Jij bent grappigquote:Op woensdag 5 november 2008 10:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En zat dat een beetje? Zo'n spel onder je knie?
Het is een gavequote:
Ja te grappigquote:Op woensdag 5 november 2008 10:37 schreef Runx het volgende:
[..]
nu nog gtap00p doot maken terwijl die in je team zit
Met een t?!? Ongekend... You fail @ lifequote:Op woensdag 5 november 2008 10:37 schreef Runx het volgende:
[..]
nu nog gtap00p doot maken terwijl die in je team zit
Zeer verdachtquote:Op woensdag 5 november 2008 10:37 schreef Sgele het volgende:
Trouwens wel heel frappant weer dat aan het einde van het topic Mooz ineens op komt dagen
Of een gave natuurlijkquote:
Hij stond achter een auto en achter hem stond een muur.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Met een t?!? Ongekend... You fail @ life
quote:Op woensdag 5 november 2008 10:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik hoorquote:Op woensdag 5 november 2008 10:41 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hij stond achter een auto en achter hem stond een muur.
En ik parkeer mijn auto tegen zijn auto aan en hij wordt geplet
I knowquote:
nee was ook niet expres gedaan dus dat scheelt weerquote:Op woensdag 5 november 2008 10:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik hoopte dat je dat juist wel had gedaan, als het onbewust is gedaan dan ben je gewoon gehandicaptquote:Op woensdag 5 november 2008 10:43 schreef Runx het volgende:
[..]
nee was ook niet expres gedaan dus dat scheelt weer
Mogguh Fubar, alles kitsch achter dein ritz?quote:
p00p vertelde dat vanochtendquote:Op woensdag 5 november 2008 10:40 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja te grappig![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe weet jij dat btw
En volgens mij lagte het een en ander want ik zag hem steeds tegen een muur schieten
En zegt hij op msn: "jij mag ook wel op hem schieten hoor"
Lul je er maar weer uitquote:Op woensdag 5 november 2008 10:43 schreef Runx het volgende:
[..]
nee was ook niet expres gedaan dus dat scheelt weer
psssst ik moet je een geheimpje vertellenquote:Op woensdag 5 november 2008 10:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik hoopte dat je dat juist wel had gedaan, als het onbewust is gedaan dan ben je gewoon gehandicapt
En analfabeet... oplossing, spring voor de treinquote:Op woensdag 5 november 2008 10:46 schreef Runx het volgende:
[..]
psssst ik moet je een geheimpje vertellenik ben GEHANDICAPT
ik ben blind dude ..
als dat geen handicap is weet ik het ook niet meer
Ja lees even zijn levensverhaal in z'n foboquote:Op woensdag 5 november 2008 10:46 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ben blind dude ..
quote:Op woensdag 5 november 2008 10:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja lees even zijn levensverhaal in z'n foboalles!
Ja dagquote:Op woensdag 5 november 2008 10:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja lees even zijn levensverhaal in z'n foboalles!
ja maar die zie ik niet aankomenquote:Op woensdag 5 november 2008 10:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En analfabeet... oplossing, spring voor de trein
dat zijn de betere tijden om op te staanquote:
Erg genoeg voor je dat je het bent, maar je kunt natuurlijk wel opmerkingen verwachten als je er op zo'n manier mee te koop loopt natuurlijkquote:Op woensdag 5 november 2008 10:46 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ben blind dude ..
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 5 november 2008 10:51 schreef Moozzie het volgende:
@OP plaatje
Wie is die vrouw rechts van logi??
dude dat begrijp ik ook ik spot er zelf ook meequote:Op woensdag 5 november 2008 10:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Erg genoeg voor je dat je het bent, maar je kunt natuurlijk wel opmerkingen verwachten als je er op zo'n manier mee te koop loopt natuurlijk
Ik bedoel er verder niks mee hoor
Preciesquote:Op woensdag 5 november 2008 10:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Erg genoeg voor je dat je het bent, maar je kunt natuurlijk wel opmerkingen verwachten als je er op zo'n manier mee te koop loopt natuurlijk
Ik bedoel er verder niks mee hoor
Ga je rijbewijs halen zou ik zeggenquote:Op woensdag 5 november 2008 10:51 schreef Runx het volgende:
[..]
dude dat begrijp ik ook ik spot er zelf ook mee![]()
alleen geen grappen over rijbewijs anders ga ik huilenwant dat mag ik niet halen
![]()
Hoiquote:Op woensdag 5 november 2008 10:50 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ja en met u beller
Je zou maar geen rijbewijs mogen halenquote:Op woensdag 5 november 2008 10:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ga je rijbewijs halen zou ik zeggen
Ik heb 'm ook niet, maar dat heeft niks met m'n ogen te makenquote:Op woensdag 5 november 2008 10:53 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je zou maar geen rijbewijs mogen halen
Dan kan je net zo goed meteen van de brug af springen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |