nee maar je kan iemand wel een bichtslap gevenquote:Op woensdag 19 november 2008 11:31 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Heb je daar guns? Kan je mensen neerknallen?
Denk niet dat het dan wat voor mij is
Ah speel ik niet.. lolquote:Op woensdag 19 november 2008 11:36 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Level 70 druid deathwing
Level 60 DK deathwing
Guild doe ik niet aan, vriendjes wel
Omdat ik altijd kap op level 70 en weer iets nieuws doequote:Op woensdag 19 november 2008 11:37 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ah speel ik niet.. lol
Wrom doe je niet aan guilds!
mijn google lvl is 40 ^^quote:Op woensdag 19 november 2008 11:36 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Level 70 druid deathwing
Level 60 DK deathwing
Guild doe ik niet aan, vriendjes wel
PVP gear in PVE gebruikenquote:Op woensdag 19 november 2008 11:39 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Omdat ik altijd kap op level 70 en weer iets nieuws doe
Ik had geen zin om S2 gear te halen (duurt fucking lang en eentonig) dus ben niet goed genoeg voor raids, dus fuck de guild
Het klinkt bijna als een potje WOWquote:Op woensdag 19 november 2008 11:33 schreef Runx het volgende:
[..]
nee maar je kan iemand wel een bichtslap gevenen je kan in het vuurvallen en dood gaan alleen geen bloed
en elektrische shokken kan je krijgen etc
Uhm ja..quote:Op woensdag 19 november 2008 11:38 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Nog een beetje endgame gespeeld pre-WOTLK Gila?
uhu je kan zelf in je naakie lopenquote:Op woensdag 19 november 2008 11:42 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Het klinkt bijna als een potje WOW
Voor dps werkt dat prima hoor.. en toen S2 makkelijk te halen was..quote:
quote:
Same, heb zelf Illidan nog gedowned en daarna gestopt met raiden. Had er geen zin meer in. M'n guild is toen nog verder gegaan in SWP.quote:Op woensdag 19 november 2008 11:43 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Uhm ja..
Alles gedaan pre-tbc
In pre-wotlk alleen de simpele dingen.. Kara, Zul en SCC
Nee.. maar wel saai..quote:Op woensdag 19 november 2008 11:44 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
beetje gear verzamelen is toch niet zo moeilijk ?
Wen er maar aan de komende tijd doe je niet anders..quote:Op woensdag 19 november 2008 11:47 schreef Moozzie het volgende:
Gister btw met 5DK's ramparts gedaan
Ging nog best goed
PVE gear niet echt nee, maar PVP gear...the drudgeryquote:Op woensdag 19 november 2008 11:44 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
beetje gear verzamelen is toch niet zo moeilijk ?
Ej, ander icoontje?quote:Op woensdag 19 november 2008 11:50 schreef Crazyessie het volgende:
Nee droxz
Of je moet mij niet meerekenen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |