quote:Op donderdag 6 november 2008 07:32 schreef Sgele het volgende:
Doe je goed smokez!
Goedemorgen draakje!
nee, schoonmaken en boodschappen doen héquote:Op donderdag 6 november 2008 07:31 schreef Sgele het volgende:
Jij kan zaterdag niet uitslapen ?
ja sorry, ik heb er echt geen verstand van. voor mij is een gitaar een gitaar.quote:Op donderdag 6 november 2008 07:31 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik bedoelde dus dat ik ben gestopt met roken, en om mezelf belonen heb ik voor mezelf maar een mooie Ibanez GSA 60 + bijbehorende versterker gekocht!
Da's de 6e gitaar
quote:Op donderdag 6 november 2008 07:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, schoonmaken en boodschappen doen hé
anders zou ik dat doordeweeks savonds moeten doen, en dat zie ik echt niet zitten.
mogguh draakje
Nee 6!quote:Op donderdag 6 november 2008 07:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja sorry, ik heb er echt geen verstand van. voor mij is een gitaar een gitaar.
en je hebt er trouwens 7 denk ik. GH![]()
Ik heb twee gitaren van ibanez liggen... Kan er alleen niet meer veel op spelenquote:Op donderdag 6 november 2008 07:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja sorry, ik heb er echt geen verstand van. voor mij is een gitaar een gitaar.
en je hebt er trouwens 7 denk ik. GH![]()
Pak die MP3 speler af en bijt hem doormidden.quote:Op donderdag 6 november 2008 07:40 schreef Sgele het volgende:
Godver zit er zon mocro met muziek zonder koptelefoon...
WTF 3 GH ??? hahaha, das echt vet man. doe je echt mulitplayer dan ?quote:Op donderdag 6 november 2008 07:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee 6!
2 electrische
1 akkoestisch
en 3 GH
Netjes!quote:Op donderdag 6 november 2008 07:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb twee gitaren van ibanez liggen... Kan er alleen niet meer veel op spelen
Hakkuh!!!quote:Op donderdag 6 november 2008 07:40 schreef Sgele het volgende:
Godver zit er zon mocro met muziek zonder koptelefoon...
1 gitaar voor m'n PS2, en 2 voor de 360..quote:Op donderdag 6 november 2008 07:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
WTF 3 GH ??? hahaha, das echt vet man. doe je echt mulitplayer dan ?
das praat sgelequote:Op donderdag 6 november 2008 07:44 schreef Sgele het volgende:
Sgele: hè mocro! Zet dat ding uit!
Hij: oh sorry mijnheer
Sgele:wat moet je klappen ofzo ?
ja ik ben de enige hier die je geloofd volgens mijquote:Op donderdag 6 november 2008 07:45 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, even tussendoor, niet bedoeld voor de mensen die mij wél serieus nemen, maar de eerstvolgende keer dat ik weer word vergeleken met die cactusjosti ben ik weer even weg.
Tevens gaan we die kerel nu met z'n allen negeren.
Word er namelijk een beetje moe van
Ik ben volgens mij ook de enige die het echt niet geloofdequote:Op donderdag 6 november 2008 07:45 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, even tussendoor, niet bedoeld voor de mensen die mij wél serieus nemen, maar de eerstvolgende keer dat ik weer word vergeleken met die cactusjosti ben ik weer even weg.
Tevens gaan we die kerel nu met z'n allen negeren.
Word er namelijk een beetje moe van
dat betekent , bier en tietenquote:
Ow da's niet zo lekker danquote:Op donderdag 6 november 2008 07:47 schreef draculettetje het volgende:
hmmm mn zoessie aan de foon
ze is van de trap gevallen en het klinkt alsof het gebroken is
mogguh bellerquote:Op donderdag 6 november 2008 07:49 schreef Bellerophon het volgende:
Goedemorgen
Ugh... ik heb koffie nodig
Mogguh WLquote:
Bwahahaquote:Op donderdag 6 november 2008 07:54 schreef Sm0keZ het volgende:
Ennn we hebben een beller!
[ afbeelding ]
smorgensquote:Op donderdag 6 november 2008 07:49 schreef Bellerophon het volgende:
Goedemorgen
Ugh... ik heb koffie nodig
Thnxquote:Op donderdag 6 november 2008 07:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bwahaha
Allez kitz Smokez? Goed van je trouwens!!Stoppen met roken
zal ik doenquote:Op donderdag 6 november 2008 07:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ow da's niet zo lekker dan
Wens haar maar sterkte en beterschap!
Omgekeerde psychologiequote:Op donderdag 6 november 2008 07:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Thnx
Ik zeg het expres tegen iedereen die ik ken, als ik dan weer trek krijg in een peuk bedenk ik vast wel dat ik géén trek heb in een paar honderd man die mij stuk voor stuk gaan vertellen wat voor slappeling ik ben als ik weer begin met roken
Goedemorgen mevrouwquote:
nou haar wil ik ook best even bellen hoor. wytskequote:Op donderdag 6 november 2008 07:54 schreef Sm0keZ het volgende:
Ennn we hebben een beller!
[ afbeelding ]
Uhh dat zegt me niet zoveel, maar ik noem het gewoon vooruitdenkenquote:
tja nu maar hopen dat het meevaltquote:Op donderdag 6 november 2008 07:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Goedemorgen mevrouw
Vervelend nieuws van je zusje trouwens
Flink gaan sporten zeg ik jequote:Op donderdag 6 november 2008 07:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Uhh dat zegt me niet zoveel, maar ik noem het gewoon vooruitdenken
Heb nu al medelijden met m'n omgeving... Nadat ik een week of 4 ben gestopt verander ik van GVZ (Grote Vriendelijke Sm0keZ) in een of ander misselijk figuur van oneindige chagrijnigheid waar zowel Alien áls Predator hard gillend voor weg zullen rennen
Dat hoop ik dan maar ook voor jequote:Op donderdag 6 november 2008 08:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tja nu maar hopen dat het meevalt
ik hoop hetquote:Op donderdag 6 november 2008 07:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh WL
Ga je vandaag een wat rustiger dagje tegemoet?
Zou wel lekker zijn, zo tegen het einde van de week aanquote:
hihi meer voor haar en d'r gezinquote:Op donderdag 6 november 2008 08:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar ook voor je
Het is mij ook geluktquote:Op donderdag 6 november 2008 07:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Thnx
Ik zeg het expres tegen iedereen die ik ken, als ik dan weer trek krijg in een peuk bedenk ik vast wel dat ik géén trek heb in een paar honderd man die mij stuk voor stuk gaan vertellen wat voor slappeling ik ben als ik weer begin met roken
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |