Goedemorgen jongenquote:Op woensdag 19 november 2008 09:21 schreef Sgele het volgende:
* Sgele komt snel even een blad koffie/thee/limonade/vieze boekjes/koekjes wegzetten
Goedemorgen!
Mensen ik ga meteen weer aan het werkAl vanaf 8 uur in meetings enzo
Werk ze!
Nou gelukkig valt dat mee...quote:Op woensdag 19 november 2008 09:21 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja das mooi kut..
Stinkt ook als de pest niet normaal..
Nee hoor, we doen allesquote:ah oke doen jullie alleen console reviews voornamelijk ?
Haha dik genaait dus hahahaquote:Op woensdag 19 november 2008 09:24 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Nou gelukkig valt dat mee...
Ze zijn alle 4 godzijdank geholpen..
Dus dat valt dan al reuze mee...
Het blijft gewoon ontzettend vervelend...
Wat dan wel lachen is, tis ook een paar keer op ons bed gebeurd maar dan op de plek van mn vriend (alleen daar), nie zo leuk voor hem maar ik kon er toen wel ff om lachen
Naar welke game kijk jij uit om te reviewen/previewen?quote:Op woensdag 19 november 2008 09:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee hoor, we doen allesOok PC en handhelds, soms zelfs hardware
Goedemorgen gigoloquote:Op woensdag 19 november 2008 09:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wou ik replyen... topic dicht!!!
goede morgen lekkere sletjes van me!
wij vragen ons af van wie jij een kloon bentquote:Op woensdag 19 november 2008 09:28 schreef Aho het volgende:
ik vraag me af wat voor werk mensen hebbe die alleen lopen/zitten te fokkenż?
niet dat ik anders ben tenzij het heeel erg druk is.."normale" mensen hebben daar geen tijd voor :p![]()
Mogguh ouwe bokquote:Op woensdag 19 november 2008 09:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wou ik replyen... topic dicht!!!
goede morgen lekkere sletjes van me!
hier op werk met vlagen drukquote:Op woensdag 19 november 2008 09:28 schreef Aho het volgende:
ik vraag me af wat voor werk mensen hebbe die alleen lopen/zitten te fokkenż?
niet dat ik anders ben tenzij het heeel erg druk is.."normale" mensen hebben daar geen tijd voor :p![]()
Jah.. alleen spel wat ik speel is niet echt uit te spelenquote:Op woensdag 19 november 2008 09:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hier op werk met vlagen druk
Dus jah dan heb je soms wat tijd
Gila,
Dat probleem met games heb ik nu ook ....
Eerst fc2: spelen, spelen, spelen
toen RA3: FC2 aan de kant, RA3: Spelen, spelen, spelen
Nu COD5: FC2 en RA3 aan de kant en: Spelen, spelen, spelen
en dan komt er nog de NFS underground en nog GTA uit
quote:
ah oké , ben beniewd wat jullie ervan vindenquote:Op woensdag 19 november 2008 09:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee hoor, we doen allesOok PC en handhelds, soms zelfs hardware
quote:Op woensdag 19 november 2008 09:32 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Jah.. alleen spel wat ik speel is niet echt uit te spelen
Dus blijf daar eigenlijk altijd in hangen.. beetje jammer!
Maarja komt wel weer keertje
NFS underground is al uit op download sites , hij is echt slecht echtquote:Op woensdag 19 november 2008 09:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Gila,
nee ze zijn allemaal vrijwilligersquote:Op woensdag 19 november 2008 09:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dan zou ik er rijk van worden
Haha ja dat is kut hequote:Op woensdag 19 november 2008 09:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ben al op 12 % met FC 2
gister voor het eerst gehad dat mn sniper loop kapot knalde... jammer was een mooie gun!
quote:Op woensdag 19 november 2008 09:37 schreef Aho het volgende:
ik ben de kloon van een wetenschapper van het vorige leven die op het moment erg rustig heeft genoeg infoż=P![]()
quote:Op woensdag 19 november 2008 09:25 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha dik genaait dus hahaha!
mogge WL hoest leven aan die kant van fok?quote:
ik schrok me de tering... en net op het moment dat er 3 snipers op mij schotenquote:
ja goed, beetje druk alleen op dit momentquote:Op woensdag 19 november 2008 09:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mogge WL hoest leven aan die kant van fok?
quote:Op woensdag 19 november 2008 09:28 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Naar welke game kijk jij uit om te reviewen/previewen?
Owja en waarschijnlijk de meest gestelde vraag.. die games die jullie reviewen..
Kopen jullie die of krijgen jullie die van de uitgever? Als je het krijgt mag je het dan ook gewoon houden?
Ook hoe wordt er verdeeld wie wat reviewed
(wat een vragen allemaal)
Need for Speed Undercover schijnt extreem slecht te zijn, ik heb hem zelf nog niet gezien. Maar ik zou nog even wachten met die te kopenquote:Op woensdag 19 november 2008 09:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Gila,
Haha.. mooi dan moet je rennenquote:Op woensdag 19 november 2008 09:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik schrok me de tering... en net op het moment dat er 3 snipers op mij schotensta je dan met alleen een mac 10 en je machette
Ah ja..quote:Op woensdag 19 november 2008 09:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]Interesse in een functie?
Ik heb net Far Cry 2 gereviewed en Call of Duty World at War. Ik kijk zelf het meeste uit naar Prototype
Games krijgen we van uitgevers, al worden er soms ook wel eens games uit eigen beheer gereviewd, dit zijn meestal de wat onbekendere games.
Iedere reviewe heeft een nieuwsquotum, hoe meer iemand voor de site doet, hoe meer recht hij heeft op het reviewen van gewilde titels. Allemaal heel logisch
molotovs ftw!quote:Op woensdag 19 november 2008 09:45 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha.. mooi dan moet je rennen!
*weg rennen*
Hehe.. droogquote:Op woensdag 19 november 2008 09:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[MEEDOEN]Onwaarschijnlijke quotes
soms heeft hij wel leuke topics
die koop ik ook nietquote:Op woensdag 19 november 2008 09:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Need for Speed Undercover schijnt extreem slecht te zijn, ik heb hem zelf nog niet gezien. Maar ik zou nog even wachten met die te kopen
gewoon rennenquote:Op woensdag 19 november 2008 09:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik schrok me de tering... en net op het moment dat er 3 snipers op mij schotensta je dan met alleen een mac 10 en je machette
ja kijk maar naar mijn postquote:Op woensdag 19 november 2008 09:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Need for Speed Undercover schijnt extreem slecht te zijn, ik heb hem zelf nog niet gezien. Maar ik zou nog even wachten met die te kopen
Ook zelf maar een hele slechte toevingen gedaanquote:Op woensdag 19 november 2008 09:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
soms heeft hij wel leuke topics
ik zou niet weten wat rdp is , maar als je scrolt en het beeld schokt kan het zijn dat er geen/of geen goede video drivers zijn geïnstalleerd voor de videocardquote:Op woensdag 19 november 2008 09:55 schreef Sgele het volgende:
Ben ik weer even![]()
Iemand enig idee hoe het kan, dat als je via RDP op een andere pc zit ingelogd, er zoveel vertraging is bij elke handeling die je uitvoert? Bijvoorbeeld als je scrollt dat het hele beeld schokt en hapert?
Remote Desktop Policyquote:Op woensdag 19 november 2008 09:57 schreef Runx het volgende:
[..]
ik zou niet weten wat rdp is , maar als je scrolt en het beeld schokt kan het zijn dat er geen/of geen goede video drivers zijn geïnstalleerd voor de videocard
aha ik snap is soort van remote desktop , zou het aan je internet liggen? of aan de instellingen van het programma dat je bijvoorbeeld grafische opties kan uitschakelen ?quote:Op woensdag 19 november 2008 09:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Remote Desktop Policy
Heeft niks met videokaart of drivers te makenWant als ik op die bak zelf werk heb ik dat niet.
Ik werk hier in Boekarest op m'n laptop, maar zit via RDP ingelogd op m'n pc in BoxtelJai Begraip?
voglens mij is het remote desktop protocol ?quote:Op woensdag 19 november 2008 09:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Remote Desktop Policy
Heeft niks met videokaart of drivers te makenWant als ik op die bak zelf werk heb ik dat niet.
Ik werk hier in Boekarest op m'n laptop, maar zit via ingelogd op m'n pc in BoxtelJai Begraip?
kan ook aan het programma liggen waarmee je rdp hebt. ik weet namelijk van ISL dat het enorm kan vertragen..want het werk dat ik doe werk ik er ook veel meequote:Op woensdag 19 november 2008 10:00 schreef Runx het volgende:
[..]
aha ik snap is soort van remote desktop , zou het aan je internet liggen? of aan de instellingen van het programma dat je bijvoorbeeld grafische opties kan uitschakelen ?
Ja protocol je hebt gelijkquote:Op woensdag 19 november 2008 10:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
voglens mij is het remote desktop protocol ?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Remote_Desktop_Protocol
is de verbinding goed?
Das wel brak..quote:Op woensdag 19 november 2008 10:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja protocol je hebt gelijk
Mogguh barra![]()
De verbinding is hier prima, dat is het probleem niet. Ik gebruik gewoon standaard RDP van Windows, omdat we hier dus niks anders mogen gebruiken
I knowquote:
Mogge Sensai!quote:Mogguh barra![]()
dat zie je vaker bij bedrijvenquote:De verbinding is hier prima, dat is het probleem niet. Ik gebruik gewoon standaard RDP van Windows, omdat we hier dus niks anders mogen gebruiken
Da's inderdaad een beetje lastig nu, maar ik mail de link wel even naar huisquote:Op woensdag 19 november 2008 10:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Das wel brak..
Ik weet wel andere tool om in te loggen naar je PC..
Probleem is alleen dat je op dit moment er nie tzo veel aan hebt.
Omdat dat via je hoofdpc moet ingeschakeld worden..
https://secure.logmein.com/home.asp?lang=nl
ik vindt cod5 geen ruk aan, hoe liniair kan een spel zijn, je kan 2 meter naar rechts en 2 meter naar links lopenquote:Op woensdag 19 november 2008 09:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die koop ik ook niet![]()
of jah, voor 7,50
cod serie koop ik dan weer wel legaalal moet ik zeggen dat ik nu in de eerste 2 missies het cod gevoel een beetje mis
Ja alles goed hierquote:Op woensdag 19 november 2008 10:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Mogge Sensai!hoe is het leven in het oostblok
kan wel aa nde verbinding liggen hoorquote:Op woensdag 19 november 2008 10:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja protocol je hebt gelijk
Mogguh barra![]()
De verbinding is hier prima, dat is het probleem niet. Ik gebruik gewoon standaard RDP van Windows, omdat we hier dus niks anders mogen gebruiken
Mogguh WL.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vindt cod5 geen ruk aan, hoe liniair kan een spel zijn, je kan 2 meter naar rechts en 2 meter naar links lopen
Even gauw naar een andere pc gelopen, allemaal hetzelfde netwerk dus kan overal vandaan inloggen. Nu werkt het al wat beterquote:Op woensdag 19 november 2008 10:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kan wel aa nde verbinding liggen hoor
hoeft niet slecht te zijn ofzo maar kan het wel zijn
quote:Op woensdag 19 november 2008 10:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja alles goed hier
Vandaag weer volle bak, 2 opdrachtgevers hebben maar besloten om ook een kijkje te komen nemen, dus die landen over een uurtje of 3. Vanavond weer verplicht een drankje doen enzoWat een kutbaan zeg
![]()
neuh het is het downloaden nét waardquote:Op woensdag 19 november 2008 10:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mogguh WL.
Is het echt zo erg ja? Dan stop ik namelijk met downloaden
Dat dus jaquote:Op woensdag 19 november 2008 10:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
had ik vorige week!
BAH vooral met het afrekenen met die bedrijfs CC
Hehe..quote:Op woensdag 19 november 2008 10:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's inderdaad een beetje lastig nu, maar ik mail de link wel even naar huis![]()
Thx Gila
Ahja, dan nog maar 2 dagen aanmodderen met deze meuk
Dan hou ik 'm erinquote:Op woensdag 19 november 2008 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
neuh het is het downloaden nét waard
Werkt dat zo goed ja?quote:Op woensdag 19 november 2008 10:15 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hehe..
No problem ik gebruik zelf ook wel is..
Zat een keer op school te gamen via logmein
Ja hoor..quote:
Mijn laptop trekt dat welquote:Op woensdag 19 november 2008 10:19 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja hoor..
Ligt volgens mij wel aan je pc waar je op inlogt of die dat trekt natuurlijk
doe je goed man..soort van ingestraaldquote:Op woensdag 19 november 2008 10:18 schreef Runx het volgende:
okee problemen opgelost.... niet dankzij mij maar okik heb al een grote bijdrage als ik hier al zit dus
nee , ik zie niet waar ik na toe moet instralenquote:Op woensdag 19 november 2008 10:20 schreef Aho het volgende:
[..]
doe je goed man..soort van ingestraald
dat is het dus.. je trekt die hele inet verbinding dicht met je download dat je geen bandbreedte meer hebt voor je RDPquote:Op woensdag 19 november 2008 10:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mogguh WL.
Is het echt zo erg ja? Dan stop ik namelijk met downloaden
Je zit niks jijquote:Op woensdag 19 november 2008 10:20 schreef Runx het volgende:
[..]
nee , ik zie niet waar ik na toe moet instralen
Neen lul de behangerquote:Op woensdag 19 november 2008 10:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat is het dus.. je trekt die hele inet verbinding dicht met je download dat je geen bandbreedte meer hebt voor je RDP
Jij kan het wetenquote:
wij deden dat wel altijd op school 10 mb per secquote:Op woensdag 19 november 2008 10:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Neen lul de behanger
Ik ga toch niet op m'n werk zitten downloaden![]()
klopt we zijn niet meer hip genoegquote:Op woensdag 19 november 2008 10:27 schreef GilaMonyet het volgende:
Wat is het de laatste tijd rustig dan
goedemorgenquote:Op woensdag 19 november 2008 10:29 schreef Da_p00pb0x het volgende:
mogguh![]()
Gister ook zo'n megafail gehad. Als ik mn loon binnenkrijg, sluis ik bijna alles gelijk naar m'n spaarrekening en transfer ik gewoon weer trug naar mn normale rekening als ik wat nodig heb. Gister na 't werk, stap ik in de auto, begon 't lampje te branden dat de benzine bijna op was, maar dit ging na 1 bochtje weer uit. Toen herinnerde ik me dus dat ik op 't werk vergeten was geld over te zetten om te tanken. Naja, goed, denk mwa, dat haal ik nog wel tot thuis. rijd ik bijna enschede uit, begon dat lampje dus constant te branden.Toen kneep ik 'm best welIk mn halve telefoonboek doorgebeld, tot ik iemand te pakken kreeg die en internet had en snugger genoeg was om in te loggen op mijn internet bankieren pagina om ff wat geld over te zetten
LOL!quote:Op woensdag 19 november 2008 10:29 schreef Da_p00pb0x het volgende:
mogguh![]()
Gister ook zo'n megafail gehad. Als ik mn loon binnenkrijg, sluis ik bijna alles gelijk naar m'n spaarrekening en transfer ik gewoon weer trug naar mn normale rekening als ik wat nodig heb. Gister na 't werk, stap ik in de auto, begon 't lampje te branden dat de benzine bijna op was, maar dit ging na 1 bochtje weer uit. Toen herinnerde ik me dus dat ik op 't werk vergeten was geld over te zetten om te tanken. Naja, goed, denk mwa, dat haal ik nog wel tot thuis. rijd ik bijna enschede uit, begon dat lampje dus constant te branden.Toen kneep ik 'm best welIk mn halve telefoonboek doorgebeld, tot ik iemand te pakken kreeg die en internet had en snugger genoeg was om in te loggen op mijn internet bankieren pagina om ff wat geld over te zetten
quote:Op woensdag 19 november 2008 10:29 schreef Da_p00pb0x het volgende:
mogguh![]()
als je nou oude diesel had kon je frituurvet in gooien of zonnebloem oliequote:Op woensdag 19 november 2008 10:29 schreef Da_p00pb0x het volgende:
mogguh![]()
ik ben niet creatiefquote:Op woensdag 19 november 2008 10:35 schreef GilaMonyet het volgende:
Kom op mensen doe mee!
Weet je waar ik laatst ook in had gestraald?quote:Op woensdag 19 november 2008 10:20 schreef Aho het volgende:
[..]
doe je goed man..soort van ingestraald
mijn moeder ? mijn schaap ? mijn goudvissen?quote:Op woensdag 19 november 2008 10:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Weet je waar ik laatst ook in had gestraald?
i did my partquote:Op woensdag 19 november 2008 10:35 schreef GilaMonyet het volgende:
Kom op mensen doe mee!
Nou vertelquote:Op woensdag 19 november 2008 10:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Donequote:Op woensdag 19 november 2008 10:35 schreef GilaMonyet het volgende:
Kom op mensen doe mee!
quote:Op woensdag 19 november 2008 10:29 schreef Da_p00pb0x het volgende:
mogguh![]()
Ik hap wel.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik ook ben er alleen niet zo goed in..quote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 10:39 schreef Aho het volgende:
[..]
Ik hap wel..vertel je mooie verhaal eens
nee je had gefaaldquote:Op woensdag 19 november 2008 10:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
quote:
Had iemand gevonden die kon inloggen op mijn internet bankieren en geld kon overzetten, zodat ik kon tankenquote:Op woensdag 19 november 2008 10:32 schreef Runx het volgende:
[..]
goedemorgen
tja das wel fail , maar je hebt het zo te zien wel gehaald naar Almelo ?
Whehe die heb ik dus echt al lang niet meer gehoord hequote:Op woensdag 19 november 2008 10:33 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
LOL!
Das zeker nie handig ouwe
Echt een tolol ben je
Ja dat plaatje is idd toepasselijkquote:
quote:
wil je een mooie verhaalquote:Op woensdag 19 november 2008 10:39 schreef Aho het volgende:
[..]
Ik hap wel..vertel je mooie verhaal eens
aha netjes dat het zo snel is overgemaakt :") maar je hebt waarschijnlijk bij de zelfde bankt waar je giro hebt ook een spaarrekening , ik snapquote:Op woensdag 19 november 2008 10:41 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Had iemand gevonden die kon inloggen op mijn internet bankieren en geld kon overzetten, zodat ik kon tanken
[..]
Whehe die heb ik dus echt al lang niet meer gehoord he![]()
[..]
Ja dat plaatje is idd toepasselijkMogguh
[..]
waar is voor mij speciaal gecreëerde emoticon ?quote:Op woensdag 19 november 2008 10:42 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hey runx
[..]
Mogguh barra
[..]
En gekke aap
Gister LBP met mn neefje gespeeld, was wel lachenquote:
Yep gewoon internetspaarrekening, als je daarmee overzet is 't gewoon instant transferquote:Op woensdag 19 november 2008 10:43 schreef Runx het volgende:
[..]
aha netjes dat het zo snel is overgemaakt :") maar je hebt waarschijnlijk bij de zelfde bankt waar je giro hebt ook een spaarrekening , ik snap
aha das dan wel weer een voordeel , naja gelukkig nog goedgekomenquote:Op woensdag 19 november 2008 10:47 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Yep gewoon internetspaarrekening, als je daarmee overzet is 't gewoon instant transfer
Hahhaha.. zo noemde me ouders me vroeger als ik weer iets doms deedquote:Op woensdag 19 november 2008 10:41 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Had iemand gevonden die kon inloggen op mijn internet bankieren en geld kon overzetten, zodat ik kon tanken
[..]
Whehe die heb ik dus echt al lang niet meer gehoord he![]()
[..]
Ja dat plaatje is idd toepasselijkMogguh
[..]
dan doen apen toch altijdquote:Op woensdag 19 november 2008 10:50 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hahhaha.. zo noemde me ouders me vroeger als ik weer iets doms deed
Hoiquote:Op woensdag 19 november 2008 10:42 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hey runx
[..]
Mogguh barra
[..]
En gekke aap
Vroeger?quote:Op woensdag 19 november 2008 10:50 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hahhaha.. zo noemde me ouders me vroeger als ik weer iets doms deed
Wat een leven Draakjequote:Op woensdag 19 november 2008 10:52 schreef draculettetje het volgende:
weer 2 uur gewerkt nu tijd voor rust en dan aan de kook!
je gaat toch rijst maken ?quote:Op woensdag 19 november 2008 10:52 schreef draculettetje het volgende:
aha , sorry ik had weer een verkeerde relatie gelegdquote:Op woensdag 19 november 2008 10:53 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Neuh wij doen niet altijd dom..!
We zijn gewoon beetje gek
Weten de andere Apen wel dat jij in een 'wij' vorm spreekt? Misschien zijn ze helemaal niet zo blij met jou?quote:Op woensdag 19 november 2008 10:53 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Neuh wij doen niet altijd dom..!
We zijn gewoon beetje gek
tja dat doe ik eigenlijk ook met allochtonenquote:Op woensdag 19 november 2008 10:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Weten de andere Apen wel dat jij in een 'wij' vorm spreekt? Misschien zijn ze helemaal niet zo blij met jou?
Succes dr'mee draakjequote:Op woensdag 19 november 2008 10:52 schreef draculettetje het volgende:
Ja dat weten ze want ik ben de Koning der Apen.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Weten de andere Apen wel dat jij in een 'wij' vorm spreekt? Misschien zijn ze helemaal niet zo blij met jou?
ik heb wel een facebook maar thats itquote:Op woensdag 19 november 2008 10:58 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja dat weten ze want ik ben de Koning der Apen.
Trouwens.. vroeg gister ookal mee rniet echt een reactie.
Iemand hier bekend emt facebook.. moet beetje die gadgets bekijken enzo.
Maar vind die website echt zo zuur, snap echt niet dat het zoveel succes heeft.
De helft werkt niet en het ziet er eigenlijk niet uit.. Hyves > Facebook maarja
Qua cijfers owned facebook hyves..
Hehe.. ik ga je addenquote:Op woensdag 19 november 2008 11:00 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb wel een facebook maar thats itik zou alleen op mijn zus ze facebook kijken vandaar dat ik het had aangemaakt
maar verder heb ik er geen verstand van
ik heb er al heel lang niet op gekekenquote:
klopt is ook iets persoonlijker volgens mijquote:Op woensdag 19 november 2008 11:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
faceboek is de hyves voor iedereen buiten nl
Hyves is baas, jeweetschquote:Op woensdag 19 november 2008 11:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Dat dus.quote:Op woensdag 19 november 2008 11:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
heujquote:
Ja I know..quote:Op woensdag 19 november 2008 11:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
klopt heeft ook veel met integratie te makenquote:
Jeweetschquote:Op woensdag 19 november 2008 11:08 schreef Runx het volgende:
[..]
klopt heeft ook veel met integratie te maken
mogguh!quote:
Nee 2 fout.quote:
Sterf, ik moet langs de arbo vandaagquote:Op woensdag 19 november 2008 11:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]Mogguh Droxz
Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
Tjah, idd, zit nu nog maar in de eerste 2.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vindt cod5 geen ruk aan, hoe liniair kan een spel zijn, je kan 2 meter naar rechts en 2 meter naar links lopen
Miltiplayer my friend....quote:Op woensdag 19 november 2008 11:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tjah, idd, zit nu nog maar in de eerste 2.
maar vind tot nu toe niet echt een cod gevoel
CoD is altijd sterker geweest MP..quote:Op woensdag 19 november 2008 11:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Miltiplayer my friend....
Ok ik vind COD4 beter, maar COD5 MP is goed te doen.
ik wil echt geen hyves,.. al die kut exen enzo die je dan gaan toevoegen en neukertjes enzo... en stel je voor als mijn vriendin dat ziet.... ik brand mijn pik niet aan hyves!quote:
wow ookquote:Op woensdag 19 november 2008 11:15 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
CoD is altijd sterker geweest MP..
Ik vind de single player leuk om even in te komen, ik heb tot nu toe van COD5 10 min signle player gedaan... toen kwamen de servers weer online en ben gelijk geen MPénquote:Op woensdag 19 november 2008 11:15 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
CoD is altijd sterker geweest MP..
Die hield meer van grote groepjes enzo he?quote:
Het blijft geen feestquote:Op woensdag 19 november 2008 10:44 schreef Runx het volgende:
[..]
waar is voor mij speciaal gecreëerde emoticon ?
Hehe.. heb ik geen last vanquote:Op woensdag 19 november 2008 11:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik wil echt geen hyves,.. al die kut exen enzo die je dan gaan toevoegen en neukertjes enzo... en stel je voor als mijn vriendin dat ziet.... ik brand mijn pik niet aan hyves!
Jah te vet hequote:Op woensdag 19 november 2008 10:45 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Gister LBP met mn neefje gespeeld, was wel lachenHij was dus ook te laat voor z'n date, zou nog met een meid naar de bios gaan.
Je hebt ook al aardig wat nominatie's enzo. Ik heb er ook nog 1 special voor jou fobo gepost trouwens.quote:
klopt grote groepjes watquote:Op woensdag 19 november 2008 11:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die hield meer van grote groepjes enzo he?
Wat is het?quote:
DK is vetquote:Op woensdag 19 november 2008 11:20 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
WoW is een multiplayer spel.. kent niet eens singleplayer.. fail
Dank u welquote:Op woensdag 19 november 2008 11:22 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Je hebt ook al aardig wat nominatie's enzo. Ik heb er ook nog 1 special voor jou fobo gepost trouwens.
Aha, ik hoor veel mensen over dat spele, maar heb er nooit wat van gezienquote:
je kunt vrienden ook weigerenquote:Op woensdag 19 november 2008 11:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik wil echt geen hyves,.. al die kut exen enzo die je dan gaan toevoegen en neukertjes enzo... en stel je voor als mijn vriendin dat ziet.... ik brand mijn pik niet aan hyves!
Mag dat niet, of ben ik nou gewoon nog niet wakker? (zit pas aan mijn eerste bak koffie)quote:Op woensdag 19 november 2008 11:24 schreef Runx het volgende:
[..]
Dank u wel![]()
naiiiis dit is wel belangerijk dat ik het win
alleen je mag waarschijnlijk geen reclame voor maken
is hartstikke leuke spel met meer mensen , alleen dat diepte vind ik soms wel kutquote:Op woensdag 19 november 2008 11:25 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Aha, ik hoor veel mensen over dat spele, maar heb er nooit wat van gezien
Volgens mij wat Beller ook met dat spel bezig.
ik zou het niet weten maar ik denk niet dat ik een topic mag openen om te promoten dat me fobo heel geweldig isquote:Op woensdag 19 november 2008 11:26 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mag dat niet, of ben ik nou gewoon nog niet wakker? (zit pas aan mijn eerste bak koffie)
Ik stond er ook een paar keer tussen
Custom level?quote:
netjes vond het aardig moeilijke lvlquote:Op woensdag 19 november 2008 11:29 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nope, het laatste level van china volgens mij. Met die draak als eindbaas
Heb je daar guns? Kan je mensen neerknallen?quote:Op woensdag 19 november 2008 11:26 schreef Runx het volgende:
[..]
is hartstikke leuke spel met meer mensen , alleen dat diepte vind ik soms wel kut
Jah duhquote:Op woensdag 19 november 2008 11:30 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
True.. haha speel je ook dan?
Ik nietquote:Op woensdag 19 november 2008 11:30 schreef Runx het volgende:
[..]
netjes vond het aardig moeilijke lvl
quote:
nee maar je kan iemand wel een bichtslap gevenquote:Op woensdag 19 november 2008 11:31 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Heb je daar guns? Kan je mensen neerknallen?
Denk niet dat het dan wat voor mij is
Ah speel ik niet.. lolquote:Op woensdag 19 november 2008 11:36 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Level 70 druid deathwing
Level 60 DK deathwing
Guild doe ik niet aan, vriendjes wel
Omdat ik altijd kap op level 70 en weer iets nieuws doequote:Op woensdag 19 november 2008 11:37 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ah speel ik niet.. lol
Wrom doe je niet aan guilds!
mijn google lvl is 40 ^^quote:Op woensdag 19 november 2008 11:36 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Level 70 druid deathwing
Level 60 DK deathwing
Guild doe ik niet aan, vriendjes wel
PVP gear in PVE gebruikenquote:Op woensdag 19 november 2008 11:39 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Omdat ik altijd kap op level 70 en weer iets nieuws doe
Ik had geen zin om S2 gear te halen (duurt fucking lang en eentonig) dus ben niet goed genoeg voor raids, dus fuck de guild
Het klinkt bijna als een potje WOWquote:Op woensdag 19 november 2008 11:33 schreef Runx het volgende:
[..]
nee maar je kan iemand wel een bichtslap gevenen je kan in het vuurvallen en dood gaan alleen geen bloed
en elektrische shokken kan je krijgen etc
Uhm ja..quote:Op woensdag 19 november 2008 11:38 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Nog een beetje endgame gespeeld pre-WOTLK Gila?
uhu je kan zelf in je naakie lopenquote:Op woensdag 19 november 2008 11:42 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Het klinkt bijna als een potje WOW
Voor dps werkt dat prima hoor.. en toen S2 makkelijk te halen was..quote:
quote:
Same, heb zelf Illidan nog gedowned en daarna gestopt met raiden. Had er geen zin meer in. M'n guild is toen nog verder gegaan in SWP.quote:Op woensdag 19 november 2008 11:43 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Uhm ja..
Alles gedaan pre-tbc
In pre-wotlk alleen de simpele dingen.. Kara, Zul en SCC
Nee.. maar wel saai..quote:Op woensdag 19 november 2008 11:44 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
beetje gear verzamelen is toch niet zo moeilijk ?
Wen er maar aan de komende tijd doe je niet anders..quote:Op woensdag 19 november 2008 11:47 schreef Moozzie het volgende:
Gister btw met 5DK's ramparts gedaan
Ging nog best goed
PVE gear niet echt nee, maar PVP gear...the drudgeryquote:Op woensdag 19 november 2008 11:44 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
beetje gear verzamelen is toch niet zo moeilijk ?
Ej, ander icoontje?quote:Op woensdag 19 november 2008 11:50 schreef Crazyessie het volgende:
Nee droxz
Of je moet mij niet meerekenen..
OMFG, wat een taaltje, te grappig!quote:Op woensdag 19 november 2008 11:50 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
PVE gear niet echt nee, maar PVP gear...the drudgery
Random bg's ftl. Alleen guild bg's of fatsoenlijke pre-mades zijn ok.
quote:Op woensdag 19 november 2008 11:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ej, ander icoontje?
Mogguh trouwens!
HC's/badge/10-men/crafted is best goed te doen om mee te beginnen hoorquote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 11:52 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
OMFG, wat een taaltje, te grappig!
Neuh niet echt.quote:Op woensdag 19 november 2008 11:52 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Yes.... was gisteraaf nog behoorlijk wakker dus ben ff wezen kloten.
Ook fobo'tje aangemaakt![]()
![]()
Goeiemogguh btw.. Btje kunnen slapen?
quote:Op woensdag 19 november 2008 11:53 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
je zal ongetwijveld het zelfde hebben in cod droxz
elk spel zn eigen taal
ik weet niet of jij altijd hele zinnen gebruikt
pvp=player vs player
pve= player vs de buitenwereld...
quote:Op woensdag 19 november 2008 11:52 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
OMFG, wat een taaltje, te grappig!
True.. maarja S2 is dan weer makkelijker héquote:Op woensdag 19 november 2008 11:52 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
HC's/badge/10-men/crafted is best goed te doen om mee te beginnen hoor
quote:Op woensdag 19 november 2008 11:53 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Neuh niet echt.
Heb wel wat tijd liggen denken/piekeren enzo
Jij nog een beetje geslapen?
iig een heul stuk minder denk.quote:Op woensdag 19 november 2008 11:53 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
je zal ongetwijveld het zelfde hebben in cod droxz
elk spel zn eigen taal
ik weet niet of jij altijd hele zinnen gebruikt
pvp=player vs player
pve= player vs de buitenwereld...
Weet jij het, ik snap er niets van?!quote:
Hoezo zal je alleen maar meer negatief gaan denken dan?quote:Op woensdag 19 november 2008 11:55 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Ook niet egt, mn vriend kwam zn afspraak weer eens niet na en was extreem laat thuis.
Daarna niet echt meer kunnen slapen en ook veel liggen nadenken, maar ik vrees dat ik all1 maar meer negatief ga nadenken en dat komt ook niet ten goede van mn vriend
Dan heb je ook nog ace: heel team gekilledquote:Op woensdag 19 november 2008 11:55 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
iig een heul stuk minder denk.
Enige wat je vaak zal horen is:
Camper : Iemand die zich verstopt, en een kill wil maken op iemand die b.v voorbijloopt
Baseraper: (meer uit Deltaforce maar ok), iemand die wacht op een punt waar mensen in het level komen.
Nader: Iemand die alleen maar granaten kan gebruiken om zijn kills te maken... meestal dus noobs.
Noob: Fucking beginner, prutser/lutser
Dat ken ik niet eensquote:Op woensdag 19 november 2008 11:53 schreef Crazyessie het volgende:
En als ik nu over Lineage begin...
Dan kom ik natuurlijk extreem sullig over tink!
lol
Hmm... K was toch al nie van plan mn prive-leven hier op fok.nl te gooienquote:Op woensdag 19 november 2008 11:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hoezo zal je alleen maar meer negatief gaan denken dan?
(p.s die kan ook over msn als je dat liever hebt hoor)
Wel balen ja, dat hij zo laat was. Daar heb ik geen last van(bedoeld als grapje, met hint naar gisteren)
Ik ben geen WOWer neen.quote:Op woensdag 19 november 2008 11:49 schreef Droxz.nl het volgende:
Ik zit hier toch niet met een topic vol met WOWérs he?
Jahoor, maar dan krijg je wel mijn pols er gratis bijquote:Op woensdag 19 november 2008 12:01 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Hmm... K was toch al nie van plan mn prive-leven hier op fok.nl te gooien
Zo boeiend ist nou ook weer niet..
Maarja, door de huidige situatie gecombineerd met het feit dat ik hier veel all1 zit...
En tsjah, als je dan weinig mensen om je heen hebt die je kunnen helpen met positieve gedachten, dan wordt het soms wel zwaar en behoorlijk eenzaam!
Ruilen?
yup zit bij de servicedesk maar hoeft gene telefoon aan te nemen omdat ik met een andere project bezig ben dus .quote:Op woensdag 19 november 2008 11:49 schreef Crazyessie het volgende:
Haha runx
Doe jij ook wel callcenter daaro?
quote:Op woensdag 19 november 2008 11:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat ken ik niet eens![]()
Ik speel alleen deltaforce, battlefield, call of duty, en heul soms nog een potje Counterstrike.
ik heb dat wel gedaanquote:Op woensdag 19 november 2008 12:01 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Hmm... K was toch al nie van plan mn prive-leven hier op fok.nl te gooien
Zo boeiend ist nou ook weer niet..
Maarja, door de huidige situatie gecombineerd met het feit dat ik hier veel all1 zit...
En tsjah, als je dan weinig mensen om je heen hebt die je kunnen helpen met positieve gedachten, dan wordt het soms wel zwaar en behoorlijk eenzaam!
Ruilen?
Das niet zo gek, ik speel echt alleen FPSquote:Op woensdag 19 november 2008 12:04 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Ben ik beter op de hoogte dan jij
Dankzij mn broers dan ...
Ken die spellen wel die jij speelt
Counterstrike:quote:Op woensdag 19 november 2008 11:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat ken ik niet eens![]()
Ik speel alleen deltaforce, battlefield, call of duty, en heul soms nog een potje Counterstrike.
Idd het BG is onwijs saai en ik zat weer net in een battlegroup waar de horde 9/10 keer verloor. Niet echt stimulerend om verder te spelen dus..quote:Op woensdag 19 november 2008 11:46 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nee.. maar wel saai..
BGs farmen is saai tenzij je in pvp guild zit dan doe je premades en dat is tof
Het was best grappig. We pwnde aardig. Het jamere is alleen dat een noob de boss ging looten toen er een paar dood warenquote:Op woensdag 19 november 2008 11:48 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wen er maar aan de komende tijd doe je niet anders..
Elke instance doe je gaat doen is met 5 DKs
Ik gister Ring Of Blood gedaan met 5dks.. ging best simpel
quote:Op woensdag 19 november 2008 12:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jahoor, maar dan krijg je wel mijn pols er gratis bij
(de rest over msn)
Lineagequote:Op woensdag 19 november 2008 11:53 schreef Crazyessie het volgende:
En als ik nu over Lineage begin...
Dan kom ik natuurlijk extreem sullig over tink!
lol
Je leest het tochquote:Op woensdag 19 november 2008 12:06 schreef Crazy-M het volgende:
Droxz, nu noem je mij toch geen WOW-er he
Iddquote:Op woensdag 19 november 2008 12:06 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Counterstrike:
A lang
A kort
B
underpass
bunnyhopper
hax
etc etc
Ik vind instancen ook wel leuk hoor. Hoeft het niet altijd zo serieus te zijn hehequote:Op woensdag 19 november 2008 11:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
True.. maarja S2 is dan weer makkelijker hé
Ik vind pvpen ook leuker dan pve (te minste in tbc dan)
Ik vond die hele outlands feeling maar niks.
Ben nog niet in northerend geweest maar denk dat die wel toffer is
tuurlijk wel... heb ook een jaar verneukt aan ultima onlinequote:Op woensdag 19 november 2008 12:00 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
faker.. je kent bepaalde termen wel
hallo Moozzie,quote:
quote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 12:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hallo Moozzie,
en de rest (lekker makkelijk)
tofquote:Op woensdag 19 november 2008 12:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik heb gisteren mijn nieuwe tv opgehaald![]()
![]()
fucking vet ding
Hee jijquote:
specs?quote:Op woensdag 19 november 2008 12:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik heb gisteren mijn nieuwe tv opgehaald![]()
![]()
fucking vet ding
JAAAquote:Op woensdag 19 november 2008 12:18 schreef Moozzie het volgende:
[..]
tof![]()
![]()
En meteen de ps3 aan gesloten natuurlijk
gamed een stuk leuker ofniet?
LG 32 lg 2000quote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 12:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
006. 170 BarraCupraCuda
007. 169 GilaMonyet
gila is pwned!
Gilizzlequote:
Hoerquote:Op woensdag 19 november 2008 12:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
006. 170 BarraCupraCuda
007. 169 GilaMonyet
gila is pwned!
1 halloquote:
Nee rolschoppert van mequote:Op woensdag 19 november 2008 12:06 schreef Crazy-M het volgende:
Droxz, nu noem je mij toch geen WOW-er he
"kwaliteitsposts"quote:Op woensdag 19 november 2008 12:21 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hoer
Ik had gister wel meer kwaliteitsposts!
quote:
jaaaaaaaaaaa dat kan wel zijn... maar ik heb nog steeds 1 post meerquote:Op woensdag 19 november 2008 12:21 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hoer
Ik had gister wel meer kwaliteitsposts!
was dat die zwartharige die een lekker lichaam had maar niet zo super mooi hoofd ?quote:Op woensdag 19 november 2008 12:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik moest net naar de "printer" kijken, bij een heel lekker wijf
duurde best lang, voordat ik het gefixt hadgek he, als zij vlak voor mij stond met de rug naar mij toe
Stond ze ook nog gebukt?quote:Op woensdag 19 november 2008 12:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik moest net naar de "printer" kijken, bij een heel lekker wijf
duurde best lang, voordat ik het gefixt hadgek he, als zij vlak voor mij stond met de rug naar mij toe
dan is het goed meneertjequote:
lol, er is heir geen zwartharige met een lekker lichaam maar niet zo'n super mooi hoofdquote:Op woensdag 19 november 2008 12:26 schreef Runx het volgende:
[..]
was dat die zwartharige die een lekker lichaam had maar niet zo super mooi hoofd ?
Dudequote:Op woensdag 19 november 2008 12:25 schreef Runx het volgende:
hoooiik ben er ook weer
moest even pijpen
HAHA IK ZEI PIJPEN
![]()
Pics or it didn't happenquote:Op woensdag 19 november 2008 12:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
lol, er is heir geen zwartharige met een lekker lichaam maar niet zo'n super mooi hoofd
wel een blonde met een lekker lichaam maar niet zo'n super mooi hoofd.
Dit was een zwartharige met zowel een lekker lichaam als hoofd
volgens mij heb ik die zwartharige gezien die stond bij ons in de lift tochquote:Op woensdag 19 november 2008 12:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
lol, er is heir geen zwartharige met een lekker lichaam maar niet zo'n super mooi hoofd
wel een blonde met een lekker lichaam maar niet zo'n super mooi hoofd.
Dit was een zwartharige met zowel een lekker lichaam als hoofd
af en toe welquote:
http://www.nu.nl/news/184(...)_eerste_werkdag.htmlquote:Man door het lint op eerste werkdag
Uitgegeven: 19 november 2008 11:22
Laatst gewijzigd: 19 november 2008 11:24
ROTTERDAM - Niet iedereen vindt het blijkbaar nodig om een goede indruk te maken op de eerste werkdag. Bij een 19-jarige man die voor het eerst aan de slag ging bij een bedrijf in Rotterdam sloegen in de nacht van dinsdag op woensdag de stoppen door.
De werknemer vond dat zijn nieuwe collega's hem nogal vreemd aankeken. Daarop ontstond ruzie.
Hij bedreigde verscheidene mensen met de dood en sloeg tevens een ruit in. Gewaarschuwde agenten hielden de kersverse werknemer aan.
i ain't got picsquote:
De stekker van de printer in het stopcontact en jouw stekker in ...quote:Op woensdag 19 november 2008 12:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
af en toe wel![]()
ik kan me eigenlijk niet eens herinneren dat ik wat aan die printer heb gedaan
maar die heeft ook alles wel lekker, maar dit was een andere, deze is wel nederlands..quote:Op woensdag 19 november 2008 12:28 schreef Runx het volgende:
[..]
volgens mij heb ik die zwartharige gezien die stond bij ons in de lift toch
That would be awesomequote:Op woensdag 19 november 2008 12:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
De stekker van de printer in het stopcontact en jouw stekker in ...
nvm
aha een NLerquote:Op woensdag 19 november 2008 12:30 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
maar die heeft ook alles wel lekker, maar dit was een andere, deze is wel nederlands..![]()
die in de lift niet 100 %, net als Gila
maar die is wel lekker, dat wijf dan..
easy there boyquote:
RunX, heb je aan je schapen niet genoeg dan?quote:Op woensdag 19 november 2008 12:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
easy there boy![]()
staat in de wet: foreigners shall not be able to nail dutch girls, they are only for the dutch.
any form of sexual contact with a dutch girl shall be seen as raping !!
Ga naar je schapenquote:
Ik had natuurlijk weer de meest vermakelijke postsquote:Op woensdag 19 november 2008 12:29 schreef Droxz.nl het volgende:
En dan had ik zeker de meeste discussievoerder posts gisteren?
ik de meeste rel postsquote:Op woensdag 19 november 2008 12:34 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik had natuurlijk weer de meest vermakelijke posts
ja die blijft ook maar wegquote:Op woensdag 19 november 2008 12:34 schreef Droxz.nl het volgende:
Waar is Beller eigenlijk? Moeten we niet eens een vermist topic maken voor hem?
Ik kom eigenlijk alleen in GRTDOJW (met dit account dan), dus heb mijn lijstje ook maar gemaakt uit members van hierquote:Op woensdag 19 november 2008 12:34 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik had natuurlijk weer de meest vermakelijke posts
nee maar die zijn niet blondquote:Op woensdag 19 november 2008 12:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
RunX, heb je aan je schapen niet genoeg dan?
huh zit je op een arke , holland international , kras etc reisbureau ? dus wat onder tui valt ? dan zou heel goed kunnen dat ik je aan de lijn heb gehad anderhalf jaar gelden heb ik hier namelijk ook stage gelopen en toen zat ik full time aan de telefoonquote:Op woensdag 19 november 2008 12:33 schreef Crazyessie het volgende:
Dus het kan nie zo zijn Runx dat wij elkaar aan de lijn hebben gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |