ja, eigenlijk welquote:
Eensche...kom we schoppen dat koningshuis eruit en gaan voor presedentschap van WLquote:Op donderdag 20 november 2008 10:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vind het een goed plan, ik heb geen auto![]()
nee serieus, alles waar belasting op zit, is gewoon een slecht idee.
Kunnen ze weer meer poen krijgen joh... daar gaat het toch omquote:Op donderdag 20 november 2008 10:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Weer een slecht initiatief vanuit onze 'helden' in Den Haag, zum kotzen dus!
hahahahahaquote:Op donderdag 20 november 2008 10:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
je moeder zei ram em d'r in toen je nog een kwakje was
valt mee, chaos is gewoon een complexe wijze van ordenenquote:Op donderdag 20 november 2008 10:31 schreef Aho het volgende:
het loopt weer allemaal door elkaar..have to luv it georganiseerde chaos>_<
jouw manier van logica is ook complexquote:Op donderdag 20 november 2008 10:34 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
valt mee, chaos is gewoon een complexe wijze van ordenen
quote:Chaos, Panic, Disorder. My work here is done.
quote:Op donderdag 20 november 2008 10:39 schreef Runx het volgende:
hier een leuke feit![]()
vrouwen hebben een kleinere blaas dan mannen omdat ze een baarmoeder hebben , dus zij moeten vaker plassen dan wij manen
manen kunnen ook langer plassen dan vrouwen omdat we neer pis kunnen opslaan
ik ga ff pipi machen , daarom kwam ik er even op
als ik het fout heb zeg het maar hoor
lijkt me een strak plan. hoef ik ieder geval niet meer te werken hahaquote:Op donderdag 20 november 2008 10:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Eensche...kom we schoppen dat koningshuis eruit en gaan voor presedentschap van WL
Jah omdat jij de OP hebt ben ik vandaag lief tegen jequote:Op donderdag 20 november 2008 10:21 schreef Runx het volgende:
[..]
mijn emoticondoe je dat nou speciaal voor mij
als jij mijn topic sluit ben ik ook lief voor jouquote:Op donderdag 20 november 2008 10:41 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jah omdat jij de OP hebt ben ik vandaag lief tegen je
* Sm0keZ zit al bjina op de 2x 1.5l waterquote:Op donderdag 20 november 2008 10:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]voorlopig heb ik al zowat een liter thee op en nog steeds niet gepiest
je hebt natuurlijk uitzonderingen op de regelquote:Op donderdag 20 november 2008 10:41 schreef debbie_19 het volgende:
welke wil je halen ?quote:Op donderdag 20 november 2008 10:41 schreef Crazy-M het volgende:
kut,
Droxz, die kaart met 1 gig is er echt bijna nergens meer![]()
![]()
![]()
die ene site had nog wel 1 op voorraad maar goed.
iets zegt me dat ik even had moeten kijken naar geheugenbankjes, weet nu niet of ik de pc**** kaarten aankan
Zolang je geen zin meer hebt en de hele week verlangt naar het weekend ben je welkomquote:Op donderdag 20 november 2008 10:41 schreef kanaiken het volgende:
Hallo allemaal.
Ik ben kanaiken en heb het stiekem best druk maar dit is mijn excuus om niks te hoeven doen.
Mag ik dan hier ook meeposten?
Groetjes,
kanaiken
Tuulkquote:Op donderdag 20 november 2008 10:41 schreef kanaiken het volgende:
Hallo allemaal.
Ik ben kanaiken en heb het stiekem best druk maar dit is mijn excuus om niks te hoeven doen.
Groetjes,
kanaiken
niet >? komt nog ? misschien heb ik het fout hoe kan dat , ik heb allemaal zitten uitreken en eindelijk mijn hersenen gebruikt om een goede verklaarbare theorie te verzinnen dan dan klopt die nietquote:Op donderdag 20 november 2008 10:41 schreef debbie_19 het volgende:
bier telt niet als water.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ zit al bjina op de 2x 1.5l water
Check.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zolang je geen zin meer hebt en de hele week verlangt naar het weekend ben je welkom
Welkomquote:Op donderdag 20 november 2008 10:41 schreef kanaiken het volgende:
Hallo allemaal.
Groetjes,
kanaiken
Nou, doe allemaal eens lief tegen onze nieuwste aanwinst en zeg eens halloquote:Op donderdag 20 november 2008 10:44 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Check.
Check
Stiekem is het gaan werk maar studeren, maar dat is het neuken van miertjes.
stond er nog een tijdsaanduiding bij>? of een hadnleiding?quote:Op donderdag 20 november 2008 10:43 schreef Runx het volgende:
[..]
niet >? komt nog ? misschien heb ik het fout hoe kan dat , ik heb allemaal zitten uitreken en eindelijk mijn hersenen gebruikt om een goede verklaarbare theorie te verzinnen dan dan klopt die niet![]()
asus nvidia 8800 GT 1 gig geheugen, maar denk dus terug ga krabbelen naar een 512, die zijn iets beter te krijgenquote:
HALLO KANAIKENquote:Op donderdag 20 november 2008 10:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nou, doe allemaal eens lief tegen onze nieuwste aanwinst en zeg eens hallo
Die kaart die "Swingt" wel zekerquote:Op donderdag 20 november 2008 10:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
De Club3d MOEDER-9800GTXXX met 69GB GeIL geheugen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |