Goedemorgen jongenquote:Op woensdag 19 november 2008 09:21 schreef Sgele het volgende:
* Sgele komt snel even een blad koffie/thee/limonade/vieze boekjes/koekjes wegzetten
Goedemorgen!
Mensen ik ga meteen weer aan het werkAl vanaf 8 uur in meetings enzo
Werk ze!
Nou gelukkig valt dat mee...quote:Op woensdag 19 november 2008 09:21 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja das mooi kut..
Stinkt ook als de pest niet normaal..
Nee hoor, we doen allesquote:ah oke doen jullie alleen console reviews voornamelijk ?
Haha dik genaait dus hahahaquote:Op woensdag 19 november 2008 09:24 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Nou gelukkig valt dat mee...
Ze zijn alle 4 godzijdank geholpen..
Dus dat valt dan al reuze mee...
Het blijft gewoon ontzettend vervelend...
Wat dan wel lachen is, tis ook een paar keer op ons bed gebeurd maar dan op de plek van mn vriend (alleen daar), nie zo leuk voor hem maar ik kon er toen wel ff om lachen
Naar welke game kijk jij uit om te reviewen/previewen?quote:Op woensdag 19 november 2008 09:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee hoor, we doen allesOok PC en handhelds, soms zelfs hardware
Goedemorgen gigoloquote:Op woensdag 19 november 2008 09:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wou ik replyen... topic dicht!!!
goede morgen lekkere sletjes van me!
wij vragen ons af van wie jij een kloon bentquote:Op woensdag 19 november 2008 09:28 schreef Aho het volgende:
ik vraag me af wat voor werk mensen hebbe die alleen lopen/zitten te fokken¿?
niet dat ik anders ben tenzij het heeel erg druk is.."normale" mensen hebben daar geen tijd voor :p![]()
Mogguh ouwe bokquote:Op woensdag 19 november 2008 09:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wou ik replyen... topic dicht!!!
goede morgen lekkere sletjes van me!
hier op werk met vlagen drukquote:Op woensdag 19 november 2008 09:28 schreef Aho het volgende:
ik vraag me af wat voor werk mensen hebbe die alleen lopen/zitten te fokken¿?
niet dat ik anders ben tenzij het heeel erg druk is.."normale" mensen hebben daar geen tijd voor :p![]()
Jah.. alleen spel wat ik speel is niet echt uit te spelenquote:Op woensdag 19 november 2008 09:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hier op werk met vlagen druk
Dus jah dan heb je soms wat tijd
Gila,
Dat probleem met games heb ik nu ook ....
Eerst fc2: spelen, spelen, spelen
toen RA3: FC2 aan de kant, RA3: Spelen, spelen, spelen
Nu COD5: FC2 en RA3 aan de kant en: Spelen, spelen, spelen
en dan komt er nog de NFS underground en nog GTA uit
quote:
ah oké , ben beniewd wat jullie ervan vindenquote:Op woensdag 19 november 2008 09:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee hoor, we doen allesOok PC en handhelds, soms zelfs hardware
quote:Op woensdag 19 november 2008 09:32 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Jah.. alleen spel wat ik speel is niet echt uit te spelen
Dus blijf daar eigenlijk altijd in hangen.. beetje jammer!
Maarja komt wel weer keertje
NFS underground is al uit op download sites , hij is echt slecht echtquote:Op woensdag 19 november 2008 09:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Gila,
nee ze zijn allemaal vrijwilligersquote:Op woensdag 19 november 2008 09:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dan zou ik er rijk van worden
Haha ja dat is kut hequote:Op woensdag 19 november 2008 09:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ben al op 12 % met FC 2
gister voor het eerst gehad dat mn sniper loop kapot knalde... jammer was een mooie gun!
quote:Op woensdag 19 november 2008 09:37 schreef Aho het volgende:
ik ben de kloon van een wetenschapper van het vorige leven die op het moment erg rustig heeft genoeg info¿=P![]()
quote:Op woensdag 19 november 2008 09:25 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha dik genaait dus hahaha!
mogge WL hoest leven aan die kant van fok?quote:
ik schrok me de tering... en net op het moment dat er 3 snipers op mij schotenquote:
ja goed, beetje druk alleen op dit momentquote:Op woensdag 19 november 2008 09:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mogge WL hoest leven aan die kant van fok?
quote:Op woensdag 19 november 2008 09:28 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Naar welke game kijk jij uit om te reviewen/previewen?
Owja en waarschijnlijk de meest gestelde vraag.. die games die jullie reviewen..
Kopen jullie die of krijgen jullie die van de uitgever? Als je het krijgt mag je het dan ook gewoon houden?
Ook hoe wordt er verdeeld wie wat reviewed
(wat een vragen allemaal)
Need for Speed Undercover schijnt extreem slecht te zijn, ik heb hem zelf nog niet gezien. Maar ik zou nog even wachten met die te kopenquote:Op woensdag 19 november 2008 09:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Gila,
Haha.. mooi dan moet je rennenquote:Op woensdag 19 november 2008 09:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik schrok me de tering... en net op het moment dat er 3 snipers op mij schotensta je dan met alleen een mac 10 en je machette
Ah ja..quote:Op woensdag 19 november 2008 09:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]Interesse in een functie?
Ik heb net Far Cry 2 gereviewed en Call of Duty World at War. Ik kijk zelf het meeste uit naar Prototype
Games krijgen we van uitgevers, al worden er soms ook wel eens games uit eigen beheer gereviewd, dit zijn meestal de wat onbekendere games.
Iedere reviewe heeft een nieuwsquotum, hoe meer iemand voor de site doet, hoe meer recht hij heeft op het reviewen van gewilde titels. Allemaal heel logisch
molotovs ftw!quote:Op woensdag 19 november 2008 09:45 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha.. mooi dan moet je rennen!
*weg rennen*
Hehe.. droogquote:Op woensdag 19 november 2008 09:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[MEEDOEN]Onwaarschijnlijke quotes
soms heeft hij wel leuke topics
die koop ik ook nietquote:Op woensdag 19 november 2008 09:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Need for Speed Undercover schijnt extreem slecht te zijn, ik heb hem zelf nog niet gezien. Maar ik zou nog even wachten met die te kopen
gewoon rennenquote:Op woensdag 19 november 2008 09:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik schrok me de tering... en net op het moment dat er 3 snipers op mij schotensta je dan met alleen een mac 10 en je machette
ja kijk maar naar mijn postquote:Op woensdag 19 november 2008 09:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Need for Speed Undercover schijnt extreem slecht te zijn, ik heb hem zelf nog niet gezien. Maar ik zou nog even wachten met die te kopen
Ook zelf maar een hele slechte toevingen gedaanquote:Op woensdag 19 november 2008 09:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[MEEDOEN]Onwaarschijnlijke quotes
soms heeft hij wel leuke topics
ik zou niet weten wat rdp is , maar als je scrolt en het beeld schokt kan het zijn dat er geen/of geen goede video drivers zijn geïnstalleerd voor de videocardquote:Op woensdag 19 november 2008 09:55 schreef Sgele het volgende:
Ben ik weer even![]()
Iemand enig idee hoe het kan, dat als je via RDP op een andere pc zit ingelogd, er zoveel vertraging is bij elke handeling die je uitvoert? Bijvoorbeeld als je scrollt dat het hele beeld schokt en hapert?
Remote Desktop Policyquote:Op woensdag 19 november 2008 09:57 schreef Runx het volgende:
[..]
ik zou niet weten wat rdp is , maar als je scrolt en het beeld schokt kan het zijn dat er geen/of geen goede video drivers zijn geïnstalleerd voor de videocard
aha ik snap is soort van remote desktop , zou het aan je internet liggen? of aan de instellingen van het programma dat je bijvoorbeeld grafische opties kan uitschakelen ?quote:Op woensdag 19 november 2008 09:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Remote Desktop Policy
Heeft niks met videokaart of drivers te makenWant als ik op die bak zelf werk heb ik dat niet.
Ik werk hier in Boekarest op m'n laptop, maar zit via RDP ingelogd op m'n pc in BoxtelJai Begraip?
voglens mij is het remote desktop protocol ?quote:Op woensdag 19 november 2008 09:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Remote Desktop Policy
Heeft niks met videokaart of drivers te makenWant als ik op die bak zelf werk heb ik dat niet.
Ik werk hier in Boekarest op m'n laptop, maar zit via ingelogd op m'n pc in BoxtelJai Begraip?
kan ook aan het programma liggen waarmee je rdp hebt. ik weet namelijk van ISL dat het enorm kan vertragen..want het werk dat ik doe werk ik er ook veel meequote:Op woensdag 19 november 2008 10:00 schreef Runx het volgende:
[..]
aha ik snap is soort van remote desktop , zou het aan je internet liggen? of aan de instellingen van het programma dat je bijvoorbeeld grafische opties kan uitschakelen ?
Ja protocol je hebt gelijkquote:Op woensdag 19 november 2008 10:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
voglens mij is het remote desktop protocol ?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Remote_Desktop_Protocol
is de verbinding goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |