Rossdale,quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je blowt dan ben je toch een blower? Wat loop jij nou weer te zeiken? Ga naar KLB ofzo, en laat verveelde werkluie mensen lekker hun ding doen in dit topic. Forum is groot genoeg om ergens anders te lopen zieken.
En toch vertrouw ik het nietquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja telefoons, maar met tv's zijn ze wel goed
oke ik erger me ook wel eens aan mensen... alleen hoef ik ze dan niet gelijk te beledigen...quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jongen je begrijpt ook echt niks he![]()
ik kan nu doodleuk zoals jij het zovaak zegt zeggen van: het is een grap. Maar zo ben ik niet, ik zeg gewoon wat ik meen. Klaar.
je moet me niet naar MIJ aanpassen maar het zal leuk zijn als je je richting het forum kan aanpassen.
Tussen proberen goed om te gaan en forceren zit ook ee nwereld van verschil maar goed. En waarom denk je nu zelf dat ik je zo aanval?
Precies omdat op een dag 9 van de 10 posts toch echt van jou afkomen zonder nuttige bijdrage aan ee ntopic .... Het is sinds gister weer eve nwat veranderd. Maar volgende week val je toch weer terug in het oude. maar om het even anders aan te pakken, jij bent heus niet de enige.
Ook een moozie met zijn soms gesprekstof killende replys of quotes.
Ik heb ook eerlijk aangegeven dat ik respect voor jouw situatie heb idd, dat klopt.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik wil nog wel even zeggen dat ik toen wel heb uitgelegd waarom ik er zo over denk (het blowen etc). Ook heb ik toegegeven dat niet iedereen hetzelfde is en dat ik eigenlijk niet mensen zou moeten veroordelen door het blowen aangezien niet iedereen dan gelijk een verslaafde is en sommige, nee vele mensen wel weten hoe ze er mee om moeten gaan. En dat ik weet dat het mijn probleem is als ik dat wel doe.
Welke film was er te zien danquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:30 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb een lg gezien van 400 euro.
en heb op internet allemaal reviews gelezen enzo..en ik raakte er wel een beetje opgewonden van![]()
![]()
gezelligquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:34 schreef Runx het volgende:
ik heb pauze en niemand gaat nar de kantinewtf
pussy paradise 18quote:
Dat fatsoenlijk lullen, daar gaat het dus veel mensen omquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar het over gaat, maar het is duidelijk dat het complete bullshit en onzin is. Geziek en gebitch zit niemand op te wachten. Dus doe het maar lekker in PM of maak een eigen zeiktopic aan. Post hier gewoon fatsoenlijk en lul slap met iedereen mee, of donder gewoon op
Valt hij mij nou aan?quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:28 schreef Crazy-M het volgende:
Ook een moozie met zijn soms gesprekstof killende replys of quotes.
jaquote:
hij had het niet over jou maar over essiequote:Op dinsdag 18 november 2008 12:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Rossdale,
het gaat hier niet om zieken. maar gewoon eve nde mening geven waarom sommige niks meer posten. Forum is inderdaad groot genoeg en 9 van de 10 mensen negeer ik ook gewoon als ik ze niet mag. Alleen soms trek ik gewoon mn bek tegen 1 van de 10 open. En dan is dat meestal een terechte.
noootquote:
Dat heb ik toch ook al toegegeven Crazyessie, daarom meldde ik dat nog evenquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:34 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Ik heb ook eerlijk aangegeven dat ik respect voor jouw situatie heb idd, dat klopt.
Ontken ik ook niet.. Maar dan nog als newbie zijnde zo fel te worden aangevallen is niet een leuke welkom. Weet je zelf ook wel, want zo zou jij ook niet willen worden behandeld. Want jouw mening was gebaseerd op wat je heb meegemaakt, waar ik verder nix over zal zeggen want dat is niet mijn recht.
Maar wat wel duidelijk was, dat daardoor ook je mening niet meer objectief is wat betreft het blowen.
En dat is lastig dat weet ik, maar als het om andere personen gaat, mensen die jij niet kent dan mag ik aannemen dat jij zelf ook wel inmiddels hebt geleerd dat je je mening dan beter objectief kan verwoorden, ipv zoals jij het in 1e instantie aanpakte.
Daarmee zet je kwaad bloed..
4 mensen die: Weten hoe ee nslowchat was, hoe het hier is geweest en hoe het gezellig voor iedereen kan zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en op dit moment zijn er 4 mensne die er een probleem mee hebben,,,,, en ik denk dat er zeker 15 vaste posters zijn... dus wie of wat is het forum?
daarna kwam oral invasionquote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:36 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat heb ik toch ook al toegegeven Crazyessie, daarom meldde ik dat nog even
Ik heb ook toegegeven dat ik fout heb gehandeld.
Godverals steeds je collega over je schouders meekijkt is het best lastig om te reageren
Barra, je vind het vast niet erg als ik hier op reageer.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
oke ik erger me ook wel eens aan mensen... alleen hoef ik ze dan niet gelijk te beledigen...
dat is namelijk zo onbeschoft.. dus roep maar weer als je je denkt naar je leeftijd te kunnen gedragen.
,mensen uitschelden is ook niet gewenst in het topic.. en dat doe je ook
en op dit moment zijn er 4 mensne die er een probleem mee hebben,,,,, en ik denk dat er zeker 15 vaste posters zijn... dus wie of wat is het forum?
jah, jij maakt je ook schuldig aan gebagger.quote:
meer kun je ook niet zo te zienquote:
meisje je bent er nooit.....quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:31 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Oh ik luister wel Barra, dat jij bepaalde teksten van mij onthoudt en de rest niet ...
Moeilijk he... lezen
Tsjongejonge
Ik zit in deze discussie aan te geven dat jij en zowel Debby een behoorlijke tijdlang irritant waren.
meisje je bent er nooit.....quote:En idd, het was niet all1 3 posts.. Jullie wisten een topic te vullen!
dish?......quote:En als ik dan als newbie een gesprek aanga met een mede-blower die dan gedisht wordt door onze Kwebbel, wordt er nu raar opgekeken als ik haar dish?
waarom zo onbeschoft meisje.. zo voer je toch op je werk ook geen discussie?quote:Jammer voor jouw dan..
What comes around, goes around..
En ehh... jij hebt ook best lange tenen!
kerel uit lokken..quote:
Ik zeg niet dat ik niet bagger. Ik hou het gewoon vrolijk en van niemand aan.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, jij maakt je ook schuldig aan gebagger.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
meisje je bent er nooit.....
[..]
meisje je bent er nooit.....
[..]
dish?......
debbie dist je niet ze gaf haar mening en onderbouwde die
[..]
waarom zo onbeschoft meisje.. zo voer je toch op je werk ook geen discussie?
ja droxz... dat heet natuurlijk verloop.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Barra, je vind het vast niet erg als ik hier op reageer.
Bedenk je dit eens in: Er is een leuke lange topicreeks gemaakt voor een aantal mensen.
Deze mensen vonden het zo gezellig, dat er zelfs relatie's uit zijn gekomen en we naar elkaars trouwerij zijn geweest. Er komen van mensen bij, en gaan wat mensen weg... allemaal prima.
Maar blijkbaar komen er genoeg andere mensen bij die deze mening niet delen. Er blijven dus steeds minder mensen lang houden (die deze reeks zijn begonnen), zou dat nou komen omdat die mensen wat hebben aangepast, of door mensen die er andere gedachten op na houden?
Ik heb te snel getypt volgens mij, bedoelde er mee dat ik er topics mee kon vullen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat maakt mij de wereld van verschil.
Als ik bij de supermarkt in de rij sta en iemand dringt voor dan zeg ik er wat van.
Wanneer iemand aan mij vraagt of hij even voor mag omdat hij alleen zn tandpasta moet afrekenen is het heel anders
[..]
ik heb dus gister 3 opmerkingen van jou gepakt uit 1 pagina.. en dat was van 1 morgen .. en dat was gister.. wat jij met logi doet is al langer dan 1 dag aan de gang.
wanneer graag zie ik de bron dat wij een heel topic hebben dichtgeslijmt
[..]
ik constateer het alleen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:40 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik niet bagger. Ik hou het gewoon vrolijk en van niemand aan.
ik zag dat het niet over mij ging, maar ik ga me er niet mee bemoeien. Als iemand commentaar heeft over mijn posts hoor ik dat graagquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik constateer het alleen.
En madskills, wat jij wilt
maar discussies gingen ook niet over jou. want jij hebt wel wat betere posts gehad dan de laatste paar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |