quote:
Had iemand gevonden die kon inloggen op mijn internet bankieren en geld kon overzetten, zodat ik kon tankenquote:Op woensdag 19 november 2008 10:32 schreef Runx het volgende:
[..]
goedemorgen
tja das wel fail , maar je hebt het zo te zien wel gehaald naar Almelo ?
Whehe die heb ik dus echt al lang niet meer gehoord hequote:Op woensdag 19 november 2008 10:33 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
LOL!
Das zeker nie handig ouwe
Echt een tolol ben je
Ja dat plaatje is idd toepasselijkquote:
quote:
wil je een mooie verhaalquote:Op woensdag 19 november 2008 10:39 schreef Aho het volgende:
[..]
Ik hap wel..vertel je mooie verhaal eens
aha netjes dat het zo snel is overgemaakt :") maar je hebt waarschijnlijk bij de zelfde bankt waar je giro hebt ook een spaarrekening , ik snapquote:Op woensdag 19 november 2008 10:41 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Had iemand gevonden die kon inloggen op mijn internet bankieren en geld kon overzetten, zodat ik kon tanken
[..]
Whehe die heb ik dus echt al lang niet meer gehoord he![]()
[..]
Ja dat plaatje is idd toepasselijkMogguh
[..]
waar is voor mij speciaal gecreëerde emoticon ?quote:Op woensdag 19 november 2008 10:42 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hey runx
[..]
Mogguh barra
[..]
En gekke aap
Gister LBP met mn neefje gespeeld, was wel lachenquote:
Yep gewoon internetspaarrekening, als je daarmee overzet is 't gewoon instant transferquote:Op woensdag 19 november 2008 10:43 schreef Runx het volgende:
[..]
aha netjes dat het zo snel is overgemaakt :") maar je hebt waarschijnlijk bij de zelfde bankt waar je giro hebt ook een spaarrekening , ik snap
aha das dan wel weer een voordeel , naja gelukkig nog goedgekomenquote:Op woensdag 19 november 2008 10:47 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Yep gewoon internetspaarrekening, als je daarmee overzet is 't gewoon instant transfer
Hahhaha.. zo noemde me ouders me vroeger als ik weer iets doms deedquote:Op woensdag 19 november 2008 10:41 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Had iemand gevonden die kon inloggen op mijn internet bankieren en geld kon overzetten, zodat ik kon tanken
[..]
Whehe die heb ik dus echt al lang niet meer gehoord he![]()
[..]
Ja dat plaatje is idd toepasselijkMogguh
[..]
dan doen apen toch altijdquote:Op woensdag 19 november 2008 10:50 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hahhaha.. zo noemde me ouders me vroeger als ik weer iets doms deed
Hoiquote:Op woensdag 19 november 2008 10:42 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hey runx
[..]
Mogguh barra
[..]
En gekke aap
Vroeger?quote:Op woensdag 19 november 2008 10:50 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hahhaha.. zo noemde me ouders me vroeger als ik weer iets doms deed
Wat een leven Draakjequote:Op woensdag 19 november 2008 10:52 schreef draculettetje het volgende:
weer 2 uur gewerkt nu tijd voor rust en dan aan de kook!
je gaat toch rijst maken ?quote:Op woensdag 19 november 2008 10:52 schreef draculettetje het volgende:
aha , sorry ik had weer een verkeerde relatie gelegdquote:Op woensdag 19 november 2008 10:53 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Neuh wij doen niet altijd dom..!
We zijn gewoon beetje gek
Weten de andere Apen wel dat jij in een 'wij' vorm spreekt? Misschien zijn ze helemaal niet zo blij met jou?quote:Op woensdag 19 november 2008 10:53 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Neuh wij doen niet altijd dom..!
We zijn gewoon beetje gek
tja dat doe ik eigenlijk ook met allochtonenquote:Op woensdag 19 november 2008 10:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Weten de andere Apen wel dat jij in een 'wij' vorm spreekt? Misschien zijn ze helemaal niet zo blij met jou?
Succes dr'mee draakjequote:Op woensdag 19 november 2008 10:52 schreef draculettetje het volgende:
Ja dat weten ze want ik ben de Koning der Apen.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Weten de andere Apen wel dat jij in een 'wij' vorm spreekt? Misschien zijn ze helemaal niet zo blij met jou?
ik heb wel een facebook maar thats itquote:Op woensdag 19 november 2008 10:58 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja dat weten ze want ik ben de Koning der Apen.
Trouwens.. vroeg gister ookal mee rniet echt een reactie.
Iemand hier bekend emt facebook.. moet beetje die gadgets bekijken enzo.
Maar vind die website echt zo zuur, snap echt niet dat het zoveel succes heeft.
De helft werkt niet en het ziet er eigenlijk niet uit.. Hyves > Facebook maarja
Qua cijfers owned facebook hyves..
Hehe.. ik ga je addenquote:Op woensdag 19 november 2008 11:00 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb wel een facebook maar thats itik zou alleen op mijn zus ze facebook kijken vandaar dat ik het had aangemaakt
maar verder heb ik er geen verstand van
ik heb er al heel lang niet op gekekenquote:
klopt is ook iets persoonlijker volgens mijquote:Op woensdag 19 november 2008 11:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
faceboek is de hyves voor iedereen buiten nl
Hyves is baas, jeweetschquote:Op woensdag 19 november 2008 11:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Dat dus.quote:Op woensdag 19 november 2008 11:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
heujquote:
Ja I know..quote:Op woensdag 19 november 2008 11:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
klopt heeft ook veel met integratie te makenquote:
Jeweetschquote:Op woensdag 19 november 2008 11:08 schreef Runx het volgende:
[..]
klopt heeft ook veel met integratie te maken
mogguh!quote:
Nee 2 fout.quote:
Sterf, ik moet langs de arbo vandaagquote:Op woensdag 19 november 2008 11:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]Mogguh Droxz
Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
Tjah, idd, zit nu nog maar in de eerste 2.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vindt cod5 geen ruk aan, hoe liniair kan een spel zijn, je kan 2 meter naar rechts en 2 meter naar links lopen
Miltiplayer my friend....quote:Op woensdag 19 november 2008 11:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tjah, idd, zit nu nog maar in de eerste 2.
maar vind tot nu toe niet echt een cod gevoel
CoD is altijd sterker geweest MP..quote:Op woensdag 19 november 2008 11:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Miltiplayer my friend....
Ok ik vind COD4 beter, maar COD5 MP is goed te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |