wow ookquote:Op woensdag 19 november 2008 11:15 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
CoD is altijd sterker geweest MP..
Ik vind de single player leuk om even in te komen, ik heb tot nu toe van COD5 10 min signle player gedaan... toen kwamen de servers weer online en ben gelijk geen MPénquote:Op woensdag 19 november 2008 11:15 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
CoD is altijd sterker geweest MP..
Die hield meer van grote groepjes enzo he?quote:
Het blijft geen feestquote:Op woensdag 19 november 2008 10:44 schreef Runx het volgende:
[..]
waar is voor mij speciaal gecreëerde emoticon ?
Hehe.. heb ik geen last vanquote:Op woensdag 19 november 2008 11:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik wil echt geen hyves,.. al die kut exen enzo die je dan gaan toevoegen en neukertjes enzo... en stel je voor als mijn vriendin dat ziet.... ik brand mijn pik niet aan hyves!
Jah te vet hequote:Op woensdag 19 november 2008 10:45 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Gister LBP met mn neefje gespeeld, was wel lachenHij was dus ook te laat voor z'n date, zou nog met een meid naar de bios gaan.
Je hebt ook al aardig wat nominatie's enzo. Ik heb er ook nog 1 special voor jou fobo gepost trouwens.quote:
klopt grote groepjes watquote:Op woensdag 19 november 2008 11:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die hield meer van grote groepjes enzo he?
Wat is het?quote:
DK is vetquote:Op woensdag 19 november 2008 11:20 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
WoW is een multiplayer spel.. kent niet eens singleplayer.. fail
Dank u welquote:Op woensdag 19 november 2008 11:22 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Je hebt ook al aardig wat nominatie's enzo. Ik heb er ook nog 1 special voor jou fobo gepost trouwens.
Aha, ik hoor veel mensen over dat spele, maar heb er nooit wat van gezienquote:
je kunt vrienden ook weigerenquote:Op woensdag 19 november 2008 11:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik wil echt geen hyves,.. al die kut exen enzo die je dan gaan toevoegen en neukertjes enzo... en stel je voor als mijn vriendin dat ziet.... ik brand mijn pik niet aan hyves!
Mag dat niet, of ben ik nou gewoon nog niet wakker? (zit pas aan mijn eerste bak koffie)quote:Op woensdag 19 november 2008 11:24 schreef Runx het volgende:
[..]
Dank u wel![]()
naiiiis dit is wel belangerijk dat ik het win
alleen je mag waarschijnlijk geen reclame voor maken
is hartstikke leuke spel met meer mensen , alleen dat diepte vind ik soms wel kutquote:Op woensdag 19 november 2008 11:25 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Aha, ik hoor veel mensen over dat spele, maar heb er nooit wat van gezien
Volgens mij wat Beller ook met dat spel bezig.
ik zou het niet weten maar ik denk niet dat ik een topic mag openen om te promoten dat me fobo heel geweldig isquote:Op woensdag 19 november 2008 11:26 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mag dat niet, of ben ik nou gewoon nog niet wakker? (zit pas aan mijn eerste bak koffie)
Ik stond er ook een paar keer tussen
Custom level?quote:
netjes vond het aardig moeilijke lvlquote:Op woensdag 19 november 2008 11:29 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nope, het laatste level van china volgens mij. Met die draak als eindbaas
Heb je daar guns? Kan je mensen neerknallen?quote:Op woensdag 19 november 2008 11:26 schreef Runx het volgende:
[..]
is hartstikke leuke spel met meer mensen , alleen dat diepte vind ik soms wel kut
Jah duhquote:Op woensdag 19 november 2008 11:30 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
True.. haha speel je ook dan?
Ik nietquote:Op woensdag 19 november 2008 11:30 schreef Runx het volgende:
[..]
netjes vond het aardig moeilijke lvl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |