dank uquote:
quote:
ik voel me vereerdquote:Op woensdag 19 november 2008 12:36 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk alleen in GRTDOJW (met dit account dan), dus heb mijn lijstje ook maar gemaakt uit members van hier![]()
RunX komt er ook wel redelijk wat in voor zag ik ahahhaa
overloperquote:Op woensdag 19 november 2008 12:41 schreef Runx het volgende:
[..]
ik voel me vereerd![]()
ik ga denk ik mijn carrière uitbreiden naar ook buiten de Grtdojw , alleen heb geen tijd
lolquote:Op woensdag 19 november 2008 12:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
![]()
deze gaat uit naar mijn nieuwe tv
zonder mij was je hier nooit gekomen jongetjequote:
Ik zit op een particulier reisbureau... Dus ook weleens contact met tuiquote:Op woensdag 19 november 2008 12:37 schreef Runx het volgende:
[..]
huh zit je op een arke , holland international , kras etc reisbureau ? dus wat onder tui valt ? dan zou heel goed kunnen dat ik je aan de lijn heb gehad anderhalf jaar gelden heb ik hier namelijk ook stage gelopen en toen zat ik full time aan de telefoon
aha nee als je bij tui aan gesloten bent , zoals overandere travelconnect , en je hebt wat met je pc dan kan je de tui servicedesk bellenquote:Op woensdag 19 november 2008 12:43 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Ik zit op een particulier reisbureau... Dus ook weleens contact met tui![]()
Maar anderhalf jaar geleden zat ik daar nog niet, werk er nog maar sinds dit jaar
Dus dan is het dus nie mogelijk
Haha toch grappig, dat je alsnog qua werk redelijk dicht bij elkaar in de buurt zit dan
Bewijst wel, hoe goed ik eigenlijk daadwerkelijk oplet op mn eigen werk...quote:Op woensdag 19 november 2008 12:45 schreef Runx het volgende:
[..]
aha nee als je bij tui aan gesloten bent , zoals overandere travelconnect , en je hebt wat met je pc dan kan je de tui servicedesk bellenalleen kans is klein dat ik telefoon opneem ik zit namelijk op een ander project
je zei aftrekkenquote:Op woensdag 19 november 2008 12:48 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Bewijst wel, hoe goed ik eigenlijk daadwerkelijk oplet op mn eigen werk...![]()
Wij hebben idd travelconnect etc..
Maar heb zelf nie gestudeerd in deze richting, dus heb het soms al moeilijk genoeg met de andere dingen die om me oren vliegen op een dag..
Plus het is een particulier, dus zelf factuurtjes maken ensow. Wel geinig, beseffend dat ik egt door de hele schoolperiode heen alleen maar onder de 4 gemiddeld haalde op egt werkelijk alles wat met rekenen te maken heeft.. Het enige wat ik kan is optellen en aftrekken..
quote:Op woensdag 19 november 2008 12:50 schreef Runx het volgende:
[..]
je zei aftrekken
nee maar travelconnect ondersteunen wij ook en lag er vanochtend er uit
Bye byequote:Op woensdag 19 november 2008 12:50 schreef Runx het volgende:
mensen ik ga eten
mensen die nog moeten eten , eet smakelijk
hihi jah, sorry ik kon het niet latenquote:Op woensdag 19 november 2008 12:50 schreef Runx het volgende:
[..]
je zei aftrekken
nee maar travelconnect ondersteunen wij ook en lag er vanochtend er uit
ik zou zeggen photoshop hem erop en host de imagequote:Op woensdag 19 november 2008 12:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
kan mijn avater ook niet tussen vaste posters ?
ik zie nog een plaatje vrij rechts onderin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |