SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilertje anders rekt et forum zoDon't think, be sure!
quote:Op donderdag 13 november 2008 13:17 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ook nog
wie o wie zou toch de laatste post hebben* kuch moozzie kuch *
Zo ben ik heul nietquote:Op donderdag 13 november 2008 13:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
jah die zit er gewoon op te wachte
hmm wie weetquote:Op donderdag 13 november 2008 13:17 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Uhm nee![]()
Mischien doet debs het
ben ik ookquote:Op donderdag 13 november 2008 13:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dacht dat jij ziek aan het worden was
Nou dat is dan de baby van barra met dat andere vrouwtje hoorquote:
Hoe weet je dat zo zekerquote:Op donderdag 13 november 2008 13:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou dat is dan de baby van barra met dat andere vrouwtje hoor
Mijn kinderen worden veel knapper
Eigendunkquote:Op donderdag 13 november 2008 13:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou dat is dan de baby van barra met dat andere vrouwtje hoor
Mijn kinderen worden veel knapper
Dat kan toch niet anders? kijk naar dat kindquote:
Nee sorry.. ik wil me ogen nog langer houden dan vandaagquote:Op donderdag 13 november 2008 13:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat kan toch niet anders? kijk naar dat kind
Volgens mij zie jij er ook niet uit op de baby foto'squote:Op donderdag 13 november 2008 13:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat kan toch niet anders? kijk naar dat kind
quote:Op donderdag 13 november 2008 13:19 schreef GilaMonyet het volgende:
Grats met 500ste topic runx!
dank uSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilertje anders rekt et forum zo![]()
ik kon het niet meer aan ik viel bijna flauw , zooooooo'n eer om de 500ste topic te openen
dank jullie wel dit is allemaal dankzei de hardcore mensen mede mogelijk gemaaktdie hier vanaf het begin bij zaten, die hun werk opgaven voor grtdojw .
en wou de paus ook nog bedanken
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |