
Nah.. laat maarquote:Op donderdag 6 november 2008 08:54 schreef crazy987 het volgende:
[..]
doe ik nu ook
alleen zo`n klote smaak in m`n bek nu
Mja, ik vond het eerlijk gezegd echt niet kunnen.quote:Op donderdag 6 november 2008 08:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat bier allemaal niet kan veroorzaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |