Jij bent grappigquote:Op woensdag 5 november 2008 10:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En zat dat een beetje? Zo'n spel onder je knie?
Het is een gavequote:
Ja te grappigquote:Op woensdag 5 november 2008 10:37 schreef Runx het volgende:
[..]
nu nog gtap00p doot maken terwijl die in je team zit
Met een t?!? Ongekend... You fail @ lifequote:Op woensdag 5 november 2008 10:37 schreef Runx het volgende:
[..]
nu nog gtap00p doot maken terwijl die in je team zit
Zeer verdachtquote:Op woensdag 5 november 2008 10:37 schreef Sgele het volgende:
Trouwens wel heel frappant weer dat aan het einde van het topic Mooz ineens op komt dagen
Of een gave natuurlijkquote:
Hij stond achter een auto en achter hem stond een muur.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Met een t?!? Ongekend... You fail @ life
quote:Op woensdag 5 november 2008 10:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik hoorquote:Op woensdag 5 november 2008 10:41 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hij stond achter een auto en achter hem stond een muur.
En ik parkeer mijn auto tegen zijn auto aan en hij wordt geplet
I knowquote:
nee was ook niet expres gedaan dus dat scheelt weerquote:Op woensdag 5 november 2008 10:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik hoopte dat je dat juist wel had gedaan, als het onbewust is gedaan dan ben je gewoon gehandicaptquote:Op woensdag 5 november 2008 10:43 schreef Runx het volgende:
[..]
nee was ook niet expres gedaan dus dat scheelt weer
Mogguh Fubar, alles kitsch achter dein ritz?quote:
p00p vertelde dat vanochtendquote:Op woensdag 5 november 2008 10:40 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja te grappig![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe weet jij dat btw
En volgens mij lagte het een en ander want ik zag hem steeds tegen een muur schieten
En zegt hij op msn: "jij mag ook wel op hem schieten hoor"
Lul je er maar weer uitquote:Op woensdag 5 november 2008 10:43 schreef Runx het volgende:
[..]
nee was ook niet expres gedaan dus dat scheelt weer
psssst ik moet je een geheimpje vertellenquote:Op woensdag 5 november 2008 10:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik hoopte dat je dat juist wel had gedaan, als het onbewust is gedaan dan ben je gewoon gehandicapt
En analfabeet... oplossing, spring voor de treinquote:Op woensdag 5 november 2008 10:46 schreef Runx het volgende:
[..]
psssst ik moet je een geheimpje vertellenik ben GEHANDICAPT
ik ben blind dude ..
als dat geen handicap is weet ik het ook niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |