de 280 is van nvidia.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah niet druk, maar geen klap zin om iets te doen.
Beetje bezig om nieuwe vid kaart te zoeken
droxz, iemand raad de 280 aandenk van ati
hoiquote:Op donderdag 20 november 2008 11:39 schreef Moozzie het volgende:
Btw hey Crazy-p/m, kanaiken en WL
Hoiquote:Op donderdag 20 november 2008 11:39 schreef Moozzie het volgende:
Btw hey Crazy-p/m, kanaiken en WL
max 200, dus die 280 van 400 wordt het szeker nietquote:Op donderdag 20 november 2008 11:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
de 280 is van nvidia.
hoeveel wil je betalen ?
ze doen het niet express hoor!quote:Op donderdag 20 november 2008 11:42 schreef BrandX het volgende:
Best moeilijk he, jullie hebben wel drie minuten moeten wachten voordat deze werd geopend.![]()
Met deze instelling heb jij echter wel weer iets te doen.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:42 schreef BrandX het volgende:
Best moeilijk he, jullie hebben wel drie minuten moeten wachten voordat deze werd geopend.![]()
Je kan iemand natuurlijk ook gewoon even de tijd gunnen. Doe ondertussen wat aan je werk bijvoorbeeld
Dus zoals Klonk een week of twee geleden al aangaf: gewoon even geduld hebben. Er zijn nog zat andere topics op FOK! om die paar minuten even te overbruggen. Jullile kunnen het, ik voel het! TSJAKKAAAAA!!!!
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:42 schreef BrandX het volgende:
Je kan iemand natuurlijk ook gewoon even de tijd gunnen. Doe ondertussen wat aan je werk bijvoorbeeld
Dus zoals Klonk een week of twee geleden al aangaf: gewoon even geduld hebben. Er zijn nog zat andere topics op FOK! om die paar minuten even te overbruggen. Jullile kunnen het, ik voel het! TSJAKKAAAAA!!!!
Brandx, wat doe je ons aan?quote:Op donderdag 20 november 2008 11:42 schreef BrandX het volgende:
bwaaaaaaaaaaaahquote:Op donderdag 20 november 2008 11:42 schreef BrandX het volgende:
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik heb al sorry gezegd
ik dacht dat dinges kanaiken hierboven het misschien niet doorhad omdat hij nieuw in ons fijne topic is
Debbie en droxz, in de hoek nu!!quote:
Ik had heel netjes van te voren de OP gelezen.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik heb al sorry gezegd
ik dacht dat dinges kanaiken hierboven het misschien niet doorhad omdat hij nieuw in ons fijne topic is
Ik doe mijn bourka niet uit ja!quote:Op donderdag 20 november 2008 11:45 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[..]
Debbie en droxz, in de hoek nu!!
en zet die ezels muts op debbie, en droxz haal dat masker van je gezicht!
ltz Moozquote:Op donderdag 20 november 2008 11:46 schreef Moozzie het volgende:
anyway ik ben weg
uhm , wellicht met jullie bash van vorige week te maken ??quote:Op donderdag 20 november 2008 11:47 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik doe mijn bourka niet uit ja!![]()
BrandX was altijd relaxt, wat hebben alle MODJES tegenwoordig tegen ons topic?...
Das heel goedquote:Op donderdag 20 november 2008 11:47 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik had heel netjes van te voren de OP gelezen.
Heeft anders wel geholpen vind ikquote:Op donderdag 20 november 2008 11:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
uhm , wellicht met jullie bash van vorige week te maken ??
Mzzlquote:Op donderdag 20 november 2008 11:48 schreef Droxz.nl het volgende:
Ik ben ook eindelijk SLAPENNNNNNNN![]()
![]()
sorryquote:Op donderdag 20 november 2008 11:42 schreef BrandX het volgende:
Dat maakt mij bijzonder.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Das heel goedben je 1 van de weinige
het is grtdojw... geduld is geen optie hierquote:Op donderdag 20 november 2008 11:42 schreef BrandX het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |