quote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 12:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hallo Moozzie,
en de rest (lekker makkelijk)
tofquote:Op woensdag 19 november 2008 12:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik heb gisteren mijn nieuwe tv opgehaald![]()
![]()
fucking vet ding
Hee jijquote:
specs?quote:Op woensdag 19 november 2008 12:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik heb gisteren mijn nieuwe tv opgehaald![]()
![]()
fucking vet ding
JAAAquote:Op woensdag 19 november 2008 12:18 schreef Moozzie het volgende:
[..]
tof![]()
![]()
En meteen de ps3 aan gesloten natuurlijk
gamed een stuk leuker ofniet?
LG 32 lg 2000quote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 12:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
006. 170 BarraCupraCuda
007. 169 GilaMonyet
gila is pwned!
Gilizzlequote:
Hoerquote:Op woensdag 19 november 2008 12:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
006. 170 BarraCupraCuda
007. 169 GilaMonyet
gila is pwned!
1 halloquote:
Nee rolschoppert van mequote:Op woensdag 19 november 2008 12:06 schreef Crazy-M het volgende:
Droxz, nu noem je mij toch geen WOW-er he
"kwaliteitsposts"quote:Op woensdag 19 november 2008 12:21 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hoer
Ik had gister wel meer kwaliteitsposts!
quote:
jaaaaaaaaaaa dat kan wel zijn... maar ik heb nog steeds 1 post meerquote:Op woensdag 19 november 2008 12:21 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hoer
Ik had gister wel meer kwaliteitsposts!
was dat die zwartharige die een lekker lichaam had maar niet zo super mooi hoofd ?quote:Op woensdag 19 november 2008 12:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik moest net naar de "printer" kijken, bij een heel lekker wijf
duurde best lang, voordat ik het gefixt hadgek he, als zij vlak voor mij stond met de rug naar mij toe
Stond ze ook nog gebukt?quote:Op woensdag 19 november 2008 12:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik moest net naar de "printer" kijken, bij een heel lekker wijf
duurde best lang, voordat ik het gefixt hadgek he, als zij vlak voor mij stond met de rug naar mij toe
dan is het goed meneertjequote:
lol, er is heir geen zwartharige met een lekker lichaam maar niet zo'n super mooi hoofdquote:Op woensdag 19 november 2008 12:26 schreef Runx het volgende:
[..]
was dat die zwartharige die een lekker lichaam had maar niet zo super mooi hoofd ?
Dudequote:Op woensdag 19 november 2008 12:25 schreef Runx het volgende:
hoooiik ben er ook weer
moest even pijpen
HAHA IK ZEI PIJPEN
![]()
Pics or it didn't happenquote:Op woensdag 19 november 2008 12:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
lol, er is heir geen zwartharige met een lekker lichaam maar niet zo'n super mooi hoofd
wel een blonde met een lekker lichaam maar niet zo'n super mooi hoofd.
Dit was een zwartharige met zowel een lekker lichaam als hoofd
volgens mij heb ik die zwartharige gezien die stond bij ons in de lift tochquote:Op woensdag 19 november 2008 12:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
lol, er is heir geen zwartharige met een lekker lichaam maar niet zo'n super mooi hoofd
wel een blonde met een lekker lichaam maar niet zo'n super mooi hoofd.
Dit was een zwartharige met zowel een lekker lichaam als hoofd
af en toe welquote:
http://www.nu.nl/news/184(...)_eerste_werkdag.htmlquote:Man door het lint op eerste werkdag
Uitgegeven: 19 november 2008 11:22
Laatst gewijzigd: 19 november 2008 11:24
ROTTERDAM - Niet iedereen vindt het blijkbaar nodig om een goede indruk te maken op de eerste werkdag. Bij een 19-jarige man die voor het eerst aan de slag ging bij een bedrijf in Rotterdam sloegen in de nacht van dinsdag op woensdag de stoppen door.
De werknemer vond dat zijn nieuwe collega's hem nogal vreemd aankeken. Daarop ontstond ruzie.
Hij bedreigde verscheidene mensen met de dood en sloeg tevens een ruit in. Gewaarschuwde agenten hielden de kersverse werknemer aan.
i ain't got picsquote:
De stekker van de printer in het stopcontact en jouw stekker in ...quote:Op woensdag 19 november 2008 12:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
af en toe wel![]()
ik kan me eigenlijk niet eens herinneren dat ik wat aan die printer heb gedaan
maar die heeft ook alles wel lekker, maar dit was een andere, deze is wel nederlands..quote:Op woensdag 19 november 2008 12:28 schreef Runx het volgende:
[..]
volgens mij heb ik die zwartharige gezien die stond bij ons in de lift toch
That would be awesomequote:Op woensdag 19 november 2008 12:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
De stekker van de printer in het stopcontact en jouw stekker in ...
nvm
aha een NLerquote:Op woensdag 19 november 2008 12:30 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
maar die heeft ook alles wel lekker, maar dit was een andere, deze is wel nederlands..![]()
die in de lift niet 100 %, net als Gila
maar die is wel lekker, dat wijf dan..
easy there boyquote:
RunX, heb je aan je schapen niet genoeg dan?quote:Op woensdag 19 november 2008 12:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
easy there boy![]()
staat in de wet: foreigners shall not be able to nail dutch girls, they are only for the dutch.
any form of sexual contact with a dutch girl shall be seen as raping !!
Ga naar je schapenquote:
Ik had natuurlijk weer de meest vermakelijke postsquote:Op woensdag 19 november 2008 12:29 schreef Droxz.nl het volgende:
En dan had ik zeker de meeste discussievoerder posts gisteren?
ik de meeste rel postsquote:Op woensdag 19 november 2008 12:34 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik had natuurlijk weer de meest vermakelijke posts
ja die blijft ook maar wegquote:Op woensdag 19 november 2008 12:34 schreef Droxz.nl het volgende:
Waar is Beller eigenlijk? Moeten we niet eens een vermist topic maken voor hem?
Ik kom eigenlijk alleen in GRTDOJW (met dit account dan), dus heb mijn lijstje ook maar gemaakt uit members van hierquote:Op woensdag 19 november 2008 12:34 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik had natuurlijk weer de meest vermakelijke posts
nee maar die zijn niet blondquote:Op woensdag 19 november 2008 12:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
RunX, heb je aan je schapen niet genoeg dan?
huh zit je op een arke , holland international , kras etc reisbureau ? dus wat onder tui valt ? dan zou heel goed kunnen dat ik je aan de lijn heb gehad anderhalf jaar gelden heb ik hier namelijk ook stage gelopen en toen zat ik full time aan de telefoonquote:Op woensdag 19 november 2008 12:33 schreef Crazyessie het volgende:
Dus het kan nie zo zijn Runx dat wij elkaar aan de lijn hebben gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |