Lol.. maak de OP..quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
heeft er nog iemand behoefte aan een OP?
owja en Fubar als je de opmerking van Gila niet snapt moet je deze even lezen
Wie zou jij willen "spitroasten" en met wie?
verkapte fipo
hehe ik had de 1 wel weggehaald maar ik was vergeten mijn numberlocik aan te doen.. dus hij deed nietsquote:
Haha...quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe ik had de 1 wel weggehaald maar ik was vergeten mijn numberlocik aan te doen.. dus hij deed niets
quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe ik had de 1 wel weggehaald maar ik was vergeten mijn numberlocik aan te doen.. dus hij deed niets
Mogguh Draakje!quote:
Haha yup.. hij wilt met Barra & Filemon spitroastenquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:53 schreef Droxz.nl het volgende:
O djeez, wat heb ik gisteren allemaal gemist zeg... Bara heeft een mannelijke Fokker () achter zich aan?
![]()
wat triest dat je doorpost? dan ben ik toch ook triest ha haquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:53 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mogguh Draakje!
Ben toch maar gaan doorposten, best triest eigenlijk!
ja na alle vrouwen en dave is dit weer wat nieuws... weet alleen niet goed wat ik er mee aan moetquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:53 schreef Droxz.nl het volgende:
O djeez, wat heb ik gisteren allemaal gemist zeg... Bara heeft een mannelijke Fokker () achter zich aan?
![]()
quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha yup.. hij wilt met Barra & Filemon spitroasten![]()
En bara zuigen, en host zelfs de plaatjes van bara... WTFquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha yup.. hij wilt met Barra & Filemon spitroasten![]()
Het zal allemaal ff tegen gisteren hahahahaquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wat triest dat je doorpost? dan ben ik toch ook triest ha ha
quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
En bara zuigen, en host zelfs de plaatjes van bara... WTF
Gaan met die banaan?quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja na alle vrouwen en dave is dit weer wat nieuws... weet alleen niet goed wat ik er mee aan moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |