En m'n baas is hier ook, die kijkt het zo allemaal eens aan.. en zegt doodleukquote:
Ben jij een pokkejong eigenlijk zegquote:
Haha.. inderdaad meenmen die baas en dronken voeren..quote:Op woensdag 19 november 2008 19:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
En m'n baas is hier ook, die kijkt het zo allemaal eens aan.. en zegt doodleuk
"voor een bijdehand ventje met een veel te grote smoel hou je verdomd goed contact met onze klanten"![]()
Ben 'm aan het overhalen of ie meegaat
Maar ik vind jou wel liefquote:Op woensdag 19 november 2008 19:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ben jij een pokkejong eigenlijk zegeen ander geen fipo gunnen
Ah we delen dezelfde meningquote:Op woensdag 19 november 2008 19:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ben jij een pokkejong eigenlijk zegeen ander geen fipo gunnen
Op m'n vorige trip hierheen heb ik 'm overgehaald om een sambuca slammer contest met me te doenquote:Op woensdag 19 november 2008 19:06 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha.. inderdaad meenmen die baas en dronken voeren..
kan je dat later weer gebruiken
Ben ik niet grappig genoeg dan?quote:Op woensdag 19 november 2008 19:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
sgele... deze moet je maar ff checken.. is om je humor op peil te brengen voor vanavond!
http://www.electricretard.com/0024.html
lol wtfquote:Op woensdag 19 november 2008 19:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
sgele... deze moet je maar ff checken.. is om je humor op peil te brengen voor vanavond!
jawel maar dan kan je ze uitprinten en mee de kroeg in nemen!quote:Op woensdag 19 november 2008 19:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ben ik niet grappig genoeg dan?
edit:
OMFG![]()
![]()
Sambuca is dan ook tering viesquote:Op woensdag 19 november 2008 19:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Op m'n vorige trip hierheen heb ik 'm overgehaald om een sambuca slammer contest met me te doen
Dat heeft ie verloren en vervolgens 2 dagen ziek in z'n hotelkamer gelegen![]()
Wel een geschikte kerel verder trouwens
quote:Op woensdag 19 november 2008 19:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ben ik niet grappig genoeg dan?
edit:
OMFG![]()
![]()
geen tijd voor zap de neger ?quote:Op woensdag 19 november 2008 19:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Op m'n vorige trip hierheen heb ik 'm overgehaald om een sambuca slammer contest met me te doen
Wat zeg je nou...quote:Op woensdag 19 november 2008 19:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Sambuca is dan ook tering vies
Jep, mee eenschhhhhh.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Sambuca is dan ook tering vies
Die strips zijn echt te foutquote:Op woensdag 19 november 2008 19:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Dude die is te erg gewoonquote:Op woensdag 19 november 2008 19:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
DIE EDIT!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nu weet ik helemaal dat ik vanavond aan de zuip ga!
Spuit 11 geeft lichtquote:
ik had een keer vriendjes gemaakt met een barvrouw... schonk ze een longdrinkglas vol sambuca... zegt ze: begin maar te drinken door dit rietje en als je halverwege bent schenk ik bij totdat hij weer volzit...quote:Op woensdag 19 november 2008 19:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |