Hij wil een trio met die knakkerquote:Op maandag 10 november 2008 13:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
je wil waT?
dudequote:Op maandag 10 november 2008 13:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hij wil een trio met die knakker
Het gaat dan ook om de spitroast, niet zomaar een trio waarbij zijn lul in de buurt komt van de mijnequote:Op maandag 10 november 2008 13:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dude![]()
trio's doe je met een extra vrouw erbij!
quote:Op maandag 10 november 2008 13:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om de spitroast, niet zomaar een trio waarbij zijn lul in de buurt komt van de mijne
tuurlijk, meisjes laten deepthroaten kan ik als de bestequote:
quote:Op maandag 10 november 2008 14:31 schreef Nielsch het volgende:
[..]
tuurlijk, deepthroaten kan ik als de beste
Bwahaha die is goedquote:Op maandag 10 november 2008 15:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gast.... lees wat je typt !!!!
![]()
![]()
![]()
Ah.. ik dacht aan spit als spugen dacht al wtfquote:Op maandag 10 november 2008 15:50 schreef Nielsch het volgende:
Meisje die op haar handen en voeten zit, terwijl een man haar van achter neemt en ze een andere man pijpt. Schijnt er uit te moeten zien als een varkentje aan een spit, hence spitroasting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
quote:Op maandag 10 november 2008 16:00 schreef GilaMonyet het volgende:
Owja.. mijn antwoord...
Ik zou willen spitroasten met Debbie & Barraik zal alvast voor debbie antwoorden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dude![]()
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
Juistem! Gewoon uit elkaar trekken dat mokkel! Daar heb ik geen andere vent voor nodigquote:Op maandag 10 november 2008 15:54 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ah.. ik dacht aan spit als spugen dacht al wtf
Nee sorry ik doe wel aan de wilde stier..
puik idee!quote:Op maandag 10 november 2008 16:01 schreef Moozzie het volgende:
Goed topic
Doe mij maar Odette Yustman
[ afbeelding ]
en Elise van der Horst
[ afbeelding ]
En dan doet er eentje maar een voorbind dildo om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |