* draculettetje knalt keihard tegen de muur aanquote:Op donderdag 6 november 2008 08:13 schreef draculettetje het volgende:
ik ga mezelf maar eens uit bed gooien
That's the spiritquote:
Mogguh Sgelequote:
Niet te hard he...straks breek jij ook nog wat.quote:Op donderdag 6 november 2008 08:13 schreef draculettetje het volgende:
ik ga mezelf maar eens uit bed gooien
neuj wel op de grondquote:Op donderdag 6 november 2008 08:14 schreef crazy987 het volgende:
[..]
* draculettetje knalt keihard tegen de muur aan
te hard ?
quote:Op donderdag 6 november 2008 08:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh SgeleHebben we er een beetje zin in?
hihi wel gezellig zie ik jou ook eensquote:Op donderdag 6 november 2008 08:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Niet te hard he...straks breek jij ook nog wat.
Kan ik straks twee fruitmanden naar Tilburg brengen
goede morgenquote:Op donderdag 6 november 2008 08:14 schreef Crazy-p het volgende:
Mogguh mensen!nu maar eens op weg naar werk..
Mensen doen alles om ook maar een glimp van mij te kunnen opvangenquote:Op donderdag 6 november 2008 08:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi wel gezellig zie ik jou ook eens
ha ha ik moest weer eens lachenquote:Op donderdag 6 november 2008 08:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mensen doen alles om ook maar een glimp van mij te kunnen opvangen
Ik zag je anders deze morgen nog staan in de weiquote:Op donderdag 6 november 2008 08:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mensen doen alles om ook maar een glimp van mij te kunnen opvangen
Godsammequote:Op donderdag 6 november 2008 08:19 schreef Sm0keZ het volgende:
Pfff die maten van mij sporen echt niet hoor
Krijg ik net een smsje
"Ik ben je moeder zo hard aan het batsen dat ze het alfabet achterstevoren in haar kussen aan het schreeuwen is"
hahhahahaquote:Op donderdag 6 november 2008 08:19 schreef Sm0keZ het volgende:
Krijg ik net een smsje
"Ik ben je moeder zo hard aan het batsen dat ze het alfabet achterstevoren in haar kussen aan het schreeuwen is"
Waarom kijk ik daar niet van opquote:Op donderdag 6 november 2008 08:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee...gaat 'm niet worden vandaag
M'n koffiequote:Op donderdag 6 november 2008 08:19 schreef Sm0keZ het volgende:
Krijg ik net een smsje
Dan heb je er wel naar moeten kijkenquote:Op donderdag 6 november 2008 08:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik zag je anders deze morgen nog staan in de wei
Ik zou maar een paar extra kopjes koffie pakkenquote:
Daar doen we het voorquote:Op donderdag 6 november 2008 08:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha ik moest weer eens lachen
Een kerel die uit het hol van een koe kruipt kun je ook niet echt missen hequote:Op donderdag 6 november 2008 08:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dan heb je er wel naar moeten kijkenDus....
Als het maar wat zinnigs is hequote:Op donderdag 6 november 2008 08:21 schreef debbie_19 het volgende:
Goedemorgenik ben er vandaag denk ik niet veel
Ben druk en ga vanmiddag vroeg weg ivm met mijn ladiesweekend dit weekend
Dusss ik roep wel af en toe wat
Alvast veel plezierquote:Op donderdag 6 november 2008 08:21 schreef debbie_19 het volgende:
Goedemorgenik ben er vandaag denk ik niet veel
Ben druk en ga vanmiddag vroeg weg ivm met mijn ladiesweekend dit weekend
Dusss ik roep wel af en toe wat
Dan heb je het mis hoor.. ik werd achterna gezeten door een enorm geile stierquote:Op donderdag 6 november 2008 08:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een kerel die uit het hol van een koe kruipt kun je ook niet echt missen he
quote:Op donderdag 6 november 2008 08:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als het maar wat zinnigs is he
Mogguh Debs![]()
Dit wordt een flauwe dagquote:Op donderdag 6 november 2008 08:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dan heb je het mis hoor.. ik werd achterna gezeten door een enorm geile stier
Beetje zout en peper ... laat maar zitten ookquote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 08:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Edit..sorry..ehm...nou ja nu staat er in ieder geval wat tekst
Ongekendquote:Op donderdag 6 november 2008 08:22 schreef Sgele het volgende:
Ik zit nog steeds te lachen om dat smsje van Smokez trouwens![]()
Nu al gewoon...dit kan niet goed gaan vandaag
quote:Op donderdag 6 november 2008 08:26 schreef draculettetje het volgende:
inmiddels zonder vallen beneden
ronja maar uit laten!
ps had ik jullie al verteld dat ik tegenwoordig de trap op en af ga met 1 kruk en klein beetje hulp van de trapleuning?
He dat gaat al netjes dan!quote:Op donderdag 6 november 2008 08:26 schreef draculettetje het volgende:
ronja maar uit laten!
ps had ik jullie al verteld dat ik tegenwoordig de trap op en af ga met 1 kruk en klein beetje hulp van de trapleuning?
Read my sigquote:Op donderdag 6 november 2008 08:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Beetje zout en peper ... laat maar zitten ook
Kijk, dat is goed nieuwsquote:Op donderdag 6 november 2008 08:26 schreef draculettetje het volgende:
ronja maar uit laten!
Ik zou die hersenpan van je eens na laten kijken.quote:
Up yoursquote:
Hij moet ook in leven blijven hequote:Op donderdag 6 november 2008 08:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ geeft crazy987 een doek en een flesje chloroform
Werkt gegarandeerd
No thanks...one way trafficquote:
gisteren ook alquote:Op donderdag 6 november 2008 08:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik zou die hersenpan van je eens na laten kijken.
Of je drinkt teveel.. of er zit echt iets niet lekker dat jij zo vaak hoofdpijn hebt?
Dat lukt wel hoorquote:Op donderdag 6 november 2008 08:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hij moet ook in leven blijven he
Gaaaaaaaaaaaast m'n drinkontbijt van een half uur geledenquote:Op donderdag 6 november 2008 08:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Thanks...one way trafficIncoming only
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan is er iets mis met je spijsvertering...ga jij ook maar naar de dokterquote:Op donderdag 6 november 2008 08:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gaaaaaaaaaaaast m'n drinkontbijt van een half uur geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |