Nee.. maar wel saai..quote:Op woensdag 19 november 2008 11:44 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
beetje gear verzamelen is toch niet zo moeilijk ?
Wen er maar aan de komende tijd doe je niet anders..quote:Op woensdag 19 november 2008 11:47 schreef Moozzie het volgende:
Gister btw met 5DK's ramparts gedaan
Ging nog best goed
PVE gear niet echt nee, maar PVP gear...the drudgeryquote:Op woensdag 19 november 2008 11:44 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
beetje gear verzamelen is toch niet zo moeilijk ?
Ej, ander icoontje?quote:Op woensdag 19 november 2008 11:50 schreef Crazyessie het volgende:
Nee droxz
Of je moet mij niet meerekenen..
OMFG, wat een taaltje, te grappig!quote:Op woensdag 19 november 2008 11:50 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
PVE gear niet echt nee, maar PVP gear...the drudgery
Random bg's ftl. Alleen guild bg's of fatsoenlijke pre-mades zijn ok.
quote:Op woensdag 19 november 2008 11:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ej, ander icoontje?
Mogguh trouwens!
HC's/badge/10-men/crafted is best goed te doen om mee te beginnen hoorquote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 11:52 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
OMFG, wat een taaltje, te grappig!
Neuh niet echt.quote:Op woensdag 19 november 2008 11:52 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Yes.... was gisteraaf nog behoorlijk wakker dus ben ff wezen kloten.
Ook fobo'tje aangemaakt![]()
![]()
Goeiemogguh btw.. Btje kunnen slapen?
quote:Op woensdag 19 november 2008 11:53 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
je zal ongetwijveld het zelfde hebben in cod droxz
elk spel zn eigen taal
ik weet niet of jij altijd hele zinnen gebruikt
pvp=player vs player
pve= player vs de buitenwereld...
quote:Op woensdag 19 november 2008 11:52 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
OMFG, wat een taaltje, te grappig!
True.. maarja S2 is dan weer makkelijker héquote:Op woensdag 19 november 2008 11:52 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
HC's/badge/10-men/crafted is best goed te doen om mee te beginnen hoor
quote:Op woensdag 19 november 2008 11:53 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Neuh niet echt.
Heb wel wat tijd liggen denken/piekeren enzo
Jij nog een beetje geslapen?
iig een heul stuk minder denk.quote:Op woensdag 19 november 2008 11:53 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
je zal ongetwijveld het zelfde hebben in cod droxz
elk spel zn eigen taal
ik weet niet of jij altijd hele zinnen gebruikt
pvp=player vs player
pve= player vs de buitenwereld...
Weet jij het, ik snap er niets van?!quote:
Hoezo zal je alleen maar meer negatief gaan denken dan?quote:Op woensdag 19 november 2008 11:55 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Ook niet egt, mn vriend kwam zn afspraak weer eens niet na en was extreem laat thuis.
Daarna niet echt meer kunnen slapen en ook veel liggen nadenken, maar ik vrees dat ik all1 maar meer negatief ga nadenken en dat komt ook niet ten goede van mn vriend
Dan heb je ook nog ace: heel team gekilledquote:Op woensdag 19 november 2008 11:55 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
iig een heul stuk minder denk.
Enige wat je vaak zal horen is:
Camper : Iemand die zich verstopt, en een kill wil maken op iemand die b.v voorbijloopt
Baseraper: (meer uit Deltaforce maar ok), iemand die wacht op een punt waar mensen in het level komen.
Nader: Iemand die alleen maar granaten kan gebruiken om zijn kills te maken... meestal dus noobs.
Noob: Fucking beginner, prutser/lutser
Dat ken ik niet eensquote:Op woensdag 19 november 2008 11:53 schreef Crazyessie het volgende:
En als ik nu over Lineage begin...
Dan kom ik natuurlijk extreem sullig over tink!
lol
Hmm... K was toch al nie van plan mn prive-leven hier op fok.nl te gooienquote:Op woensdag 19 november 2008 11:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hoezo zal je alleen maar meer negatief gaan denken dan?
(p.s die kan ook over msn als je dat liever hebt hoor)
Wel balen ja, dat hij zo laat was. Daar heb ik geen last van(bedoeld als grapje, met hint naar gisteren)
Ik ben geen WOWer neen.quote:Op woensdag 19 november 2008 11:49 schreef Droxz.nl het volgende:
Ik zit hier toch niet met een topic vol met WOWérs he?
Jahoor, maar dan krijg je wel mijn pols er gratis bijquote:Op woensdag 19 november 2008 12:01 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Hmm... K was toch al nie van plan mn prive-leven hier op fok.nl te gooien
Zo boeiend ist nou ook weer niet..
Maarja, door de huidige situatie gecombineerd met het feit dat ik hier veel all1 zit...
En tsjah, als je dan weinig mensen om je heen hebt die je kunnen helpen met positieve gedachten, dan wordt het soms wel zwaar en behoorlijk eenzaam!
Ruilen?
yup zit bij de servicedesk maar hoeft gene telefoon aan te nemen omdat ik met een andere project bezig ben dus .quote:Op woensdag 19 november 2008 11:49 schreef Crazyessie het volgende:
Haha runx
Doe jij ook wel callcenter daaro?
quote:Op woensdag 19 november 2008 11:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat ken ik niet eens![]()
Ik speel alleen deltaforce, battlefield, call of duty, en heul soms nog een potje Counterstrike.
ik heb dat wel gedaanquote:Op woensdag 19 november 2008 12:01 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Hmm... K was toch al nie van plan mn prive-leven hier op fok.nl te gooien
Zo boeiend ist nou ook weer niet..
Maarja, door de huidige situatie gecombineerd met het feit dat ik hier veel all1 zit...
En tsjah, als je dan weinig mensen om je heen hebt die je kunnen helpen met positieve gedachten, dan wordt het soms wel zwaar en behoorlijk eenzaam!
Ruilen?
Das niet zo gek, ik speel echt alleen FPSquote:Op woensdag 19 november 2008 12:04 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Ben ik beter op de hoogte dan jij
Dankzij mn broers dan ...
Ken die spellen wel die jij speelt
Counterstrike:quote:Op woensdag 19 november 2008 11:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat ken ik niet eens![]()
Ik speel alleen deltaforce, battlefield, call of duty, en heul soms nog een potje Counterstrike.
Idd het BG is onwijs saai en ik zat weer net in een battlegroup waar de horde 9/10 keer verloor. Niet echt stimulerend om verder te spelen dus..quote:Op woensdag 19 november 2008 11:46 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nee.. maar wel saai..
BGs farmen is saai tenzij je in pvp guild zit dan doe je premades en dat is tof
Het was best grappig. We pwnde aardig. Het jamere is alleen dat een noob de boss ging looten toen er een paar dood warenquote:Op woensdag 19 november 2008 11:48 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wen er maar aan de komende tijd doe je niet anders..
Elke instance doe je gaat doen is met 5 DKs
Ik gister Ring Of Blood gedaan met 5dks.. ging best simpel
quote:Op woensdag 19 november 2008 12:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jahoor, maar dan krijg je wel mijn pols er gratis bij
(de rest over msn)
Lineagequote:Op woensdag 19 november 2008 11:53 schreef Crazyessie het volgende:
En als ik nu over Lineage begin...
Dan kom ik natuurlijk extreem sullig over tink!
lol
Je leest het tochquote:Op woensdag 19 november 2008 12:06 schreef Crazy-M het volgende:
Droxz, nu noem je mij toch geen WOW-er he
Iddquote:Op woensdag 19 november 2008 12:06 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Counterstrike:
A lang
A kort
B
underpass
bunnyhopper
hax
etc etc
Ik vind instancen ook wel leuk hoor. Hoeft het niet altijd zo serieus te zijn hehequote:Op woensdag 19 november 2008 11:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
True.. maarja S2 is dan weer makkelijker hé
Ik vind pvpen ook leuker dan pve (te minste in tbc dan)
Ik vond die hele outlands feeling maar niks.
Ben nog niet in northerend geweest maar denk dat die wel toffer is
tuurlijk wel... heb ook een jaar verneukt aan ultima onlinequote:Op woensdag 19 november 2008 12:00 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
faker.. je kent bepaalde termen wel
hallo Moozzie,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |