Je hebt niet hard genoeg gestemd want je bent er nog steedsquote:Op donderdag 20 november 2008 09:47 schreef Runx het volgende:
[..]
klopt ik heb op Geert Wilders gestemt en toen moest ik het land uit
quote:Op donderdag 20 november 2008 09:49 schreef crazy987 het volgende:
fipo
een goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedeeeeeeeee mooooooooooooorrrrrrrgeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnn
damens en heren
verberg uw geile tienerdochtertjes en vriendinnetjes maar weer
want crazy987 is weer gearriveerd om de boel onveilig te maken(neucken)
en hij scoort gelijk de fipo
wat is het toch een eindbaas he![]()
moet ik mijn zus ook opbergenquote:Op donderdag 20 november 2008 09:49 schreef crazy987 het volgende:
fipo
een goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedeeeeeeeee mooooooooooooorrrrrrrgeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnn
damens en heren
ik heb top 2000 van 2007 en 2006quote:Op donderdag 20 november 2008 09:51 schreef Aho het volgende:
@droxz..idd nog langer geen reet te doen op werk..hele dag drionken toevallig op youtube staan?=P
@runx heb de top1000 alle tijden opstaan.
das toch wel een mens he, want schapen doe ik nietquote:Op donderdag 20 november 2008 09:52 schreef Runx het volgende:
[..]
moet ik mijn zus ook opbergen
goedemorgen
quote:
als je windows vista ultimate 32bit instaleert herkent hij 4gb geheugen, maar je kan er maar 3gb van gebruiken.quote:Op donderdag 20 november 2008 09:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Oh, en Ultimate dan?Dacht dat die wel gewoon alles herkende.
Maar gooi dan GEEN 4 gig in die laptop, of gooi er dan GEEN vista home op....
je moet gewoon linux gebruikenquote:Op donderdag 20 november 2008 09:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je windows vista ultimate 32bit instaleert herkent hij 4gb geheugen, maar je kan er maar 3gb van gebruiken.
is gewoon de beperking van 32bit. je moet vista ultimate 64bit erop knallen, dan werkt alles gewoon perfekt
jij lijkt net die evert ten napel gast die altijd commentaar geeft als het nl elftal heeft gespeeldquote:Op donderdag 20 november 2008 09:49 schreef crazy987 het volgende:
fipo
damens en heren
ja volgens mij is dat een mensquote:Op donderdag 20 november 2008 09:53 schreef crazy987 het volgende:
[..]
das toch wel een mens he, want schapen doe ik niet![]()
Gedraag je eens naar je leeftijd man....quote:Op donderdag 20 november 2008 09:49 schreef crazy987 het volgende:
fipo
damens en heren
nee hij houdt van gamenquote:Op donderdag 20 november 2008 09:55 schreef crazy987 het volgende:
[..]
je moet gewoon linux gebruiken
goed hequote:Op donderdag 20 november 2008 09:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij lijkt net die evert ten napel gast die altijd commentaar geeft als het nl elftal heeft gespeeld
Ik wil zien dat jij alles games die ik speel goed aan de praat krijgt.quote:Op donderdag 20 november 2008 09:55 schreef crazy987 het volgende:
[..]
je moet gewoon linux gebruiken
jij neuckt ook alles hequote:Op donderdag 20 november 2008 09:55 schreef Runx het volgende:
[..]
ja volgens mij is dat een mensik zie niet zo goed meer verschil tussen schapen en mensen
een pot nat
klopt , ik heb 64 bit business , alleen 64bit is kut maarja , heb geen ander keusquote:Op donderdag 20 november 2008 09:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je windows vista ultimate 32bit instaleert herkent hij 4gb geheugen, maar je kan er maar 3gb van gebruiken.
is gewoon de beperking van 32bit. je moet vista ultimate 64bit erop knallen, dan werkt alles gewoon perfekt
kan ook op linuxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |